عرضه مستقیم صابون نو آکنه گلمر با قیمتی عالی

صابون نو آکنه گلمر یک محصول بی نظیر با خواص آنتی باکتریال و ضد جوش بوده که به درمان مشکلات پوستی کمک می کند.

صابون نو آکنه گلمر ضد جوش

از جمله محصولات شوینده پوستی، صابون نو آکنه گلمر ضد جوش بوده که این محصول در کنار کیفیت و خاصیت درمانی، قیمت مناسبی نیز دارد.

این محصول ساختار کاملا گیاهی و بدون چربی حیوانی داشته که از روغن های گیاه پالم تولید شده و به شکل جامد با وزن ۱۲۰ گرمی است.

این صابون ها، پوست هایی که دارای آکنه و ضایعه پوستی هستند را درمان می کنند که علت اصلی این مشکلات پوستی عواملی چون؛ استرس، پوست چرب، تغذیه نامناسب، هورمون و غیره می شود.

با استفاده از این محصول، چربی و آلودگی های پوست از بین می رود و پس از تمیز شدن، پوست شما مات شده و از زدن جوش جلوگیری می کند.

موارد قابل استفاده از این محصول به شرح زیر است؛

  • درمان بیماری پوستی، ضد قارچ و باکتری
  • روشن کننده و برطرف کننده تیرگی پوست
  • درمان جوش و آکنه
  • پاک کننده و لایه بردار پوست از آلودگی و چربی

این محصول طرفداران زیادی در رده سنی جوان و نوجوان دارد زیرا، در سنین به دلیل تغییرات هورمونی میزان چربی پوست زیاد می شود از این رو در ناحیه صورت، کمر و شانه ها جوش می زند.

جوش های سر سیاه و التهابی همگی به دلیل چربی اضافه پوست، متعادل نبودن PH پوست و افزایش سلول های مرده به وجود می آید و جوش های التهابی به دلیل تکثیر باکتری پوست ایجاد می شود.

این محصول جوش، جای جوش و آکنه قدیمی موجود در پوست را از بین می برد و باعث شفافیت و درخشانی پوست می شود، آلودگی پوست را از بین برده و از خارش و التهاب جلوگیری می کند.

نحوه استفاده از این محصول به این شکل است که شما پس از مرطوب کردن پوست، کف صابون را در منطقه مرطوب به مدت ۲ الی ۳ دقیقه ماساژ می‌ دهید و سپس آبکشی می کنید توجه داشته باشید که از این محصول روزانه بیشتر از ۲ بار نبا‌‌‌ید ‌‌‌‌‌استفاده شود.

این صابون ها بهتر است در دمای مناسب و به دور از اطفال نگهداری شوند و در صورت تماس با چشم و دهان حتما با آب شستشو دهید.

ترکیبات صابون نو آکنه گلمر

صابون گلمر نو آکنه دارای ترکیبات ضد جوش بوده که باعث مهار فعالیت باکتری شده و در نتیجه پوست را شفاف می کند.

اسید سالسیلیک یکی از ترکیبات مهم و اصلی این صابون است که به کار بردن گوگرد در کنار آن می تواند تاثیر بسزایی در تنظیم چربی پوست و رفع جوش ها داشته باشد.

این محصول با وجود ترکیبات ذکر شده دارای خواص درمانی می باشد که برای درمان آکنه صورت و بدن، شوره سر، عفونت های قارچی، پسوریازیس و غیره استفاده می شود.

افرادی که دارای پوست چرب هستند باید بدانند که غدد چربی در تمام نقاط بدن به غیر از کف پا وجود دارد که این غده، چربی تولید شده را به سطح پوست می رساند تا باعث محافظت پوست در برابر خشکی شده و رطوبت پوست را حفظ نگه دارد.

در دوران بلوغ به دلیل تغییرات هورمون میزان ترشح چربی بیشتر شده به همین علت پوست در این سنین مستعد جوش می شود از این رو با وجود پوست های مرده، آلودگی و چربی اضافی در سطح پوست، باعث ایجاد جوش و آکنه می شود.

این محصول با ترکیبات گیاهی، در درمان و از بین بردن این ضایعه ها نقش بسیار پر رنگی دارد.

گوگرد موجود در این محصول، از طبیعت به صورت خام استخراج می شود که عنصر گوگرد در تولید محصولات آرایشی و مراقبت های پوستی استفاده می شود که در درمان مشکلات پوستی نیز بسیار موثر است.

از گوگرد به دلیل خاصیت سفید کنندگی در شامپو، لوسیون و انواع صابون های حاوی گوگرد استفاده می شود.

اسید سالیسیلیک موجود در این محصولات باعث جلوگیری از التهاب پوست، درمان مشکلات پوستی و از بین برنده پوست های مرده و لک های صورت می شود.

اسید سالیسیلیک جزو قوی‌ ترین ماده پاک کننده در محصولات پوستی به حساب می آید که با لایه برداری عمیق پوست جوش های سرسیاه و سر سفید و همچنین آکنه پوست را از بین می برد.

سدیم پالم کرنلات یکی دیگر از ترکیبات به کار رفته در این صابون ها است که با روغن هسته میوه پالم و سود سوز (هیدروکسید سدیم ) است که با هم ترکیب می شوند.

سدیم پالمات  دارای خواص پاک کننده و ضد عفونی کننده است که به دلیل کف کنندگی خوب آن در محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده می شود.

گلیسیرین موجود در این محصولات با رطوبت رسانی به پوست، چین و چروک های ریز پوست را برطرف کرده و از پیری پوست جلوگیری می کند.

خرید صابون نو آکنه گلمر

صابون های نو آکنه گلمر، از بهترین شوینده های صورت و بدن با خواص درمانی است که برای درمان مشکلات پوستی موجود در جامعه با محصولات دیگر در رقابت است.

اگر قصد خرید صابون های نو آکنه گلمر را دارید بهتر است از مراکز معتبر این محصول را تهیه کنید.

این محصول نه تنها کاملا گیاهی بوده بلکه هیچ چربی حیوانی در ساختارش وجود نداشته و به دلیل گوگرد و اسید سالیسیلیک موجود در ترکیباتش ضایعه های پوستی والتهاب پوستی را درمان می کند.

نوسانات قیمت دلار، قیمت مواد اولیه از عواملی هستند که تاثیر مستقیم در تعیین نرخ این محصول دارند از این رو با افزایش قیمت، میزان تقاضا و قدرت خرید کمتر می شود.

صابون های نو آکنه گلمر با قیمت ۸۲۰۰۰ تومان الی ۹۵۰۰۰ تومان در بازار به فروش می رسد، که با وجود نوسانات موجود در قیمت همچنان این محصول مورد توجه افراد زیادی قرار دارد.

در گذشته انسان ها برای تامین نیاز های روزمره خود به صورت حضوری به بازار های سنتی می رفتند تا خرید های خود را انجام دهند که برای خرید کالا به مغازه های زیادی مراجعه می کردند و فروشنده ها تایم زیادی را برای فروش صرف می کردند از این رو خرید های حضوری زمان زیادی رو به خود اختصاص می داد.

امروزه افراد برای تهیه، نیازمندی های خود با اتصال به اینترنت در هر جا و مکانی محصول مورد نظر خود را با قیمت مناسب در مدت زمان بسیار کم می توانند خریداری کنند، که امروزه خرید اینترنتی یا آنلا‌ین توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است.

مجموعه ما با دارا بودن مجوز رسمی محصولات گلمر، این محصول را از کارخانه تهیه کرده و با قیمت مناسب و به صورت مستقیم  و بدون دخالت هیچ واسطه ای به مشتریان عرضه می کند.

شما می توانید با مراجعه به وب سایت ما، بدون محدودیت در خرید، محصولات گلمر را با توجه به کاربرد تان تهیه کنید.

در صورت نیاز شما می توانید به مشاوران ما برای کسب اطلاعات بیشتر مراجعه کنید تا با آگاهی کامل محصول مورد نظرتان را به راحتی خریداری کنید.

تماس بگیرید