مراکز خرید پودر رختشویی فله ای

مراکز خرید پودر رختشویی فله ای، یکی از پرمصرف ترین مواد شوینده را با شرایط مناسب عرضه می کند؛ در این مراکز شاهد خرید و فروش پودر دستی و ماشینی به صورت فله می باشیم؛ طبیعتاً قیمت خرید فله ای پودر رختشویی به مراتب مناسب تر از قیمت پودرهای مشابه بسته بندی شده است؛ ناگفته نماند که در هنگام خرید پودر لباسشویی فله، امکان بررسی کیفیت آن از طریق مشخصات ظاهری نیز وجود دارد.مراکز خرید پودر رختشویی فله ای

روش تولید انواع پودر رختشویی

روش تولید انواع پودر رختشویی پیشینه تولید پودر رختشویی به کشف ترکیباتی تحت عنوان سولفانات ها بر می گردد؛ اما به مرور زمان روش ساخت این مواد شوینده نیز تغییر کرده و پیشرفت چشمگیری داشته است؛ به نحوی که در حال حاضر تعداد مواد شیمیایی پاک کننده و آنزیم هایی که برای تولید پودرهای رختشویی استفاده می شوند؛ نسبتاً زیاد بوده و نام بردن از آنها مبحث طولانی تری می طلبد.

به طور کلی روش تولید پودر رختشویی تا حدودی به نوع آن بستگی دارد؛ به عنوان مثال معمولاً پودرهای دستی، بدون آنزیم و به گونه ای تولید می شوند که حلالیت بالایی در آب داشته باشند؛ عدم وجود آنزیم باعث سازگاری پودر لباسشویی با پوست دست شده و حلالیت بالا، موجب می شود که کار آبکشی لباس به راحتی انجام گیرد؛ در عوض برای تولید ارقام مختلف پودر ماشینی از آنزیم هایی با قدرت پاک کنندگی و لکه بری بالا استفاده می شود.

لازم به ذکر است که برای تولید انواع پودر رختشویی درجه یک از مواد اولیه اصل و مرغوب استفاده می شود؛ روش کلی تولید اقسام گوناگون پودر رختشویی به این صورت است که در ابتدا مواد اولیه اصلی با هم ترکیب شده و طی چندین مرحله فرآوری می شوند؛ در حین این مراحل، بسته به نوع پودر آنزیم ها و رایحه های خوشبو نیز اضافه می شوند؛ سپس این مواد در دستگاه های خاصی حالت خشک و پودری شکل پیدا کرده و در مرحله آخر ذخیره و بسته بندی می گردند.

مراکز پخش پودر رختشویی فله ای

مراکز پخش پودر رختشویی فله ای برخی از مراکز پخش پودر رختشویی این محصول را به صورت فله ای عرضه می کنند؛ بدون شک این کار مزایای زیادی داشته و به خصوص خریداران عمده از آن استقبال می کنند. واضح است که پودر لباسشویی فله ای، هزینه بسته بندی نداشته و در نتیجه با قیمت مناسب تری به فروش می رسد.

در ادامه باید بیان کرد که یکی از مهم ترین مزایای پخش عمده پودر رختشویی فله ای، این است که خریدار می تواند؛ آن را طبق سلیقه خود بسته بندی کند؛ البته برخی مشتریان عمده، پودر فله ای را بدون بسته بندی در اختیار خریداران جزئی قرار می دهند؛ در این صورت نیز قیمت خرده پودر رختشویی بسیار مناسب تر از پودرهای جعبه ای موجود در بازار است. ناگفته نماند؛ اصلی ترین نکته ای که مراکز پخش پودر لباسشویی فله ای باید به آن توجه کنند؛ کیفیت محصول است.

تماس بگیرید