لیست قیمت پودر لباسشویی درخشان

اگر تمایل دارید از لیست قیمت پودر لباسشویی برند درخشان مطلع باشید بهتر است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

مشخصات پودر لباسشویی درخشان

پودر لباسشویی درخشان یکی از مرغوب‌ ترین و با کیفیت‌ ترین پودر شستشوی لباس در بازار می‌ باشد که دارای مشخصات و ویژگی های بارز می‌ باشد.

تمامی پودرهای برند درخشان در بسته‌ بندی‌ های محکم و مقاوم و با برند درخشان تولید و به بازار عرضه می‌ شوند.

این پودر لباسشویی دارای مقادیر بسیار زیادی آنزیم پاک کنندگی و لکه بری می‌ باشد.

و در از بین بردن لکه‌ ها و آلودگی‌ ها، می‌ تواند بهترین گزینه برای خانم‌ های ایرانی باشد.

کارخانه تولید کننده پودر رختشویی درخشان از سال‌ های بسیار طولانی تا به امروز مشغول به فعالیت و تولید انبوه این ماده شوینده هستند.

پودر درخشان دارای مشخصات و ویژگی هایی می‌ باشد که در ادامه تعدادی از آنها را نام خواهیم برد.

قدرت تمیزی و پاک کنندگی بالا

قدرت لکه بری بسیار عالی

رایحه‌ ای مطبوع و دلپذیر

تمیزی و درخشانی لباس‌

دارای رشته های صابونی

دارای آنزیم‌ های مخصوص و محافظ الیاف پارچه

این موارد تنها بخشی از ویژگی‌ های پودر لباسشویی درخشان بوده است.

از سال‌ های گذشته تا به امروز، پودرهای شستشو یکی از اصلی‌ ترین مواد شوینده برای شستشوی لباس‌ ها بوده است و دارای قدرت پاک کنندگی بسیار بالایی نسبت به مایع و صابون‌ های رختشویی می‌ باشد.

کارخانه تولید پودر لباسشویی درخشان طی سال‌ های گذشته از روش‌ های نوین و جدیدی برای تولید این دانه‌های پودری بهره می‌ برد.

پیشرفت دستگاه‌ ها نیز موجب بهبود کیفیت و عملکرد این پودر شستشوی لباس درخشان شده است.

کارخانه درخشان اقدام به تولید چندین مدل پودر شستشوی لباس نموده است و هر کدام از انواع آن ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند.

اما آنچه در میان همه انواع پودرهای درخشان مشترک است، قدرت لکه بری و پاکیزگی بالای این پودرها می باشد.

وجود آنزیم‌ هایی همچون آنزیم‌ های نرم کننده، خوشبو کننده، لکه بر و غیره در این پودرهای درخشان، موجب شده است که طرفداران بسیار زیادی در بین مصرف کنندگان داشته باشد.

پودر لباسشویی درخشان به خوبی توانسته است رضایت مصرف کنندگان را جلب نماید.

فروش عمده پودر لباسشویی درخشان

در حال حاضر فروش عمده انواع پودر لباسشویی برند درخشان در سراسر کشور صورت می‌ گیرد و خریداران می‌ توانند این محصول را با نرخ‌ های متنوعی خریداری نمایند.

فروشندگانی که در زمینه خرید و فروش پودرهای شستشو فعالیت می‌ کنند، برند درخشان را یکی از پرفروش‌ ترین و پرکاربردترین پودرهای موجود در انبار و سوله خود می‌ دانند.

این پرطرفدار بودن بی‌ علت نیست.

یکی از اصلی‌ ترین دلایل پرفروش بودن پودر درخشان کیفیت بالای آن می‌ باشد که در عین حال از نرخ فروش بسیار مناسبی نیز برخوردار می‌ باشد.

پودر لباسشویی درخشان توانسته است در بازارهای داخلی عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد و همچنین ما امروزه شاهد صادرات این پودر رختشویی از مرزهای ایران هستیم.

صادرات عمده پودر رختشویی درخشان موجب شده است تا میزان تولید این پودر در کارخانه‌ های دایر، بالاتر از قبل باشد و این می‌ تواند پوهن بسیار مثبتی برای تولید کنندگان و حتی کارگران باشد.

زمانی که چرخ تولید کارخانه‌ ای می‌ چرخد کارگران بسیار زیادی در آنجا مشغول خواهند شد و آمار بیکاری نیز کمتر خواهد بود.

از طرفی میزان فروش نیز بیشتر از قبل خواهد بود و فروشندگانی که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند می‌ توانند درآمدهای بسیار خوبی داشته باشند.

کارخانه پودر لباسشویی درخشان طی سال‌ های گذشته توانسته است جوایز بسیار زیاد و رتبه‌ های برتری را نصیب خود کند و جزو تولید کنندگان برتری محسوب شده است که محصول شوینده با کیفیت و درجه یک ایرانی را به بیشتر کشورهای همسایه صادر نموده است.

خرید پودر لباسشویی درخشان ١٠ کیلویی

همانطور که گفته ایم خرید و فروش پودر درخشان در داخل کشور و هم خارج از کشور از بازخورد بسیار خوبی بهره‌ مند می‌ باشد.

پودر لباسشویی ۱۰ کیلویی درخشان یکی از پرفروش‌ ترین پودرهای رختشویی صادراتی می‌ باشد که سالانه میزان بسیار زیادی از این محصول در کانتینرهای ۲۰ فوتی و حتی بزرگتر، از مرزهای مختلف کشور خارج شده و به کشورهای مقصد می‌ رود.

بسته‌ بندی پودر لباسشویی ۱۰ کیلویی درخشان بسیار مقاوم و محکم می‌ باشد و از ورود هرگونه هوا و رطوبت به درون آن جلوگیری می‌ شود.

دانه‌ های پودر لباسشویی درخشان بسیار سبک و ریز می‌ باشد و حجم بسیار زیادی از این محصول دارای وزن بسیار پایینی می‌ باشد که این می‌ تواند برای مصرف کننده بسیار به صرفه و اقتصادی باشد.

قیمت پودر لباسشویی درخشان دارای نوسانات مختلفی می‌ باشد و نمی‌ توان قیمت ثابتی برای همه انواع آن در نظر گرفت.

طبیعتاً پودری که دارای آنزیم‌ های پرقدرت و بیشتری می‌ باشد، از قیمت بالاتری نیز برخوردار می‌ باشد.

عامل مهم دیگری که در تعیین قیمت این پودرهای رختشویی تاثیر می‌ گذارد وزن بسته‌ بندی‌ های آن می‌ باشد.

بسته‌ بندی‌ های بزرگتر و عمده‌ تر پودر لباسشویی درخشان قیمت مناسب‌ تری نسبت به پودرهای ۸۰۰ گرمی و یا ۱۰۰۰ گرمی دارند.

اگر بخواهیم یک قیمت حدودی برای این محصول در نظر بگیریم باید گفت این پودر از کیلویی ١٨ هزار تومان تا ۴۰ هزار تومان با توجه به نوع آنزیم های به کار رفته شده و قدرت پاک کنندگی اش در بازار مشاهده می‌ شود.

چنانچه تمایل دارید از قیمت دقیق و به روز پودر درخشان ۱۰ کیلویی مطلع شوید می‌ توانید با شماره‌ های درج شده تماس برقرار نمایید و تمامی سوالات خود را از تیم کارشناسان مجرب ما بپرسید و پس از کسب اطلاعات لازم و با دید کاملاً باز و اطمینان خاطر خرید خود را ثبت نموده و پودر لباسشویی درخشان را در شهر و یا حتی کشور مورد نظرتان، با ضمانت اصالت و سلامت محصول، تحویل بگیرید.

فروش پودر لباسشویی درخشان بیان کرده‌ ایم قیمت بازار داخلی می‌ باشد و قیمت همین پودر شست و شوی درخشان برای بازارهای صادراتی کمی بیشتر خواهد بود و دلیل آن نیز، وجود هزینه و استهلاکات مازاد در زمینه صادرات است که شامل اخذ مجوزهای لازم، هزینه ی باربری، هزینه ی حمل و نقل مرزی و غیره می باشد.

تماس بگیرید