قیمت استثنایی پودر دستی فله ای

پودر های شستشو لباس جزء دسته محصولات و کالا هایی می باشند که با استفاده از انواع آن ها می توان پوشاک مختلف را شستشو داده و این گونه تمامی آلودگی ها و میکروب های موجود بر روی لباس ها از بین رفته و این گونه اشخاص می توانند لباس های تمیز و پاکیزه شده را به تن کنند. مرکز تولید کنندگان انواع پودر های دستی فله ای، بهترین و با کیفیت ترین محصولات را با اسانس ها و مدل های خاص و قیمت پودر دستی فله ای را به خریداران خود عرضه می نمایند.

قیمت استثنایی پودر دستی فله ای

نکات مهم در تولید پودر دستی

نکات مهم در تولید پودر دستی در این قسمت تصمیم داریم به بررسی اطلاعاتی کلی در رابطه با انواع کیفیت و نحوه تولید انواع پودر های دستی بپردازیم؛

این دسته از محصولات از آنزیم های مختلفی تهیه و تولید می شوند و هر یک از این آنزیم ها وظیفه خاص خود را داشته و وجود آن ها کنار همدیگر سبب بالا رفتن کیفیت نهایی شستشو پوشاک می شود و این گونه لباس ها در تمیز ترین حالت خود قرار خواهند گرفت.

این آنزیم ها شامل پروتئاز برای نابودی لکه های سر سخت و پایه های پروتئینی مثل لکه های شیر، خون و یا زرده تخم مرغی می باشند که تمامی آلودگی ها را از بین می برد.

آنزیم بعدی لیپاز است که وظیفه از بین بردن چربی ها را بر عهده داشته و هیچ گونه ردی از خود به جای نمی گذارد و از جمله لکه هایی که به خوبی پاک می کند، لکه های شکلات است که دارای چربی های بسیار بالایی می باشند و آنزیم دیگر وظیفه تجزیه سلولز را دارد و می تواند لکه های ناشی از سبزیجات مختلف را از بین ببرند و چون این ماده پاک کننده لکه های سبزیجات هستند می توانند لکه هایی با درجه های پایین تر را نیز از بین ببرند.

مراکز توزیع پودر دستی فله ای

مراکز توزیع پودر دستی فله ای مراکز توزیع پودر دستی ارزان، بهترین و با کیفیت ترین محصولات را به صورت های فله و کیلویی و همچنین با اسانس ها و عصاره های مختلف و با قیمت های بسیار عالی و مناسب را با احترام به خریداران گرامی خود عرضه می نمایند. در این مرکز توزیع پودر رختشویی همواره سعی و کوشش همگان بر این است که از دسته متریال و مواد اولیه درجه یک برای تهیه محصولات استفاده شود تا همگان بتوانند با اطمینان بالایی انواع آن ها را خریداری کرده و مقدار فروش و قیمت دانه رنگی به عوامل متعددی چون نوع ساختار شیمیایی، نوع عصاره ها و مقدار وزن آن ها، نوع قلیایی و اسیدی بودن پودر ها بستگی دارد.

تماس بگیرید