فروشنده صابون گل نرگس با بهترین قیمت

صابون گل نرگس از مواد طبیعی و کاملا گیاهی تولید شده اند و دارای بهترین کیفیت می باشند. این محصول را می توانید با خرید عمده به بهترین قیمت به دست بیاورید. در ساخت این صابون از روغن نارگیل و روغن گیاهی پالم استفاده شده است. به دلیل کیفیت و تمیز کنندگی زیاد، از این صابون برای صادرات نیز استفاده می شود. این صابون ها با بسته بندی های مدرن و زیبا و طرح های متفاوت، فروش بالاتری نسبت به بقیه صابون ها داشته اند. صابون های گل نرگس علاوه بر حمام در نوعی دیگر برای شست و شوی دست در دست شویی نیز استفاده می شود. قیمت صابون گل نرگس نسبت به صابون های دیگر بسیار ارزان است. 

فروشنده صابون گل نرگس با بهترین قیمت

آشنایی با پرطرفدارترین رایحه های صابون در بازار

آشنایی با پرطرفدارترین رایحه های صابون در بازارپر مصرف بودن صابون باعث شده است کارخانه های زیادی اقدام به تولید این محصول کنند و با یکدیگر به رقابت بپردازند. همین رقابت باعث شده است که صابون شکل ها و رایحه های فراوانی را بگیرد و سلیقه های مختلف مصرف کنندگان را تأمین کنند. در گذشته فقط صابون جامد در بازار موجود بود ولی امروزه صابون های مایع نیز وجود دارند. امروزه صابون هایی با اسم خرچنگ و کوسه در بازار هستند که سازندگانشان ادعا می کنند این صابون ها لک و جوش صورت را از بین می برد ولی همه این ها دروغ و تبلیغات هستند. صابون های هارمونی یک نوع صابون رایحه دار می باشد که حاوی کرم و ترکیبات شیر است و برای استحمام مناسب است. این صابون دارای رایحه های گل یاسمن، آفتاب گردان و رز می باشد. این صابون ساخت کشور اندونزی است. این صابون علاوه بر رایحه دار بودن، به نرم کنندگی پوست نیز کمک می کند. هر عدد از این صابون 135 گرم است و هر بسته دارای 6 عدد صابون می باشد. بیشترین تاثیر این صابون در فصل پاییز و زمستان بر روی شادابی پوست می باشد. 

برترین تولید کننده صابون گل نرگس در ایران

برترین تولید کننده صابون گل نرگس در ایرانکارخانه های زیادی در تولید مواد شوینده و صابون فعالیت می کنند اما تولید صابون گل نرگس توسط کارخانه صابون گل نرگس انجام می شود. این کارخانه با کسب ترجه زیاد در طی سال های زیادی که در این زمینه فعالیت داشت، توانست با تولید با کیفیت این محصول، برترین تولید کننده صابون گل نرگس در کشور باشد. برای خرید این محصول نیازی نیست به کارخانه مراجعه کنید بلکه کافیست در خانه بنشینید و با مراجعه به سایت آراد برندینگ، اقدام به خرید غیر حضوری کنید. در این سایت می توانید به صورت عمده خرید کنید و از تخفیفات زیادی هم بهره مند شوید.

تماس بگیرید