صادرات پودر ماشینی هایا در بسته بندی های جدید

پودر ماشینی هایا با استفاده از دستگاه ها مدرن با کیفیت بالا تولید شده و برای صادرات در بسته بندی های جدید، تولید می شود.

میزان پاک کنندگی پودر ماشینی هایا

پودر های شوینده هایا که مخصوص شستشوی لباس هستند، در دو نوع پودر های دستی و ماشینی تولید می‌ شوند که میزان پاک کنندگی پودر ماشینی به مراتب بیشتر از پودر های دستی می‌ باشد.

برای تولید پودر های ماشینی از مواد های مانند: آنزیم‌، بیلدر، سورفکتانت، بلیچ، فعال کننده بلیچ و اپتیکال برایتنر استفاده می شود، که هر یک از این مواد در میزان پاک کنندگی این محصول تاثیر به سزایی دارد.

وجود مواد سورفکتانت پودر های ماشینی بسیار مهم است؛ چرا که نوع آنیونی این مواد در پاک کنندگی لکه‌ ها نقش مهمی دارد و به عنوان مواد پاک کننده اولیه در این پودر ها به حساب می آید.

از دیگر موادی که در افزایش میزان پاک کنندگی تاثیرگذار است، می توان به آنزیم‌ ها اشاره کرد که آنزیم پروتئاز، آمیلاز، لیپاز و سلولاز در حذف آسان لکه و کثیفی در سطح لباس نقش زیادی دارند.

برای مثال از آنزیم پروتئاز برای از بین بردن لکه های پروتئینی (خون) و آنزیم های آمیلاز لکه های نشاسته ای (عرق) و آنزیم های لیپاز لکه های روغن استفاده می شود.

همچنین شستشوی لباس با ماشین های لباس شویی باعث، ایجاد پرز های ریز در سطح لباس می شود که مانند لایه خاکستری رنگ بر روی سطح لباس مشاهده می شود، که آنزیم های سلولاز با حذف این پرز ها به لباس وضوح اولیه می دهد و لکه های خیلی عمیقی که ریشه در الیاف دارند از بین می برد.

بیلدر ها نیز یکی از مواد مورد استفاده در ترکیبات پودر های ماشینی هایا هستند که در کنار نرم کردن آب های سخت در افزایش میزان پاک کنندگی سورفکتانت ها نقش دارند.

مواد اپتیکال برایتنر های موجود در ترکیبات پودر های ماشینی هایا در طی شستشو پاک کنندگی و سفید کنندگی لباس را افزایش می دهد؛ زیرا لباس ها پس از شستشو نیز کمی زرد رنگ هستند و برایتنر ها با ایجاد هاله آبی، رنگ زرد لباس را از بین برده و لباس ها تمیز تر می شوند.

استفاده از ترکیبات بلیچ، چه از نوع اکسیژن دار و چه از نوع کلر دار در از بین بردن لکه ها و درخشان شدن لباس ها تاثیر گذار هستند، از این ترکیب برای پاک کردن لکه هایی مثل: چای، شکلات، سس، گوجه فرنگی، خردل و غیره بکار برده می شود و نوع اکسیژن دار بلیچ ها در پودر های شوینده بکار می رود، که با اکسید و بی رنگ کردن لکه ها در سطح لباس باعث تمیز شدن لباس ها می شود.

ترکیبات عالی فعال کننده بلیچ‌ ها با بلیچ های اکسیژن‌ دار وارد واکنش می شوند و موجب پاک کنندگی لباس ها توسط بلیچ های اکسیژن‌ دار در دما های پایین، یعنی منفی 60 درجه سانتی گراد می شوند.

در نهایت می‌ توان گفت تمامی مواد به کار رفته در تولید پودر های ماشینی مکمل یکدیگر هستند یا به زبان ساده به یکدیگر در پاک کنندگی کمک می‌ کنند.

تولید کننده پودر ماشینی هایا

تولید کننده پودر ماشینی هایا برای تولید محصولی با کیفیت و قدرت پاک کنندگی بالا از مواد اولیه مرغوب و ماشین آلات مدرن و پیشرفته استفاده می‌ کند تا محصولی مطابق با استاندارد جهانی تولید کند.

پودر های ماشینی به دلیل کاربرد اساسی که در شستشوی لباس‌ ها دارند، مورد توجه خانم‌ های خانه‌ دار و مصرف کنندگان دیگر قرار گرفته اند؛ از این رو تولید کننده پودر هایا سعی بر این داشته تا محصولی مطابق نیاز مصرف کننده تولید کند.

امروزه در داخل و خارج از کشور تولید کنندگان زیادی در زمینه تولید پودر های ماشینی فعال هستند؛ که به جرات می‌ توان گفت تولیدات داخلی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و به همین علت در داخل و خارج از کشور عرضه می‌ شود.

تولید کنندگان این محصول با در نظر گرفتن نیاز مصرف کننده پودر های ماشینی را در بسته‌ بندی‌ های کارتونی با وزن 500 گرم  و در بسته‌ های نایلونی 5 تا 10 کیلویی تولید می‌ کنند.

این پودر ها دارای قدرت پاک کنندگی بالایی هستند که سخت‌ ترین لکه‌ ها را از بین می برند؛ همچنین دارای نرم کننده و اسانس‌ های خوشبو کننده هستند، که لباس‌ ها پس از شستشو لطیف و خوش بو می شوند.

این محصول با توجه به خاصیت پاک کنندگی و قدرت لکه بری بالا به راحتی می تواند با برند های مختلف در داخل و خارج از کشور رقابت کند؛ زیرا این محصول در کنار کیفیت بالایی که دارد، مطابق با استاندارد های جهانی تولید شده است.

در نتیجه می‌ توان گفت تولید کننده پودر های ماشینی هایا نهایت تلاش خود را برای تولید پودر های با کیفیت انجام داده است؛ چرا که با یک بار استفاده از این پودر، از فرمولاسیون منحصر به فرد آن در لکه بری به خوبی آشنا می‌ شوید.

خرید پودر ماشینی هایا از کارخانه

امروز عرضه کنندگان زیادی برای عرضه این محصول به طور مستقیم، به خرید پودر ماشینی‌ هایا از کارخانه اقدام می کنند.

این پودر با توجه به میزان پاک کنندگی بالایی که دارد مورد توجه مصرف کنندگان و تاجران زیادی برای صادرات قرار گرفته است، که از این رو کارخانه تولید کننده این محصول عرضه کنندگانی را در سراسر ایران انتخاب کرده است تا محصول مورد نظر، به راحتی در دسترس مصرف کننده قرار گیرد.

نکته بسیار مهم این است که این پودر ها توسط تولید کنندگان زیادی در داخل کشور تولید می‌ شود؛ به همین علت با قیمت‌ های متفاوتی در بازار عرضه می‌ شود.

باید بدانید پودر های ماشینی بر اساس عواملی مانند: قیمت دلار، میزان تقاضا، نوع تولید کننده، نوع بسته‌ بندی، کیفیت مواد اولیه و غیره تعیین و قیمت گذاری می‌ شود، که به جرات گفته می‌ شود؛ هر یک از این عوامل در تعیین قیمت این محصول دخالت دارند.

برای مثال، مواد اولیه استفاده شده، در تولید این محصول بسیار مهم است؛ چرا که کیفیت محصول تولید شده به مواد اولیه آن بستگی دارد یعنی می‌ توان گفت هر چه مواد اولیه مرغوب تر باشد، محصول نهایی نیز از کیفیت بالایی برخوردار می شود.

پودر های ماشینی هایا در بسته‌ بندی‌ های کارتونی با وزن 500 گرم در بازار با قیمت 21 هزار تومان به فروش می رسد، که می‌ توان گفت با توجه به شرایط بازار و وزن بسته امکان تغییر قیمت وجود دارد.

شما می‌ توانید به فروشگاه‌ های معتبر در سراسر کشور مراجعه کنید تا محصول مورد نظر را به صورت حضوری خریداری کنید؛ اما در صورت در دسترس نبودن این پودر ها می توانید با مراجعه به فروشگاه‌ های آنلاین پودر های ماشینی را تهیه کنید.

مجموعه ما نیز یکی از بزرگترین فروشگاه‌ های اینترنتی در ایران است، که پودر های لباسشویی هایا را با نشان سلامت، مطابق استاندار و با قیمتی مناسب در اختیار مشتری قرار می‌ دهیم و از همه مهم تر در مجموعه ما هیچ محدودیتی در خرید ندارید.

شما می توانید برای تجربه خریدی آسان و مطمئن با مشاوران فروش ما از طریق شماره‌ های درج شده ارتباط برقرار کنید.

تماس بگیرید