قیمت صابون گوگرد گلمر اصل در بندر انزلی

در بندر انزلی به دلیل نزدیک بودن به مرز آستارا و قرار داشتن در مسیر صادراتی،قیمت فروش صابون گوگرد گلمر اصل مناسب است.

طریقه مصرف صابون گوگرد گلمر

صابون گوگرد گلمر دارای طریقه مصرف خاصی می‌ باشد که با رعایت این نکته می‌ توانید بهترین نتیجه را از مصرف این صابون مشاهده نمایید.

در ابتدا بهتر است صورتتان را با آب ولرم مرطوب کرده و بعد از آن صابون را بر روی پوست خیس صورت خود بمالید تا حسابی کف بدهد و کف آن تمامی سطح صورتتان را بپوشاند.

مقداری کف روی صورتتان را ماساژ دهید و بگذارید چند دقیقه بماند و سپس با آب ولرم رو به سرد، صورت خود را آبکشی نمایید.

بهتر است زمانی  که بر روی صورتتان جوش‌ های فعال و یا زخم‌ های باز دارید از این صابون استفاده نکنید.

صابون گوگرد یک شوینده قوی برای پوست صورت و بدن می‌ باشد.

برای درمان آکنه‌ های صورت بسیار موثر می‌ باشد زیرا چربی بیش از حد پوست را کنترل می‌ کند و منافذ پوست را از هرگونه آلودگی پاک می‌ کند.

اما این خاصیت تنها ویژگی صابون گوگرد گلمر نیست، بلکه این صابون در از بین بردن انواع قارچ‌ ها و باکتری‌ ها نیز بسیار موثر می‌ باشد.

در بسیاری از مواقع، ورزشکاران از این صابون برای از بین بردن بیماری‌ های عفونی و باکتریایی و قارچی پوست بدن خود استفاده می‌ کنند.

گاهاً شاهد درمان بیماری گال، با استفاده از صابون گوگرد  گلمر نیز بوده‌ ایم.

ممکن است برایتان سوال به وجود آید که زمان استفاده از صابون گوگرد گلمر بوی آن را چگونه باید تحمل کنید؟

باید بگوییم که در تهیه و تولید صابون‌ های گوگرد گلمر تنها ۱۰ درصد از گوگرد استفاده می‌ شود و ۹۰ درصد دیگر آن شامل ترکیبات طبیعی صابون می‌ باشد که رایحه موجود در این ترکیبات موجب می‌ شود که بوی گوگرد تا حد بسیار زیادی پوشانده شود.

بهتر است هنگام خرید هر نوع صابونی در ابتدا به نوع پوست خود توجه کنید.

برخی صابون‌ ها مناسب برای پوست‌ های چرب، خشک و یا نیمه چرب می‌ باشد.

صابون گوگرد گلمر از این قاعده مستثنا نمی‌ باشد و معمولاً برای افرادی که دارای پوست چرب هستند مناسب‌ تر می‌ باشد.

زیرا به دلیل وجود ترکیبات خاصی که در آن وجود دارد و اصلی‌ ترین آنها گوگرد می‌ باشد، خاصیت چربی زدایی دارد و چربی صورت و پوست را تا حد بسیار زیادی کنترل می‌ کند و موجب کاهش آن می شود.

بهتر است از مصرف بی‌ رویه و خودسر صابون گوگرد پرهیز نمایید، زیرا استفاده بیش از حد از هر محصولی حتی گیاهی، ممکن است موجب بروز حساسیت بشود.

بهتر است پس از مصرف صابون‌ های گوگرد از آبرسان‌ های مخصوص پوست خود استفاده نمایید تا بتوانید به پوست خود آب کافی برسانید تا این لایه برداری بتواند نتیجه بهتری برای شما داشته باشد.

کارخانه تولید صابون گلمر علاوه بر این محصول، محصولات گیاهی دیگری نیز تولید می‌ کند که شما عزیزان می‌ توانید از صابون‌ ها و محصولات دیگر این برند به عنوان مکمل صابون گوگرد گلمر استفاده نمایید تا بتوانید جواب بهتری بگیرید.

خرید صابون گوگرد گلمر برای لک صورت

چنانچه شما عزیزان بر روی پوست بدنتان لکه‌ های جوش و زخم دارید و قصد خرید عمده صابون گوگرد گلمر را دارید بهتر است به نکاتی قبل از خرید دقت نمایید.

چنانچه لکه‌ های بدن و صورتتان به دلیل مشکلات داخلی بدن نباشد شما می‌ توانید به راحتی با مصرف صابون گوگردی گلمر این لکه‌ ها را طی مدت زمان از میان ببرید.

صابون گوگرد گلمر خاصیت لایه برداری فوق العاده بالایی دارد و همین موجب می‌ شود که سلول‌ های مرده پوست از بین برود و سلول‌ های جدید جایگزین آن شود و این موجب می‌ شود که لکه‌ های قدیمی به مرور رنگ می‌ بازند، پوست صورتتان شفاف‌ تر خواهد شد.

بهتر است از این صابون هفته‌ ای یک الی دو بار به منظور از بین بردن لک‌ های صورتتان استفاده کنید و استفاده بیش از حد آن توصیه نمی‌ شود.

صابون گوگرد از سالیان سال بوده و طرفداران بسیار زیادی دارد و همین موجب شده است که خریداران بسیار زیادی در سراسر کشور و یا حتی از کشورهای دیگر این محصول را به صورت عمده خریداری کنند.

نرخ فروش صابون گوگرد گلمر بسیار مناسب می‌ باشد و همین موجب شده است که جز صابون‌ های محبوبی باشد که علاوه بر اینکه نرخ مناسبی دارد از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشد.

نکته مهم دیگری که در هنگام خرید عمده صابون گوگرد گلمر باید به آن توجه داشته باشید این است که به بسته‌ بندی آن توجه زیادی داشته باشید زیرا بسیاری از افراد سودجو اقدام به تولید این صابون به صورت غیرقانونی می ‌کنند و صابون‌ های فیک را به جای صابون‌ های اصل گوگردی گلمر روانه بازار می‌ کنند و گاهاً قیمت به شدت پایینی نیز دارند و خریدار گمان می‌ کند این صابون با کیفیتی است که قیمت مناسبی دارد.

پس بهتر است به فروشنده ای مراجعه کنید که قابل اعتماد می‌ باشد و سلامت و سیب استاندارد محصول صابون گوگردی گلمر را به شما نشان می‌ دهد و با اطمینان خاطر و ضمانت، محصول را برای شما ارسال می ‌کند.

صابون گلمر

قیمت صابون گوگرد گلمر

همانطور که گفتیم قیمت فروش صابون گوگرد گلمر به نسبت کیفیتی که دارد بسیار مناسب می‌ باشد.

این صابون مزایای بسیار زیادی دارد و بسیاری افراد چه خانم‌ ها و حتی آقایان ورزشکار از این صابون استفاده‌ های زیادی می‌ کنند.

پیش تر گفته ایم که افراد سودجو زیادی به دلیل محبوبیتی که این صابون‌ های گوگرد در بین مردم دارند اقدام به تولید محصول فیک و نامرغوب آن می‌ کنند و آن را به بازار عرضه می‌ کنند.

بنابراین بهتر است هنگام خرید عمده صابون گوگرد گلمر به مرکز فروشی مراجعه کنید که کاملاً قابل اعتماد است و علاوه بر اینکه محصول را با قیمت مناسبی به شما ارائه می‌ دهد، ضمانت و سلامت کالا را نیز تضمین می‌ کند.

کارخانه تولید صابون  گلمر طی سال‌ های گذشته تلاش بسیار زیادی داشته تا بتواند در این صنعت پیشرفت چشمگیری داشته باشد که موفق هم بوده است.

و ما امروزه شاهد مصرف صابون‌ های برند گلمر چه در داخل کشور و چه خارج از کشور هستیم.

این برند تنها صابون‌ های گوگردی تولید نمی‌ کند و علاوه بر آن، طیف صابون‌ های گیاهی متعددی نیز تولید می‌ کند و همین موجب محبوبیت این برند قدیمی و نام آور در بین عموم مردم شده است.

قیمت حدودی صابون گوگرد گلمر از بین ۳۰ هزار تومان تا ۴۰ هزار تومان متغیر است و بسته به تعداد سفارش مشتری تعیین می‌ شود.

چنانچه قصد خرید عمده صابون گوگرد گلمر را دارید می‌ توانید با شماره‌ های درج شده ارتباط برقرار نمایید و پس از کسب اطلاعات لازم و با دید کاملاً باز و اطمینان خاطر خرید خود را ثبت و نهایی کنید.

تماس بگیرید