قیمت صابون گلیسیرینه گلمر اصلی و تقلبی

صابون گلیسیرینه گلمر، ساختاری گیاهی و بدون چربی حیوانی دارد که با حفظ رطوبت مانع حساسیت شده و کم آبی پوست را جبران می‌ کند.

انواع صابون گلیسیرینه گلمر

این محصول در عرصه مواد شوینده و پاک کننده برای پوست های حساس، توانسته توجه افراد زیادی را در رده سنی نوزاد تا بزرگسال  با هر نوع پوستی را جلب کند.

صابون های گلیسیرینه گلمر انواع مختلفی دارد که هر یک از آن‌ ها کارایی متفاوتی دارد.

از انواع این محصول می توان نام برد؛ صابون بچه گلمر مدل نچرال، صابون بچه مدل ویتامین E، صابون ضد باکتری مدل سلوکل، صابون آلوئه ورا و غیره.

با توجه به تنوع بسیار زیاد این محصول، می خواهیم به مزیت تعدادی از این محصول بپردازیم:

صابون بچه گلیسیرینه گلمر: این محصول طبیعی بوده و از حساسیت و خارش جلوگیری کرده و به دلیل خاصیت مرطوب کنندگی پوست را ملایم می کند و هم‌ چنین ضد التهاب و تقویت کننده پوست می ‌باشد.

صابون کالاندولا: محصولی صد درصد گیاهی فاقد چربی، مناسب پوست های خشک و کم آب است که با خواص ضد التهاب و آنتی باکتریال، عفونت و جراحات، اگزما، کهیر و ترک های پوستی را درمان می کند.

صابون آلوئه ورا: محصول نام برده از عصاره آلوئه ورا و روغن های پالم تهیه شده و مناسب پوست های خشک، ملتهب و چرب است که برای درمان آفتاب سوختگی، ساییدگی و بریدگی های کوچک استفاده می شود.

صابون پرچرب: این محصول مناسب پوست های خشک و نرمال است که دارای چربی های طبیعی مانند روغن جوجوبا یا نارگیل بوده و مانع از ایجاد حساسیت می شود.

رفع چین و چروک های کوچک، ایجاد رطوبت فوق العاده، ضد التهاب و غیره از ویژگی های مهم این محصول است.

صابون ویتامین E: این صابون به دلیل دارا بودن ویتامین E از ایجاد چین و چروک و پیری زود‌ هنگام  پوست جلوگیری کرده و خاصیت آنتی اکسیدان دارد که پوست را در مقابل آلودگی حفظ می کند.

صابون TCC: افرادی که دچار آکنه، عفونت های قارچی در صورت و بوی نامطبوع در ناحیه پا و زیر بغل هستند از این محصول استفاده می کنند زیرا، ساختار این صابون به گونه ای است که رشد باکتری و قارچ را کنترل می کند.

همچنین این محصول از مزایای دیگر مانند خاصیت ضد میکروب قوی، آنتی باکتریال و از بین برنده بوی نامطبوع (پا – زیر بغل) و غیر‌‌‌ه برخوردار است.

صابون گلمر

صابون گلیسیرینه گلمر قرمز

صابون های گلیسیرینه گلمر قرمز، چون از گیاهان و مواد طبیعی ساخته شده است پس محصولی مفید و کاملا گیاهی برای پوست محسوب می شود.

افرادی که دارای پوست های خشک و خیلی خشک هستند با استفاده از این محصول، با تامین کم آبی و رطوبت پوست از فعالیت بیش از اندازه غدد ‌‌‌‌‌‌‌‌های چربی جلوگیری کرده و بروز جوش، عفونت های قارچی در صورت را کنترل می کند.

این محصول با کمک به رفع عارضه های پوستی چون: قارچ و آکنه های پوست باعث بهبود سطح سلامت پوست می شود.

محصول مورد نظر پاک کننده و شوینده مناسبی برای پاکسازی عمیق پوست بوده و سموم جذب شده از پوست را کاهش می دهد.

به دلیل خاصیت مرطوب کنندگی این صابون ها، پوست همیشه مرطوب بوده و چین و چروک های کوچک که در اثر کم آبی پوست به وجود آمده رفع می شود و حالت ارتجاعی پوست تقویت می شود.

این محصول فاقد چربی حیوانی است اما ترکیب ساختاری آن از مواد طبیعی و روغن گیاهی بوده که این مسئله باعث صاف کنندگی، تقویت و تغذیه پوست می شود.

این محصول علاوه بر اینکه برای شستشوی روزانه صورت و بدن استفاده می شود می توان از آن برای شستشوی ناحیه های زیر بغل و پا، که به دلیل تجمع باکتری بوی نامطبوع می دهد از آن استفاده نمود.

گلیسیرین و روغن های گیاهی از مواد اصلی ترکیبات این محصول بوده و مواد سدیم پالمات، سوربیتول و آب نیز از دیگر مواد تشکیل دهنده صابون قرمز است و رنگ قرمز آن به دلیل دارا بودن رنگ مجاز است.

برای استفاده از این محصول بهتر است، از قبل پوست خود را مرطوب کرده و بعد آن را روی پوست ماساژ داده تا کف کند سپس بشویید.

در صورت مصرف از تماس با چشم خودداری کنید و هم‌ چنین وجود زخم و سطح مخاطی نیز مانع استفاده می شود.

بعد از استفاده هم حتما باید از یک آبرسان متناسب با جنس پوست خود استفاده کنید، تا رطوبت پوستتان تامین شده و دچار حس کشیدگی یا خارش در پوست نشوید.

قیمت صابون گلیسیرینه گلمر

امروزه صابون های گلیسیرینه گلمر، تحول عظیمی را در میان محصولات مشابه گیاهی ایجاد کرده که از این رو مورد استقبال خوبی قرار گرفته است.

صابون های گلمر، جزو بهترین و قیمت مناسب ترین شوینده های درمانی است که با در نظر گرفتن میزان سطح سلامت جامعه در مدل و نام های گوناگون تولید می شود.

این محصول با رفع مشکلات پوستی و گلیسیرین موجود در ترکیب اصلی توانسته نسبت به سایر نمونه ها برتری خاصی پیدا کند.

سایر نمونه های مشابه از مواد شیمیایی در ساخت صابون ها استفاده کرده که باعث خارش و خشکی پوست می شود اما محصولات گلمر، هیچ ماده شیمیایی در تولید آن دخیل نبوده بلکه کاملا ارگانیک تولید می شود.

عواملی چون؛ نوسانات ارزی، برند های مختلف موجود در بازار، واردات و صادرات، قیمت مواد اولیه، تولید کننده داخلی و خارجی در قیمت گذاری این محصولات تاثیر به سزایی دارد.

صابون های گلیسیرینه گلمر موجود در بازار از قیمت  ۲۵۰۰۰ تومان الی ۹۰۰۰۰ تومان به فروش می رسد.

اگر شما نیز قصد خرید محصولات گلمر را دارید می توانید با مراجعه به نمایندگی های معتبر آن ها در سراسر کشور، با در نظر گرفتن مجوز رسمی فعالیت آن ها که از طرف کارخانه اخذ گردیده محصولی اصل را تهیه کنید.

مجموعه ما دارای مجوز رسمی محصولات گلمر بوده و به همین علت، صابون های گلیسیرینه گلمر اصل را در تنوع زیاد، بدون واسطه با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد.

در صورت تمایل به خرید گسترده شما می توانید از مزایای خوبی برخوردار شوید ناگفته نماند در مجموعه ما هیچ محدودیتی در خرید وجود ندارد.

شما می توانید برای خرید این محصولات به صورت حضوری و غیرحضوری اقدام کنید لازم به ذکر است که در خرید های غیر حضوری به دلیل نبود واسه در خرید، محصول با قیمت مناسب تری عرضه می گردد.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات می توانید با مراجعه به مشاوران، راهنمایی های لازم را دریافت کرده و خریدی آسان را تجربه کنید.

تماس بگیرید