صادرات پودر ماشینی کومار با تضمین قیمت مناسب

پودر های ماشینی کومار محصولی صادراتی به شمار می آید که با قیمتی مناسب به سایر کشور ها عرضه می شود.

میزان تمیز کنندگی پودر ماشینی کومار

پودر های ماشینی کومار از قدرت تمیز کنندگی بالایی برخوردار اند؛ که این میزان از تمیز کنندگی، از ترکیب مواد های مختلف و تاثیر گذار بدست می آید؛ که این مواد ها شامل: آنزیم‌ ها، بیلدر ها، بلیچ‌ ها، فعال کننده‌ های بلیچ و غیره می باشد.

در ادامه می‌ خواهیم تاثیر این مواد ها را در میزان تمیز کنندگی پودر های ماشینی کومار بررسی کنیم.

  • سورفاکتانت

سورفاکتانت ها مولکول‌ هایی هستند که از دو قسمت محلول در آب و نامحلول در آب تشکیل شده‌ اند و فعالیت بسیار بالایی دارند؛ این مواد با کاهش سطح کششی آب، میزان رطوبت سطح را افزایش داده و باعث شل شدن و جدا شدن چرک از سطح لباس می شوند و نقش مهمی در معلق کردن چرک در آب دارند.

  • بیلدر ها

می‌ توان گفت بیلدر ها از اجزای اصلی و عمده پودر ها و مایعات شوینده به شمار می‌ آیند که برای افزایش کارایی سور فاکتانت ها از آن ها استفاده می‌ شود؛ بیلدر ها نقش نرم کننده آب را ایفا می کنند، که با از بین بردن سختی آب میزان پاک کنندگی را افزایش داده و از رسوب مواد معدنی بر روی پارچه جلوگیری می‌ کنند؛ همچنین از نشست مجدد چرک بر روی پارچه جلوگیری می‌ کنند.

  • فسفنات ها

فسفونات‌ ها همان نمک‌ های سدیمی فسفونیک هستند که جزوه اسید های آلی محسوب می‌ شود و با عمل کمپلسه کردن از نشست چرک بر روی لباس جلوگیری کرده و چرک‌ ها را در آب پراکنده می‌ کند؛ از طرفی نیز در صورت نبود بلیچ ها در پودر های شوینده نقش لکه بری را بر عهده دارند؛ یعنی لکه‌ هایی مانند: چای، قهوه و میوه را از بین می‌ برد.

  • اجزاء بلیچ و فعال کننده های بلیچ

بلیچ ها ترکیباتی هستند که با حذف کردن لکه‌ ها باعث تمیزی و درخشانی لباس ها می‌ شوند؛ همچنین بلیچ ها در حذف کردن لکه های پروتئینی چربی و دیگر لکه ها مانند: سس، آب میوه، قهوه، لوازم آرایشی و غیره نقش دارند؛ از این رو در پودر های شوینده نیز به عنوان لکه بر استفاده می شوند.

فعال کننده های بلیچ یک نوع ترکیبات آلی هستند که بیشتر با بلیچ های اکسیژن دار واکنش پیدا می کنند و موجب افزایش قدرت لکه بری در دما های پایین می شوند.

  • آنزیم ها

آنزیم ها مولکول هایی از جنس پروتئین هستند که به علت دارا بودن ماهیت کاتالیکی به راحتی لکه های پروتئینی چربی و نشاسته ای را از بین می برند که برای از بین بردن این لکه ها از آنزیم های پروتئاز، لیپاز و آمیلاز استفاده می شود.

  • عوامل ضد نشست

طی مراحل شستشو زمانی که چرک از لباس ها جدا می شود و در آب معلق است؛ عوامل ضد نشست در پودر ها از نشست مجدد چرک در لباس جلوگیری می کند.

قیمت پودر ماشینی کومار در 1402

قیمت پودر ماشینی کومار در سال 1402 با توجه به عوامل متعددی مانند: کیفیت پودر، وزن، نوع بسته‌ بندی، نوع پودر، شرایط بازار، میزان تقاضا، برند تولید کننده تعیین می‌ شود که در ادامه می‌ خواهیم تاثیر عوامل ذکر شده را در تعیین قیمت پودر های ماشینی کومار ذکر کنیم.

◇ کیفیت پودر: برای اینکه پودر های شوینده از کیفیت مرغوب و مطلوبی برخوردار باشند باید از مواد اولیه با کیفیت و درجه یک برای تولید این پودر ها استفاده شود؛ با این تفاسیر مواد اولیه درجه یک قیمت بالاتری نسبت به نمونه های مشابه دارد.

◇ وزن: این پودر ها در وزن‌ های گرمی و کیلویی در بازار عرضه می‌ شود که هرچه میزان وزن بسته‌ بندی ها بیشتر باشد، قیمت آن نیز به مراتب بیشتر می شود.

◇ نوع بسته‌ بندی: پودر های ماشینی کومار در بسته‌ بندی‌ های کارتونی و کیسه‌ ای عرضه می‌ شود، که هزینه‌ های زیادی جهت بسته‌ بندی این محصول انجام می‌ شود؛ این هزینه ها نیز در تعیین قیمت موثر است.

◇ نوع پودر: پودر های شوینده لباس در دو نوع دستی و ماشینی تولید می‌ شود، که قیمت پودر ماشینی به نسبت پودر دستی بیشتر است؛ چرا که از مواد و ترکیبات بیشتری در این پودر استفاده می‌ شود.

◇ برند تولید کننده: پودر های ماشینی که توسط برند های شناخته شده در داخل کشور تولید می‌ شوند، قیمت بیشتری به نسبت برند های جدید دارند؛ چرا که این برند ها توانسته اند اعتماد مصرف کننده را به خود جلب کنند.

◇ میزان تقاضا: زمانی که میزان عرضه ثابت باشد و میزان تقاضا افزایش پیدا کند، محصول مورد نظر در بازار کمیاب می‌ شود؛ که در این صورت قیمت محصول افزایش پیدا می‌ کند.

در نهایت می توان گفت تمام عوامل ذکر شده، مانند زنجیره به یکدیگر در تعیین قیمت پودر های ماشینی کومار متصل می‌ شوند تا با محاسبه هزینه‌ های موثر، قیمت این محصول تعیین گردد.

خرید پودر ماشینی کومار

برای خرید پودر ماشینی کومار شما می‌ توانید از طریق خرید حضوری و غیرحضوری اقدام کنید.

_ خرید حضوری

خرید حضوری به خریدی گفته می‌ شود که شما به صورت مستقیم به بازار رفته و از فروشگاه‌ های عرضه کننده پودر های شوینده این محصول را خریداری می‌ کنید، که در این روش امکان اتلاف وقت و پرداخت هزینه‌ های حمل و نقل وجود دارد؛ چرا که باید زمان زیادی را برای پیدا کردن این محصول صرف کنید.

_ خرید غیر حضوری

خرید غیر حضوری به خریدی گفته می‌ شود که شما در هر مکانی که قرار دارید، می‌ توانید با داشتن اینترنت به فروشگاه‌ های الکترونیکی مراجعه کنید و از طریق وب سایت‌ های فروشگاهی این محصول را به صورت غیر حضوری در کوتاه‌ ترین زمان خریداری کنید؛ نکته اصلی این خرید، دسترسی گسترده شما به فروشگاه‌ های مختلف در سراسر کشور می باشد؛ همچنین می‌ توانید قیمت‌ های فروشگاه‌ های مختلف را مقایسه کنید،

لازم است بدانید قیمت این پودر ها بر اساس عواملی مانند: قیمت دلار، میزان تقاضا، نوع بسته‌ بندی، برند تولید کننده و غیره تعیین می‌ گردد؛ زیرا این عوامل هر یک به تنهایی در تعیین قیمت این محصول تاثیر گذار اند.

شما می‌ توانید این محصول را در بازار با قیمت 20,000 تومان تا 25,000 تومان خریداری کنید؛ اما باید بدانید که هر چه وزن این پودر بیشتر می‌ شود قیمت آن نیز به مراتب بالاتر می رود.

مجموعه ما نیز جزو یکی از عرضه کنندگان غیر حضوری پودر های ماشینی کومار در ایران می‌ باشد، که این محصول را بدون واسطه با قیمتی بسیار مناسب عرضه می‌ کند.

شما می‌ توانید برای دسترسی آسان به این محصول، از طریق وب سایت و شماره‌ های ما، برای خرید اقدام کنید.

تماس بگیرید