عرضه عمده صابون گوگرد درجه یک به بازار

صابون گوگرد که برای شستشوی پوست استفاده می شود یکی از صابون های پرطرفدار در میان صابون ها می باشد. البته باید به کیفیت صابون نیز توجه داشت فروشگاه ما عرضه عمده و خرده صابون گوگرد درجه یک را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

عرضه عمده صابون گوگرد درجه یک به بازار

مهمترین مزایای استفاده از صابون های گوگرد

مهمترین مزایای استفاده از صابون های گوگرد صابون گوگرد فواید بسیاری دارد که می تواند  از تمیز و پاک کردن پوست تا درمان اختلالات پوستی باشد. اگرچه ممکن است نام گوگرد شما را به یاد یک کانی معدنی بیاندازد ولی باید بدانید که مزایای صابون گوگرد برای پوست فراوان است. خاصیت ضد باکتریایی و ضد قارچی صابون گوگرد سبب شده که برای درمان مشکلات پوستی مفید باشد. در گذشته رومیان از گوگرد برای درمان زخم ها استفاده می کردند. 

صابون گوگرد برای درمان آکنه، گال، پسوریازیس، درماتیت سبوره ای توصیه می شود.

درمان آکنه: کسانی که پوست چرب دارند مستعد جوش و آکنه می باشند یکی از خواص صابون گوگرد پاک کردن چربی اضافی پوست و لایه برداری و پاکسازی پوست می باشد به صورتی که پوست از حالت چرب به خشک تبدیل شود ولی باعث خشکی بیش از اندازه پوست هم نمی گردد.

درمان گال: گوگرد باعث از بین رفتن موجودات میکروسکوپی پوست که عامل گال هستند می شود و دیده شده که همچنین باعث کاهش التهابات پوستی و خارش ناشی از این بیماری می شود.

درمان پسوریازیس: این بیماری نوعی بیماری خودایمنی می باشد که در آن لکه های آزار دهنده قرمز روی پوست آشکار می شود با استفاده از صابون گوگرد می توان این لکه ها را تا حدی درمان و کم رنگ نمود.

درمان درماتیت سبوره ای: عامل ایجاد کننده این بیماری نوعی قارچ می باشد که باعث ایجاد چربی زیاد بر روی پوست و التهاب و خارش و فلسی شدن پوست می گردد. گوگرد برای این قارچ سم محسوب می شود و نیز باعث التیام التهاب پوست و از بین بردن چربی های اضافه می گردد.

فروش باکیفیت ترین صابون گوگرد بصورت عمده

فروش باکیفیت ترین صابون گوگرد بصورت عمده   فروش صابون گوگرد به صورت عمده به داروخانه ها، مراکز آرایشی بهداشتی با بهترین کیفیت و بسته بندی صورت می گیرد. با توجه به کیفیت بالای محصول قیمت آن مناسب بوده و در صورت خرید عمده بسیار به صرفه تر نیز در می آید. برای اطلاع از قیمت عمده می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

اگر تا به حال صابون گوگرد را امتحان نکرده اید توصیه می کنم حتما استفاده کنید و تغییرات پوستتان را احساس کنید. بعد از یک دوره استفاده از صابون گوگرد احساس سبکی و شادابی پوست را به خوبی حس می کنید و به خوبی متوجه می شوید که چربی پوست شما کاهش یافته ولی با توجه به مقدار اندک روغن زیتون موجود در صابون گوگرد پوست شما بسیار خشک و پوسته پوسته نمی گردد  و حتی جای لک و جوش های پوست نیز از بین می رود. حتی می توانید برای شستشوی بدن نیز از این صابون استفاده کنید.

تماس بگیرید