صادرات پودر ماشینی با کیفیت به عمان

در حال حاضر صادرات عمده و انبوه انواع پودر های ماشینی با کیفیت به کشور عمان موجب رشد صنعت تولید مواد شوینده شده است.

پودر ماشین لباسشویی فله‌ ای

پودر های ماشین لباسشویی فله‌ ای از میزان فروش بالایی برخوردار هستند، اما نکته حائز اهمیتی که باید هنگام خرید به آن توجه کرد این است که پودر فله ای که خریداری می‌ کنید، توسط کدام برند تولید شده است و کیفیت آن در چه سطحی می‌ باشد.

برخی از پودر های فله‌ ای موجود در بازار چه به صورت دستی و چه به صورت ماشینی، از کیفیت پایینی برخوردار هستند.

زیرا بعضی از فروشنده‌ های متقلب و سودجو چندین مدل پودر شست و شو با کیفیت‌ های مختلف را با یکدیگر ترکیب کرده و به دست مشتریان خود می‌ رسانند.

این در حالی است که هنگام شست و شوی لباس‌ ها با این پودر ها، ممکن است نتیجه دلخواه را به دست نیاورید زیرا پودر شست و شوی فله ای که خریداری کرده‌ اید نامرغوب و کم کیفیت می‌ باشد.

بنابراین با مراجعه به فروشنده‌ ای معتمد که پودر ماشینی با کیفیت و درجه یک که توسط برند های به نام و معتبر تولید شده‌ است را به فروش می‌ رساند، می‌ توانید با اطمینان خاطر خرید خود را نهایی کرده و از قدرت پاک کنندگی بالای آن بهره ببرید.

پودر ماشینی همانطور که از نامش پیداست مناسب برای شست و شوی انواع لباس با ماشین لباسشویی می‌ باشد که معمولا این پودر ها دارای آنزیم‌ های قدرتمند لکه بری و سفید کننده می‌ باشند.

هر برند تولید کننده‌ ای که مشغول به تولید پودر ماشین لباسشویی می‌ باشد، ویژگی‌ های منحصر به فردی برای محصول خود در نظر می‌ گیرد.

به طور مثال برخی از این پودر ها حاوی آنزیم‌ های نرم کننده لباس نیز هستند.

برخی دیگر متناسب برای شستشوی لباس‌ هایی با الیاف حساس هستند.

بعضی از این پودر های ماشین لباسشویی متناسب برای پوست‌ های حساس می‌ باشد.

حتی برخی از شرکت‌ ها در کنار لاین پودر ماشینی و دستی که تولید می‌ کنند، لاینی مختص به شست و شوی البسه نوزادان و کودکان دارند.

شرکت‌ های تولید کننده معتبر علاوه بر اینکه پودر های ماشینی خود را به صورت فله‌ ای به فروش می‌ رسانند، آنها را در بسته‌ بندی‌ های کارتونی و نایلونی نیز ارائه می دهند.

برای صادرات پودر ماشینی معمولاً از بسته‌ بندی جامبو بگو های  یک تنی استفاده  می‌ شود.

راه های صادرات عمده پودر ماشینی

عمان از آن دسته کشور های عربی می‌ باشد که بسیاری از کالا های ایرانی از جمله پودر ماشینی و پودر دستی، از راه های مختلفی به آنجا صادر می شود.

پودر های ماشین لباسشویی معمولا قدرت پاک کنندگی بالاتری نسبت به پودر های دستی دارند.

به همین دلیل تاجرین عربی ترجیح می‌ دهند پودر های ماشینی با کیفیتی را از ایران خریداری نمایند.

بسیاری از مناطق مرفه نشین کشور عمان خواهان خرید پودر ماشین لباسشویی ایرانی مرغوب و درجه یک هستند به همین خاطر کیفیت و نرخ فروش برای تاجرین عربی بسیار حائز اهمیت است.

خوشبختانه تولید کنندگان ایرانی توانسته‌ اند با علم و آگاهی بالایی که دارند و با استفاده از به روزترین دستگاه‌ های دنیا، نظر بسیاری از خریداران خارجی را جلب کنند و صادرات پودر شست و شوی لباس را به دیگر کشورها، بیش از پیش رونق دهند.

معمولا پودر های شست و شو را در جامبو بگ‌ های ۱۰۰۰ کیلویی بسته‌ بندی می‌ کنند و توسط کانتینر به کشور عمان می‌ فرستند.

یکی از راه‌ های صادراتی به کشور عمان، نقل و انتقال از بندر جاسک می‌ باشد.

از طرفی از طریق بندرعباس نیز می‌ توان این پودر های ماشینی را به کشور عمان صادر کرد.

صادرات از طریق این دو بندر یعنی بندر جاسک و بندرعباس، به دلیل نزدیکی به بندر خصب در مسندم عمان، در کوتاه‌ ترین زمان ممکن و با حداقل هزینه‌ های حمل و نقل صورت می‌ گیرد.

بهترین روش ارسال بار از این دو بندر به عمان، استفاده از کشتی‌ های باری بسیار بزرگ می‌ باشد که با لنج یا کشتی به خصب رسیده و از آنجا توسط کانتینر و کامیون به مسقط پایتخت عمان و یا سایر شهرهای آن ارسال می‌ شود.

صادرات به سایر کشور ها همچون عمان، آداب و شرایط ویژه‌ ای دارد که تولید کننده و تاجری که در زمینه صادرات فعالیت می‌ کند باید به آنها توجه ویژه‌ ای داشته باشد.

مواد شوینده به دلیل ماهیتی که دارند، هنگام ترخیص از گمرک باید برگه‌ های تایید وزارت بهداشت و تایید آزمایشگاه‌ های تخصصی را داشته باشد تا بتوان بار را از گمرک خارج کرده و به کشور مقصد ارسال کرد.

قیمت پودر ماشین لباسشویی

تا به اینجای مقاله راهنمایی‌ های لازم هنگام خرید و راه ‌های صادرات پودر ماشین لباسشویی را برای شما بازگو کرده ایم و در این قسمت به بررسی قیمت این محصول خواهیم پرداخت.

پودر ماشین لباسشویی از جمله پودر های پرمصرفی می‌ باشد که هم در داخل کشور و هم خارج از مرز های کشور، طرفداران بسیار زیادی دارد و در بسیاری از هتل ها، بیمارستان ها، منزل شخصی و غیره، مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت پودر ماشینی متغیر است و قیمت ثابت و دقیقی ندارد و هر برند تولید کننده ای توجه به کیفیت متریال مورد استفاده شده تهیه و تولید این پودرهای شست و شو قیمت نهایی محصولش را تعیین می‌کند برخی از پودرهای شست و شوی لباس دارای آنزیم‌های مخصوصی هستند که وجود هر کدام از آنها بر روی قیمت نهایی تاثیر گذار است.

طبیعی است که پودر ماشین لباسشویی که از قدرت پاک کنندگی و لکه بری بالایی برخوردار است و همچنین دارای آنزیم‌ های نرم کننده و خوشبو کننده می‌ باشد، نسبت به پودر های دیگری که آپشن‌ های کمتری دارد، قیمت فروش بالاتری نیز خواهد داشت.

عامل دیگری که بر روی قیمت این محصول در بازار داخلی و بازار صادراتی تاثیر می‌ گذارد، این است که نرخ فروش این محصول در بازار داخلی به ریال می‌ باشد.

در حالی که در بازار های صادراتی معمولا نرخ فروش به دلار محاسبه می شود و به همین دلیل قیمت پودر ماشینی  در بازار های صادراتی به این دلیل و وجود و استهلاکات مازادی که در صادرات وجود دارد, کمی بالاتر از بازار داخلی می باشد.

قیمت حدودی هر هزار گرم از پودر‌ های ماشینی، با توجه به برند و کیفیت‌ های مختلفی که در بازار وجود دارد، از ۲۲ هزار تومان شروع و گاهاً تا ۵۰ هزار تومان نیز مشاهده می‌ شود.

چنانچه قصد خرید عمده پودر ماشینی را دارید می‌ توانید با شماره‌ های درج شده در همین صفحه ارتباط بگیرید تا هم از قیمت روز پودر ماشینی دستی مطلع شوید و هم خرید خود را با اطمینان کامل ثبت کنید

تماس بگیرید