فروش مستقیم صابون نو آکنه گلمر صادراتی در بسته بندی بهداشتی

صابون نو آکنه گلمر، یک شوینده عالی با خواص درمانی برای پوست بوده که در بسته بندی های بهداشتی در اختیار خریداران قرار می گیرد.

فواید صابون نو آکنه گلمر

سلامت پوست برای همه افراد حائز اهمیت است؛ چون در یک نگاه، اولین چیزی که به چشم می ‌آید، پوست است.

قطعاً داشتن یک پوست سالم زیبا و شفاف بسیار لذت بخش خواهد بود و این کار را می توان به کمک صابون نو آکنه گلمر که فواید درمانی زیادی دارد، انجام داد.

پوست ما انسان‌ ها دارای چندین لایه است و محافظت از تمام قسمت ‌های مختلف پوست اهمیت بسیار زیادی دارد.

پوست نیاز به آبرسانی، لایه برداری و همچنین تمیز شدن دارد که تمامی این موارد را صابون ضد آکنه گلمر به خوبی انجام می ‌دهد.

افرادی که دارای پوست چرب و جوش ‌دار هستند به راحتی می ‌توانند این صابون را در روتین پوستی خود قرار داده و صورت خود را با آن بشویند.

همه نوع جوش به کمک این صابون به خوبی از بین می رود چون دارای ترکیبات مختلف مانند اسید سالسیلیک است.

این ماده می تواند به تنظیم ph پوست کمک کند و از عوامل ایجاد جوش جلوگیری کند که در واقع به تنظیم چربی پوست کمک کرده و از ترشح بیش از حد چربی جلوگیری می نماید؛ در نتیجه چربی هایی که باعث بسته شدن منافذ می گردد، از بین رفته و جوش های سرسیاه هم ایجاد نمی شود.

این صابون دارای ویتامین c و ویتامین  eبوده که این دو ویتامین مانند آنتی اکسیدان ‌ها عمل کرده و از ایجاد رادیکال آزاد روی پوست جلوگیری می کند.

صابون گلمر

معمولاً رادیکال های آزاد بر اثر آلودگی یا نور خورشید روی پوست ایجاد می شود که اشعه ماورا بنفش خورشید آسیب بسیار زیادی به پوست وارد کرده و باعث ایجاد چین و چروک و لکه می گردد.

این صابون ها با خاصیت لایه برداری که داشته به مرور لکه ها را از بین می برد، از طرفی به کلاژن سازی پوست کمک کرده و مانع از ایجاد چین و چروک ها می شود.

استفاده از این صابون ها هیچ محدودیت سنی برای افراد ندارد، فقط اگر پوست شما خشک است بهتر است هفته ای دو بار بیشتر استفاده نکنید چون صابون ها از ترشح بیش از حد چربی پوست جلوگیری می ‌کند.

حتماً بعد از اینکه صورت خود را با صابون شستید، از یک آبرسان متناسب با جنس پوست خود استفاده کرده تا پوست را آبرسانی نموده و در نهایت پوست شما شاداب و سرحال تر دیده شود.

صابون های نو آکنه گلمر در واقع همان صابون های ضد جوش است که به مرور جوش ها را خشک کرده و از بین می برد.

فقط در هنگام استفاده از آن به هیچ عنوان نباید جوش های خود را دستکاری نکنید و سبب تحریک مجدد آن ها نشوید.

این صابون ها از رشد میکروارگانیسم باکتری روی پوست جلوگیری کرده و به خشک شدن جوش ها و رفع آن ها کمک می کند.

ویتامین ها و روغن ‌های گیاهی موجود در صابون گلمر، خاصیت رطوبت رسانی به پوست را هم دارد؛ یعنی شما بعد از شست و شوی پوستتان با این صابون حس بد و کشیدگی نخواهید داشت.

صادرات صابون نو آکنه گلمر

از آنجایی که گیاهان مختلف دارویی در کشور ما رشد بالایی داشته، فراورده های به دست آمده از این محصولات هم بالا است و توانسته‌ اند صادرات بالایی به کشورهای متقاضی داشته باشند.

صابون نو آکنه گلمر در دسته محصولات طبیعی بوده که با استفاده از بهترین مواد اولیه، تحت نظر کارشناسان با دستگاه های پیشرفته تولید شده و در نهایت در بسته بندی های باکیفیت بهداشتی روانه بازار می‌ شود.

این بسته ‌بندی ‌ها به گونه ای بوده که از محصول در برابر هر نوع عوامل جوی محافظت کرده و باعث حفظ کیفیت آن می گردد.

بسته بندی که این محصول داشته، برای صادرات مناسب بوده و توانسته نظر خریداران خارجی را به خود جلب کند.

در واقع بسته بندی مهمترین موضوعی است که اهمیت بسیار زیادی در میزان فروش این محصول دارد.

صادرات صابون های گلمر درحال حاضر به کشور های همسایه مانند عراق، ترکیه، ارمنستان و افغانستان انجام می شود که اغلب از طریق راه های زمینی صورت می پذیرد.

صادرات زمینی، حمل و نقل راحت تری داشته و هزینه‌ های ارسال بار آن هم پایین‌تر است؛ بنابراین برای تجار بسیار به صرفه تر می باشد.

تاجران برای صادرات این قبیل از محصولات نیاز است که ابتدا بازار کشور مقصد را بررسی کرده و در نهایت متناسب با نیازی که دارند، صادرات این محصول را انجام دهند.

صادرات این کالا هم باید طبق قوانین لازم انجام شود تا در نهایت محصول به صورت قانونی، به کشور مقصد ارسال گردد.

قیمت صابون نو آکنه گلمر

یکی از مهمترین موضوعاتی که برای خریداران صابون نو آکنه گلمر حائز اهمیت است، قیمت آن می باشد.

چون این صابون فواید بسیار زیادی داشته، خریداران آن هم زیاد بوده و افراد ترجیح می‌ دهند صابون با کیفیت را با قیمتی مناسب تر خریداری کنند تا هم بتوانند به راحتی از آن استفاده نمایند و هم از خواص آن بهره مند شوند.

قیمت این صابون ها با توجه به ترکیبات محصول متعدد خواهد بود که هر چه ترکیبات به کار رفته در تولید آن ها با کیفیت تر باشد، محصول از نرخ بیشتری برخوردار خواهد بود.

این صابون ها در بسته بندی  و حجم و اوزان مختلف به بفروش می رسد، در صورتی که صابون ها وزن بالاتری داشته باشد قیمت آن ها بیشتر است.

خریدارانی که جز صادرکنندگان یا فروشندگان این محصول هستند، بهتر است که آن را به صورت پک‌های چند عددی خریداری نموده تا قیمت محصول مناسبتر گردد.

قیمت فروش این محصول از ۴۸ هزار تومان الی ۱۲۰ هزار تومان متغیر است و این تفاوت قیمت ها باعث شده خریداران در حین خرید صابون سردرگم شوند؛ به همین دلیل ما یک مرکز معتبر را به شما عزیزان معرفی می کنیم تا با خیالی آسوده محصول مورد نظر را تهیه نمایید.

مجموعه ای که در حال حاضر مشاهده می کنید، به صورت اینترنتی و آنلاین آماده ارائه بهترین صابون های گلمر در کشور بوده که این صابون ها را با تاییدیه و استانداردهای لازم در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

تمامی محصولات ما دارای بسته بندی های باکیفیت هستند و محصول را تا زمانی که به دست شما برسند محافظت می نماید.

همچنین حمل و نقل کالا از طریق این مجموعه به بهترین شکل ممکن انجام می ‌شود؛ بنابراین محصول کاملاً سالم به دست شما می رسد.

در صورتی که قصد کسب هر نوع اطلاعات راجع به محصول را دارید می توانید با شماره هایی که در صفحه مشاهده می کنید، تماس بگیرید.

تماس بگیرید