قیمت فروش صابون گل نرگس طبیعی

امروزه کارخانجات بسیاری با برند های گوناگون صابون های بسیار متنوعی تولید می کنند، اما همه آن ها نمی توانند محصولاتی با کیفیت و بی آسیب به بدن انسان تولید کنند، همانطور که میدانید صابون یکی از اصلی ترین مواد شوینده بدن است،بنابراین انتخاب صابونی مناسب که با پوست آسیب نرساند بسیار حائز اهمیت است، یکی از برترین تولید کنندگان صابون، شرکت گل نرگس می باشد. حال می خواهیم در مورد اندازه صابون گل نرگس اطلاعاتی مفید و کاربردی در اختیارتان قرار دهیم.

قیمت فروش صابون گل نرگس طبیعی

ابعاد و اندازه صابون گل نرگس

ابعاد و اندازه صابون گل نرگس

صابون گل نرگس در بسته بندی های بسیار گوناگون عرضه می شود،و تولیدات این محصول در ابعداد و سایز های کوچک و بزرگ انجام شده است که هر شخص بسته به مصرف خود آن را انتخاب کند و به هیچ عنوان این صابون ها هدر رفت نداشته باشند، معمولا این صابون ها در شکل ها و ابعاد مستطیل، بیضی و دایره موجود هستند و همچنین بسته بندی های بسیار گوناگونی نیز دارند، برخی بسته بندی های صابون نرگس با صورت نایلونی هستند و برخی دیگر به صورت کارتنی و نایلونی در کنار یکدیگر هستند.

صابون های گل نرگس درکنار ابعاد متفاوتی که دارند، رایحه های گوناگونی نیز دارا می باشند، این صابون شامل ترکیبات،نارگیل، شیر، عسل، روغن زیتون، گل بابونه، لاوندر و … است که خریدار با توجه به سلیقه خود، آن را انتخاب می کند.

صایون گل نرگس به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارد و همچنین استفاده از مواد اولیه مرغوب در تولید آن، باعث لطافت و نرمی پوست می شود، باعث پاک سازی پوست می شود، به درمان آکنه و لکه های پوستی کمک می کند و همچنین از بروز آن ها جلوگیری می کند، برای پوست های حساس، متورم، بسیار مناسب هستند و به هیچ عنوان بیماری های پوستی را تشدید نمی کنند.

باید توجه داشت که صابون های گل نرگس به دو صورت تولید می شوند، برخی از آن ها فقط مخصوص استحمام هستند و برخی دیگر مخصوص شستشو البسه.

فروشنده کلی صابون گل نرگس طبیعی

فروشنده کلی صابون گل نرگس طبیعی

شرکت ما از برترین تولید کنندگان و فروشندگان  صابون گل نرگس می باشد که این صابون را با بهترین مواد اولیه، به روز ترین تکنولوژی تولید کرده است و به سر تا سر کشور و دیگر کشور ها عرضه می کند.

ما به عنوان اصلی ترین فروشنده کلی صابون گل نرگس، لازم می دانیم که خدمتان عرض کنیم که جهت کسب اطلاعات از نحوه تولید، فروش و قیمت محصولات ما با وب سایت شرکت ما مراجعه کنید و در صورت تمایل به دفاتر فروش ما مراجعه کنید و محصولی با کیفیت  بی نظیر را با خیالی آسوده تهیه کنید.

تماس بگیرید