قیمت پودر دستی زرلی + مزایای محصول

پودر دستی زرلی جز محصولات بسیار با کیفیت بوده که توانسته جایگاه ویژه‌ ای در میان مصرف کنندگان کسب کند.

مزیت استفاده پودر دستی زرلی

در این قسمت از مقاله می‌ خواهیم مزیت‌ های استفاده از پودر دستی زرلی را به طور دقیق مورد بررسی قرار داده تا با خیالی آسوده نسبت به خرید و تهیه این محصول اقدام نمایید.

پودر های دستی همان طور که از نامشان مشخص است، برای شستشوی لباس ‌ها به صورت دستی مورد استفاده قرار می ‌گیرند.

فرمولاسیون این محصولات به گونه‌ ای هستند که به پوست حساس دست آسیبی نرسانده و افراد با هر نوع پوست به راحتی می ‌توانند لباس‌ های خود را با محصول مورد شستشو قرار دهند.

اگر شما هم با هر بار شستشو لباس‌ ها به صورت دستی دچار خشکی، خارش یا سوزش پوست دست خود می ‌شوید باید به شما این مژده را بدهیم که این مشکلات در حین استفاده از پودر زرلی وجود ندارد؛ چون سازگار با پوست دست انسان تولید گردیده است.

یکی از مهم ‌ترین ویژگی ‌ها و مزیت ‌هایی که این محصول را بسیار محبوب گردانده، قدرت پاک کنندگی فوق العاده بالای آن است.

آنزیم‌ هایی که در این محصول وجود دارد در آب سرد یا گرم به سرعت باز شده و باعث شستشوی سریع و آسان لباس‌ ها می ‌گردد.

پودر ماشین هایا

این محصول قابلیت انحلال در  آب با هر درجه دمایی دارد؛ بنابراین به هیچ عنوان نگران وجود لکه و کثیفی‌ ها روی لباس ‌هایتان نخواهید بود.

هر نوع جنس لباس و هر رنگی را به راحتی می ‌توانید با این پودر ها مورد شست و شو قرار دهید بدون اینکه نگران تغییر رنگ یا شکل اولیه لباس ‌های خود باشید.

لباس ‌های سفید با این پودر ها سفیدتر شده، لباس ‌های رنگی تغییر رنگ نداده و لباس ‌های مشکی، تیره تر می ‌گردد و هیچ نوع بور شدنی در آن ها مشاهده نخواهد شد.

بسته ‌بندی که برای فروش این محصول در نظر گرفته شده استفاده راحت و آسانی را به کاربر می ‌بخشد؛ همچنین نگهداری از محصول را هم آسان نموده، مانع از نفوذ رطوبت به داخل آن گردیده و در نتیجه سبب حفظ کیفیت محصول تا زمان اتمام آن می‌ گردد.

رایحه بسیار خوبی که پودر زرلی به لباس‌ ها می‌ بخشد باعث می ‌شود که حس تمیزی به فرد در حین پوشیدن لباس ‌ها القا شود که این موضوع، حس اعتماد به نفس زیادی به مصرف کننده می‌ بخشد.

تولید پودر دستی زرلی در کشور

کیفیت این محصول مستقیماً وابسته به متریال و مواد اولیه ‌ای است که در تولید آن به کار رفته است؛ البته باید این موضوع را ذکر کرد، تولید پودر زرلی در کشور ما تحت نظر کارشناسان خبره با استفاده از دستگاه‌ های پیشرفته و متریال با کیفیت انجام می‌ شود.

پس از آن در یک بسته‌ بندی مناسب در حجم و اندازه ‌های مختلف در اختیار خریداران قرار می‌ گیرد.

حجم این بسته ‌بندی ‌ها از ۱۰۰۰ گرم شروع شده و از بسته ‌بندی ‌های بزرگ تر می ‌توان به ۳ کیلویی، ۵ کیلویی، 10 کیلویی و غیره اشاره داشت.

در تولید این محصول تمام استاندارد های لازم رعایت گردیده و محصول دارای تاییدیه‌ های وزارت بهداشت می‌ باشد که این علامت روی بسته ‌بندی محصول درج گردیده و مشتری با کمی بررسی می ‌تواند به کیفیت آن پی ببرد.

کارخانه تولید پودر دستی زرلی در تلاش است که تولیدات خود را افزایش دهد؛ چون نیاز مردم به انواع شوینده‌ ها از جمله پودر دستی بیشتر شده است.

لازم است بدانید که این تولید کننده با افزایش تولیدات خود و همچنین ثابت نگه داشتن قیمت‌ ها، توانسته در میان مصرف کنندگان و خریداران خود محبوب باشد؛ زیرا همواره به رضایتمندی مشتریان خود توجه داشته و در این راستا تمام تلاش خود را به کار می‌ گیرد.

خرید پودر دستی زرلی

اگر شما عزیزان هم با توجه به مزایایی که در بالا ارائه دادیم قصد خرید پودر دستی زرلی را داشته باشید، به راحتی می ‌توانید با کمی بررسی این محصول را خریداری کنید.

این محصول معمولاً به روش‌ های مختلفی به فروش می‌ رسد و یکی از اصلی ‌ترین روش‌ هایی که مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده، خرید مستقیم کالا از تولید کننده می‌ باشد.

فرض کنید شما به عنوان خریدار قصد تهیه این محصول را دارید، پس قطعا افراد زیادی در بازار هستند که می‌ خواهند این محصول را به فروش برسانند.

اگر شما بدون هیچ تحقیقی به یکی از این فروشنده‌ ها مراجعه کرده و محصول را خریداری کنید، قیمت اصلی کالا بیشتر از قیمت خرید شما خواهد بود؛ پس این موضوع نشان می‌ دهد شما محصول را از فرد واسطه ‌گر خریداری کرده اید.

خرید از واسطه ‌گران به این معنا است که شما هزینه ‌های گزافی را باید بابت خرید محصول بپردازید و کالا با دست به دست شدن ‌های پی در پی افزایش نرخ خواهد داشت.

در فرایند خرید مستقیم همه نگرانی ‌ها از بین می ‌رود و خریدار مستقیماً با تولید کننده در ارتباط بوده و محصول را به نرخ درب کارخانه خریداری می ‌کند که این موضوع علاوه بر اینکه رضایت خریدار را در پی دارد، حاشیه سود بالاتری برای فرد خواهد داشت و باعث خرید اقتصادی ‌تری برای او می ‌گردد.

مجموعه ‌ای که در حال حاضر مشاهده می ‌کنید، به عنوان یکی از مراکز ارائه دهنده آنلاین و اینترنتی این کالا در کشور فعالیت کرده و شما عزیزان به راحتی می‌ توانید بهترین نوع از پودر های زرلی را از طریق همین مجموعه با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی دریافت کنید.

تمام محصولاتی که از طریق وب سایت ما به فروش می ‌رسد، نرخ اصلی و واقعی تولیدی را داشته و همچنین اطلاعات لازم راجع به محصول در کنار نام آن ها درج شده که با چند کلیک ساده می ‌توانید به این اطلاعات دست پیدا کرده و محصول را با آگاهی بیشتری انتخاب کنید.

قیمت پودر دستی زرلی در یک بسته ‌بندی ۱۰۰۰ گرمی، حدوداً بین ۱۸ هزار تومان الی ۲۶ هزار تومان می ‌باشد.

تفاوت قیمت ‌ها به دلایل مختلفی است که البته این قیمت ذکر شده کاملاً تقریبی بوده و شما عزیزان باید برای کسب آخرین نرخ فروش محصول با شماره‌ هایی که در صفحه مشاهده می‌ کنید، تماس حاصل فرمایید تا ضمن کسب اطلاعات دقیق خریدی راحت و آسان را هم تجربه کنید.

یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در تعیین نرخ این محصولات، نوسانات قیمتی است که البته تولید کنندگان پودر زرلی همواره در تلاشند مشتریان خود را از نوسانات بازار به دور نگه دارند تا کالا را با قیمت مناسب تری خریداری کنند.

تماس بگیرید