فروش پودر شستشوی ارزش به صورت عمده

خرید و فروش پودر شستشوی ارزش به صورت عمده و خرده و از طریق فروشندگان معتبر در سراسر کشور صورت می گیرد.

مشخصات پودر شستشوی ارزش

پودر شست و شوی ارزش نیز مانند سایر پودرهای شستشو، دارای مشخصات منحصر به فرد خود می‌ باشد.

پودر شست و شوی ارزش به عطر و رایحه خوش و قدرت پاکیزگی بسیار بالایی که دارد معروف است.

پودر شستشوی ارزش از جمله پودرهای صادراتی می ‌باشد که در داخل کشور شاید کمتر دیده شود اما یک محصول صادراتی پرفروش است که بسیاری از کشورهای همسایه ما خواهان خرید این پودر مرغوب و با کیفیت می‌ باشند.

برند پودر شستشوی ارزش جزو مجموعه بزرگ مروارید هامون می‌ باشد.

این شرکت در سال ۱۳۸۱ در شهرک صنعتی زاهدان تاسیس گردید و برندهای مختلفی دارد از جمله: گلزار، توکا، مریلا، گلبهار، گلفام، ارزش، سداپ و غیره.

از اصلی‌ ترین استراتژیک شرکت مروارید هامون در تولید مواد شوینده، استفاده از مواد اولیه با نرخ مناسب  و ارائه محصول با کیفیت می‌ باشد.

این شرکت به دلیل موقعیت جغرافیایی خوبی که دارد امتیازات ویژه‌ ای در جهت صادرات انواع محصولات شوینده از جمله پودر شستشوی ارزش، به دیگر کشورها همچون افغانستان، پاکستان، آسیای میانه و کشورهای خلیج فارس و شرق آفریقا، فعالیت های گسترده ای دارد.

پودر کومار

خط تولید پودر شستشوی ارزش با دارا بودن به روز ترین ماشین آلات تولید و بسته‌ بندی و همچنین کنترل کیفی آزمایشگاهی توانسته است امتیازات ویژه‌ای در بازار داخلی داشته باشد.

همچنین در حوزه صادرات بسیار موفق و چشمگیر قدم بردارد و به همین دلیل پودر شستشوی ارزش از پرطرفدارترین پودرهای شست و شو در جنوب کشور می‌ باشد که در سایر کشورهای اطرافمان نیز مصرف کنندگان زیادی دارد.

پودر شستشوی ارزش دارای نمونه‌ های دستی و ماشینی می‌ باشد و هر کدام از انواع آن به بهترین شکل ممکن لباس‌ های آلوده و کثیف را بسیار تمیز و خوشبو و نرم و لطیف تحویل می‌ دهد.

با یک بار مصرف این پودر چه به صورت دستی و چه به صورت ماشینی متوجه کیفیت خارق‌ العاده این محصول خواهید شد.

صادرات پودر شستشوی ارزش به پاکستان

همانطور که در پاراگراف قبلی در رابطه با صادرات عمده پودر شستشوی ارزش به دیگر کشورها همچون پاکستان صحبت نموده‌ ایم، در این قسمت از مقاله سعی داریم اطلاعات بیشتر و تخصصی‌ تری در رابطه با این پودر شوینده و صادرات آن به شما عزیزان خواننده بدهیم.

صادرات برای هر کشوری می‌ تواند بسیار عالی و سودمند باشد که این قاعده برای کشور ما نیز صدق می‌ کند.

زمانی که محصولی به سایر کشورها ارسال می‌ شود در واقع ارز دلاری به کشورمان تزریق می‌ شود.

نتیجه مثبت دیگری که صادرات دارد این است که میزان تولیدات کارخانه مربوطه بیشتر خواهد شد و این موجب می‌ شود که چرخ تولید به چرخه در بیاید و بسیاری از افراد و کارگران که بیکار هستند مشغول به کار شوند.

پس صادرات می‌ تواند موجب کاهش نرخ بیکاری یک کشور شود.

یکی دیگر از دستاوردهای مهم صادرات برای هر کشوری امتیاز و اعتبار آن کشور و تاجرین آن می‌ باشد.

طبیعتاً کشوری همچون ایران که دارای خط تولیدهای بسیار زیادی می‌ باشد از اعتبار زیادی در منطقه بهره‌ مند می‌ باشد.

یکی از دلایلی که ما توانسته‌ ایم در امر صادرات پیشرفت چشمگیری داشته باشیم این است که ایرانیان درصدد این هستند تا بتوانند پیشرفت و ترقی بیشتری نسبت به روز قبل داشته باشد و این موجب شده است که در بسیاری از صنایع ما موفقیت های زیادی را کسب نماییم.

پاکستان از آن دسته کشورهایی می‌ باشد که خط تولید زیادی ندارد و به همین دلیل بسیاری از مواد غذایی و صنعتی خود را از کشور ایران تهیه می‌ نماید.

این کشور بسیاری از مواد شوینده خود را از تاجرین ایرانی تهیه می‌ کند.

یکی از پودرهای شست و شوی مورد علاقه پاکستانی‌ ها پودر ارزش می‌ باشد که این محصول در بسته‌ بندی‌ های ۱۰ کیلویی و بسته‌ بندی‌ های کارتونی ۵۰۰ گرمی تولید می‌ شود.

پودر ارزش هم پودر شستشوی دستی دارد و هم پودر شستشوی ماشینی و این موجب می‌ شود که خریدار بتواند با خیال راحت انواع این پودر شستشوی مرغوب را سفارش دهد.

اگر تا به حال پودر شستشوی لباس ارزش را استفاده نکرده‌ اید، ما به شما پیشنهاد می‌ کنیم کافی است با یک بار استفاده از آن به کیفیت آن پی ببرید و متوجه خواهید شد که این پودر با توجه به نرخ مناسبی که نسبت به سایر برندهای دیگر دارد، از قدرت شست و شو و پاکیزگی فوق العاده بالایی بهره‌ مند است و همین موجب می‌ شود تا یکی از بهترین و ایده آل‌ ترین گزینه‌ ها برای صادرات باشد.

قیمت عمده پودر شستشوی ارزش

احتمالاً تا به اینجای مقاله متوجه شد ه‌اید که قیمت فروش عمده پودر شستشوی ارزش نسبت به سایر پودرهای شستشو مناسب‌ تر می‌ باشد.

این قیمت در خریدهای عمده طبیعتاً پایین‌ تر می‌آید زیرا زمانی که مشتری سفارش عمده می‌ دهد قیمت فروش محصول نیز کمتر خواهد بود و طبیعتاً در فروش تکی قیمت محصول کمی بالاتر می‌ باشد.

عوامل متعددی بر روی قیمت گذاری این پودر شستشوی

تاثیرگذار می‌ باشد. عواملی همچون:

وزن پودر شستشو

قدرت آنزیم‌ های استفاده شده در آن

نوع بسته‌ بندی محصول

میزان سفارش مشتری

کشور مبدا برای صادرات

قیمت عمده پودر شستشوی ارزش در بازار داخلی با بازار صادراتی تفاوت چشمگیری دارد.

در بازارهای صادراتی به دلیل وجود مالیات و استهلاکات حمل و نقل و صادر کردن بار از ایران به کشور مقصد، هزینه‌ هایی دارد و همین موجب می‌ شود که نرخ فروش محصول در بازار صادراتی کمی بیشتر از بازار داخلی باشد.

قیمت این محصول بسته به وزن و نوع بسته‌بندی از ۲۰ هزار تومان تا ۲۲۰ هزار تومان نیز می‌ رسد.

اگر قصد دارید این محصول را خریداری نمایید و یا حتی آن را به کشورهای دیگری همچون پاکستان، عراق، افغانستان و سایر کشورها صادر نمایید بهتر است با شماره‌ های درج شده ارتباط برقرار نمایید و از قیمت روز این محصول مطلع شوید.

همچنین شما عزیزان می‌ توانید سفارش خود را از طریق مشاورین و کارشناسان فروش ما ثبت نموده و در کمترین زمان ممکن در شهر و یا کشور مورد نظرتان تحویل بگیرید.

تماس بگیرید