مرکز خرید صابون سفید کننده پوست صورت

امروزه انواع مختلفی از صابون در بازار وجود دارد و افراد می‌توانند صابون متناسب با پوست خود را به راحتی تهیه کنند.

نحوه تولید انواع صابون درجه یک

یک نمونه بسیار پرطرفدار و پرفروش از انواع صابون، صابون سفید کننده پوست صورت بوده که همانطور که از نامش پیداست برای رفع تیرگی های صورت در افرادی که پوست صورتشان تیره است، استفاده می شود.

تولید و توزیع صابون مناسب پوست صورت در مراکز مختلفی انجام می گردد، سایت ما متعلق به یک مرکز خرید صابون سفید کننده پوست صورت است که این صابون را با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

مرکز خرید صابون سفید کننده پوست صورت

ماده اولیه ای که برای تولید انواع صابون درجه یک مورد استفاده قرار می گیرد دارای چربی های مختلفی از نوع گیاهی و یا حیوانی است. برای تولید صابون دو ماده اولیه نیاز است یعنی، چربی و ماده ی قلیایی. ماده قلیایی مورد استفاده برای ساخت صابون دو نوع است یعنی هیدروکسید سدیم و یا هیدروکسید پتاسیم.

صابون هایی که با هیدروکسید پتاسیم ساخته می‌شوند به نسبت صابون های تولید شده با هیدروکسید سدیم از نرمی و لطافت بیشتری برخوردارند و به راحتی در آب حل می شوند به همین جهت به این صابون ها صابون نرم گفته می شود.

یک روش تولید صابون درجه یک به روش کتری معروف است، در این روش دو ماده اولیه که پیشتر بیان شد در مخزنی فلزی که در اصطلاح به آن کتری گفته می‌شود اما گنجایش بسیار بالایی دارد ریخته شده و ذوب می شوند، پس از اینکه مواد به جوش رسیدند به هم دیگر واکنش نشان داده و در نتیجه صابون و گلیسیرین تشکیل می شود.

در مرحله بعد باید صابون‌ها و گلیسیرین تولید شده از یکدیگر جدا و یا به عبارت دیگر تفکیک کرد، برای این کار تنها کافیست به مواد به دست آمده نمک اضافه کرد، افزودن نمک به صابون و گلیسیرین سبب می‌شود که صابون به سمت بالای صعود کند و گلیسیرین در کف مخزن بماند. در این صورت به راحتی می توان دو ماده را کاملاً جدا شده از یکدیگر برداشت. در مرحله آخر صابون ها در قالب های متفاوت ریخته می شوند و به شکل های مختلفی برای استفاده آماده می شوند.

نحوه تولید انواع صابون درجه یک

مرکز سفارش صابون سفید کننده پوست صورت

پوستی سفید و درخشان یکی از ملاک‌ های زیبایی محسوب می شود، به همین جهت صابون مناسب پوست صورت به دلیل تاثیرات مثبت و زیادی که بر روی پوست صورت میگذارد از محبوبیت و میزان فروش بالایی برخوردار است.

مرکز سفارش صابون سفید کننده پوست صورت

مجموعه ما به عنوان یک مرکز سفارش صابون سفید کننده پوست صورت همه توان و تلاش خود را برای تهیه و عرضه این صابون پوست صورت مرغوب و با کیفیت و همچنین قیمت گذاری مناسب به کار گرفته است. هدف اصلی مجموعه ما کسب رضایت مصرف کنندگان گرامی نیز به همین علت برای سهولت خرید امکان خرید با روش آنلاین را در کنار روش های حضوری قرار داده ایم.

تماس بگیرید