فروش ویژه پودر لباسشویی دستی صادراتی

پودر لباسشویی یکی از بهترین شوینده لباس می باشد که از گذشته تا کنون وجود داشته است به طوری که در قدیم برای تمیزی بیشتر سر از این پودر استفاده می کردند پودر لباسشویی دستی کاربرد فراوانی دارد. عده ای معتقد هستند تا لباس کف نکند تمیز و براق نمی شود. پودر لباسشویی دستی قیمت مناسبی دارد به همین خاطر طرفدار زیادی دارد. فروش ویژه پودر لباسشویی دستی صادراتی به دلیل تقاضای فراوان و کیفیت بالا به روش های مختلفی امکان پذیر می باشد.

فروش ویژه پودر لباسشویی دستی صادراتی

مواد شوینده موجود در پودر لباسشویی دستی صادراتی

مواد شوینده موجود در پودر لباسشویی دستی صادراتی همانطور که می دانید پودر به صورت دست و ماشینی وجود دارد که هر کدام دارای مزایایی هستند. پودر دستی به خاطر ویژگی بالایی که دارد با به وجود آمدن پودر ماشینی باز هم جایگاه خود را حفظ کرده و در مصارف مختلف مورداستفاده قرار می گیرد. مواد شوینده موجود در پودر لباسشویی دستی صادراتی زیاد می باشند که وجود این مواد الزامی می باشد در ادامه به این مواد می پردازیم که عبارت اند از:

  • سورفکتانت یکی مهمترین مواد موجود در این پودر است سورفکتانت جایگیزین نمک های اسیدی فلزی می باشد که به صورت پودر صابونی می باشد که باعث نرم کنندگی و حالت دهندگی لباس می گردد و از تغییر رنگ جلوگیری می کند.
  • مواد شیمیایی و آنزیم ها از دیگر موارد می باشد که باعث از بین رفتن کثیفی ها و از بین بردن لکه های چربی می گردد و همچنین این آنزیم ها موجب کاهش رنگ دهی لباس می گردد.
  • مواد حالت دهنده و ضد حساسیت و آلرژی زا می باشد و افراد به راحتی می توانند با هر آب داغ و یا سردی این لباس را بشورند بدون اینکه آسیبی به دست و یا ریه وارد شود و از سرفه و خشکی دست جلوگیری می کند.
  • دارای مواد حلال کننده سریع که این پودر بهدسرعت در آب حل شود و موجب تمیزی و درخشندگی بهتر لباس ها شود این پودر از کوچک شدن لباس هنگام شستن جلوگیری می کند و موجب می شود تمام قسمت های لباس کاملا تمیز شود.
  • از دیگر مواردی که باید در هنگام خرید پودر دقت کنیم خوشبو کننده ها و اسانس هایی است که در این پودر استفاده شده است.

تولید پودر لباسشویی دستی صادراتی درجه یک

تولید پودر لباسشویی دستی صادراتی درجه یک تولید پودر ماشینی در شهر های مختلف وجود دارد و کیفیت این پودر بسیار زیاد می باشد آنزیم های قوی موجود در پودر لباسشویی ماشینی این کالا را متمایز کرده است. چون این پودر درجه یک و ممتاز می باشد و مهر استاندارد و سیب سلامت را دارا می باشد به همین خاطر برای صادرات از آن استفاده می کنند. 

فروش پودر دستی صادراتی درجه یک از طریق سایت زیر امکان پذیر است. خریداران می توانند بدون واسطه این کالا را با قیمت ارزان و مقرون به صرفه خرید کنند این کالا به صورت عمده نیز می باشد به راحتی و آسانی می توانید این محصول را دریافت و مورد استفاده قرار دهید.

تماس بگیرید