صادرات پودر دستی فافلین به کشورهای خاورمیانه

پودر های دستی فافلین از قدرت پاک کنندگی بسیار بالایی برخوردار است که موجب صادرات این محصول به کشور های خاورمیانه شده است.

ترکیبات پودر دستی فافلین

پودر های دستی فافلین یکی از انواع شوینده‌ های لباس محسوب می شود؛ از این رو، از قدرت پاک کنندگی بسیار بالایی برخوردار می‌ باشد، که ترکیبات سازنده این محصول نقش مهمی در خاصیت پاک کنندگی آن دارد.

پودر های دستی فافلین از ترکیبات موادی مانند: کربوکسی متیل سلولز، سود خشک، سدیم سولفونیک آلکیل بنزن خطی، فسفات سدیم، اپتیکال برایتنر و اسانس ساخته می شوند.

قصد داریم در این مقاله اطلاعاتی مربوط به ترکیبات پودر های دستی ارائه دهیم.

  • کربوکسی متیل سلولز: کربوکسی متیل سلولز به عنوان یک عامل ضد رسوب در ترکیبات این پودر استفاده می‌ شود؛ همچنین جزو مواد اصلی این محصول می باشد؛ بنابراین از جابجایی کثیفی‌ ها جلوگیری کرده و همچنین از چسبیدن کثیفی ها به پارچه جلوگیری می‌ کند؛ استفاده از این مواد، باعث سفیدی و تمیزی پارچه‌ های سفید شده و در افزایش قدرت پاک کنندگی و کاهش زمان شستشو نیز موثر است.
  • سود خشک: سود خشک ماده شیمیایی است که به راحتی در مایعات حل می‌ شود، از طرفی در مجاورت با اکسیژن و رطوبت، از خود واکنش نشان می‌ دهد؛ همچنین به علت قدرت بالای پاک کنندگی در چربی، در ترکیبات مواد شوینده استفاده می‌ شود؛ که با وجود این مواد در ترکیبات پودر های دستی فافلین، سخت ترین لکه ها در کوتاه ترین زمان از بین می رود.

  • پودر سدیم سولفونیک آلکیل بنزن خطی: پودر سدیم سولفونیک جزو یکی از ترکیبات شیمیایی آلی می باشد، که در مواد شوینده کاربرد زیادی دارد؛ چرا که از قدرت تخریب پذیری بالا و قدرت فوم قوی و ترکیب آسان این مواد تاثیر بسزایی در میزان پاک کنندگی و ایجاد فوم در مواد شوینده، دارند.

به زبان ساده‌ تر می توان گفت: این مواد در میزان کف کنندگی پودر های شوینده دستی بسیار موثر است؛ همچنین باید توجه داشته باشید که میزان فوم و کف کنندگی این پودر ها به نسبت پودر های ماشینی بیشتر می‌ باشد.

  • فسفات سدیم: فسفات سدیم به شکل پودر های سفید حجیم بوده و به راحتی در آب حل می‌ شود؛ از این مواد در پودر های شوینده به منظور از بین بردن سختی آب استفاده می‌ شود.
  • اپتیکال برایتنر: به اپتیکال برایتنر، روشن کننده های نوری نیز گفته می‌ شود؛ از طرفی روشن کننده‌ های نوری مواد شیمیایی سنتزی هستند، که در پوشاندن رنگ زردی که پس از عملیات پردازش باقی می‌ ماند، موثر است؛ از طرفی نیز به عنوان عامل سفید کننده شناخته شده است.
  • اسانس: کاربرد گسترده‌ ای که می‌ توان اسانس‌ ها داشته باشند، ایجاد بوی خوش و رایحه دلپذیر در پودر های شوینده است، که پس از شستشوی لباس‌ ها حس خوشی را به شخص استفاده کننده، القا می‌ کند.

خرید پودر دستی فافلین کیسه ای

پودر های دستی فافلین برای عرضه به بازار در بسته‌ بندی‌ های گرمی و کیلویی تولید می‌ شود، که بسته‌ بندی‌ های کیلویی به شکل کیسه‌ ای هستند تا پس از خرید به راحتی حمل شوند.

پودر های دستی فافلین با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و با بکارگیری دستگاه‌ های تمام اتوماتیک و فوق پیشرفته تولید می‌ شوند که مواد اولیه مورد استفاده در این محصول از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار می‌ باشد؛ همچنین برای حفظ کیفیت این محصول در وزن های بالا بسته‌ بندی‌ های کیسه‌ ای در نظر گرفته شده است.

این پودر ها دارای قدرت پاک کنندگی بسیار بالایی هستند، زیرا از ترکیب مواد هایی که در متن بالا توضیح داده شده است، تولید می‌ شود؛ به همین علت سخت ‌ترین و عمیق ترین لکه ها را از بین می‌ برد، همچنین جنس بسته‌ های کیسه‌ ای این محصول به نسبت وزن مواد موجود در آن، از مقاومت بالایی در برابر وزن، ضربه، رطوبت برخوردار است.

پودر های دستی از خاصیت کف کنندگی بسیار بالایی به نسبت پودر های ماشینی بر خوردار می‌ باشند؛ از طرفی به دلیل استفاده به روش دستی از ایجاد حساسیت و بروز خشکی در سطح پوست دست جلوگیری می‌ کند.

این پودر ها بر اساس بروز ترین استاندارد های روز دنیا و استاندارد های ملی تولید می‌ شوند؛ همچنین بسته‌ بندی‌ های این محصول در برابر رطوبت و ضربه مقاوم است؛ بنابراین باید بدانید در سطح بسته‌ بندی ها تاریخ تولید، تاریخ انقضا و قیمت آن درج شده است.

برای اطلاع لازم است بدانید پودر ‌های دستی فافلین طبق فرمولاسیونی تولید می‌ شوند که هیچ آسیبی به پوست و محیط زیست وارد نمی‌ کنند؛  از طرفی نیز برای تولید و عرضه، دارای مجوز وزارت بهداشت و صنایع می باشند.

کارخانه پخش پودر دستی فافلین

کارخانه اصلی پودر های دستی فافلین در ایران قرار دارد، که این پودر ها را توسط عرضه کنندگان در مراکز معتبر موجود، در سراسر کشور پخش می‌ کنند تا دسترسی به محصولات آسان‌ تر شود؛ همچنین شما نیز می‌ توانید برای تهیه این محصول با عرضه کنندگان اصلی تماس بگیرید.

امروزه باید برای خرید پودر های دستی فافلین به مواردی مانند: نوع مواد اولیه مورد استفاده، کیفیت، نوع بسته‌ بندی و میزان پاک کنندگی دقت داشته باشید؛ چرا که عوامل ذکر شده در تعیین قیمت این محصول موثر است.

همچنین شایان به ذکر است، که موارد متعددی مانند: قیمت ارز، میزان تقاضا، مقدار صادرات، برند تولید کننده، هزینه‌ های حمل و نقل و غیره وجود دارد که تاثیر چشمگیری در تعیین قیمت، در سطح بازار جهانی دارد؛ همچنین می‌ توان گفت با تغییر و ایجاد نوسان در عوامل ذکر شده قیمت محصول در سطح بازار خرید و فروش تغییر می‌ کند؛ پس باید گفت با وجود این عوامل قیمت پودر های دستی متغیر است.

باید توجه داشته باشید اگر قیمت این محصول در بازار متفاوت می‌ باشد؛ علت آن وجود تولید کنندگان مختلف می‌ باشد؛ چرا که هر یک از تولید کنندگان قیمت متفاوتی را برای پودر های دستی در نظر می‌ گیرند.

امروزه قیمت پودر های دستی فافلین در بازار به طور میانگین 21 هزار تومان می‌ باشد، که به علت عوامل ذکر شده قیمت ثابتی نیست.

شما می‌ توانید از طریق روش‌ های خرید حضوری و خرید غیر حضوری این محصول را تهیه کنید؛ اما باید در نظر داشته باشید که امروزه از خرید غیر حضوری به مراتب بیشتر از خرید حضوری استفاده می‌ شود؛ چرا که افراد می‌ توانند در کوتاه‌ ترین زمان از طریق بازار های الکترونیکی به وب سایت‌ های فروشگاهی مراجعه کرده و محصول مورد نظر را با قیمتی مناسب و ارزان خریداری کنند.

شایان به ذکر است که مجموعه ما از عرضه کنندگان معتبر پودر های دستی فافلین در ایران می‌ باشد، که برای ارائه محصولی اصل و قیمت مناسب، به صورت مستقیم این پودر ها را از کارخانه‌ های اصلی تولید کننده تهیه کرده و بدون واسطه به مشتریان ارائه می‌ دهد.

شما نیز می‌ توانید برای خرید پودر های فافلین با قیمتی مناسب، از طریق وب سایت و شماره های موجود در صفحه اقدام کنید.

تماس بگیرید