شرکت فروش صابون مراغه پیروز

صابون مراغه پیروز یکی از قدیمی ترین صابون ها در بازار می باشد که دارای دو نوع سفید و زرد است. شرکت صابون سازی پیروز در شهر مراغه تاسیس شده است و قدمت آن به صد سال قبل مربوط می شود. این شرکت دارای نمایندگی های فروش در سراسر کشور برای فروش محصولات خود است. این شرکت محصولات خود را به صورت عمده و خرده و همچنین به دو روش حضوری و غیر حضوری به دست مشتریان خود می رساند.

شرکت فروش صابون مراغه پیروز

نکات مهم درباره مصرف صابون

نکات مهم درباره مصرف صابون صابون مراغه یک صابونی ایده آل برای شست و شوی بدن و موی سر می باشد. مصرف این محصول دارای یک سری معایب و مزایایی می باشد که در زیر به نمونه هایی از آن اشاره می کنیم؛

  • استفاده از صابون مراغه باعث کاهش چربی پوست می شود به همین دلیل می تواند جوش های موجود در صورت را نیز کاهش دهد و همچنین در صورت استفاده مداوم باعث ایجاد پوستی صاف می شود.
  • صابون مراغه باعث کاهش ریزش مو می شود. استفاده از این صابون برای شست و شوی مو باعث می شود موهایی نرم و خوش حالت و پرپشت داشته باشیم.
  • استفاده این صابون برای افرادی که دارای پوست خشک هستند توصیه نمی شودچرا که این صابون چربی های پوست را از بین می برد.

به طور کلی مهم ترین نکته در مصرف صابون سازگاری آن با پوست می باشد. هر کس باید با توجه به خشک یا چرب بودن پوست خود از صابونی متناسب با پوست خود استفاده نماید.

بازار خرید صابون مراغه پیروز

بازار خرید صابون مراغه پیروز صابون مراغه پیروز یک صابون کاملا طبیعی بوده و در ساختار آن هیچ ماده شیمیایی وجود ندارد و همچنین باعث حساسیت نمی شود. به همین دلیل بیشتر مردم خرید صابون مراغه را نسبت به خرید صابون های شیمیایی امروزی ترجیح می دهند. این صابون از چربی گوسفندی، سود سوزآور، روغن نارگیل و… تهیه می شود.

شرکت پیروز به دلیل کیفیت خوب محصولات تولیدی، در شمال غرب کشور موفق به کسب اولین مهر استاندارد تشویقی شده  است. این شرکت پروانه های ساخت متعددی از طرف وزارت بهداشت را نیز دارد.

صابون های مراغه پیروز از بسته بندی و اندازه های متنوعی برخوردار هستند.این صابون ها اغلب در بسته های پنج عددی به فروش می رسند و فقط صابون های هتلی پیروز در بسته بندی تکی به بازار عرضه می شوند. صابون پیروز  اغلب در اندازه های 125 گرمی، 90 گرمی، 75 گرمی و 12 گرمی در یازار موجود هستند. صابون های 12 گرمی در واقع همان صابون های هتلی پیروز هستند. صابون های هتلی مخصوص هتل ها و ارگان هایی مانند مراکز مسافرتی و تورهای مسافرتی هستند. 

تماس بگیرید