مرکز خرید پودرصابون لباسشویی

برای شستن لباس ها، انواع و اقسام شوینده ها مانند پودر لباسشویی، صابون، مایع لباسشویی، پودر صابون و … در بازار موجود می باشد که مصرف کنندگان حسب نیازشان یکی از این انواع شوینده را انتخاب می کنند. یکی از بهترین شوینده ها در این زمینه پودرصابون لباسشویی می باشد که یک شوینده با قدرت بالای لکه بری می باشد که به بافت لباس هیچ گونه آسیبی وارد نمی کند و لطافت و نرمی لباس را حفظ می کند.

مرکز خرید پودرصابون لباسشویی

بررسی موارد مصرف پودر صابون

بررسی موارد مصرف پودر صابون پودر صابون در دو نوع دستی و مخصوص ماشین لباسشویی تولید می شود. پودر صابون برای شستن و لکه بری البسه،پارچه ها به خصوص پارچه های سفید و رنگ روشن و ملحفه ها استفاده می شود.پودر صابون دستی، مخصوص شستشوی لباس ها با دست یا استفاده در ماشین لباسشویی های نیمه اتوماتیک است و معمولا”ضدحساسیت است و استفاده از آن باعث لطافت و نرمی لباس ها خواهد شد. مهمترین فاکتوری که همگان انتظار دارند پودر صابون داشته باشد، قدرت پاک کنندگی است. کسانی که از پودر صابون استفاده می کنند، انتظار دارند این محصول در محو کردن و پاک کردن لکه ها بسیار قوی عمل کند. معمولا” فرمولی که در پودر صابون دستی استفاده می شود ملایم تر از فرمول بکار رفته در پودر لباسشویی است و این امر باعث می شود موقع شستشوی لباس ها، به پوست دست آسیبی وارد نشود و به تار و پود لباس هم آسیب نرسد. البته با وجود این ویژگی می توان گفت پودر صابون از قدرت پاک کنندگی بیشتری نسبت به پودر لباسشویی است. پودر صابون لباسشویی حاوی آنزیم سلولاز است که لکه های خیلی عمیق را از بین می برد و آنزیم لیپاز بکار رفته در پودر صابون می تواند لکه های چربی را نابود کند. اگر بر روی لباسی لکه های یپروتئینی مانند لکه شیر یا تخم مرغ ایجاد شده باشد، این لکه ها را می توان با پودر صابون لباسشویی از بین برد، چرا که این پودرها حاوی آنزیم پروتئاز هستند که لکه های پروتئینی را از روی لباس پاک می کند. آنزیم آمیلاژ بکار رفته در پودر صابون لباسشویی این قدرت را دارد که لکه های نشاسته ای را از بین ببرد. بعد از استفاده از پودر صابون دستی، دیگر نیاز نیست از نرم کننده مخصوص لباس استفاده کرد، چرا که خود پودر صابون باعث نرمی و لطافت لباس خواهد شد. پودر صابون مخصوص ماشین لباسشویی، برای شستن البسه با ماشین لباسشویی است. استفاده از پودر صابون علاوه بر برطرف کردن کثیفی و لکه های روی پارچه و لباس، می تواند بوی بد و نامطبوعی که برخی لباس ها دارند را از بین ببرد و بوی مطبوعی به لباس ببخشد.

علاوه بر خاصیت تمیز کنندگی که پودر صابون برای لباس ها دارد، از آن برای شستن و از بین بردن لکه هایی که روی ظروف است. استفاده از پودر صابون برای شستن طروف این مزیت را دارد که علاوه بر پاک کنندگی، آسیبی هم به ظرف وارد نمی کند.

مکانیسم اثر پودر صابون لباسشویی

مکانیسم اثر پودر صابون لباسشویی پودر صابون لباسشویی، اثری عالی در پاک کردن و از بین بردن لکه های روی لباس ها دارد. اگر بخواهیم قدرت پاک کنندگی پودر صابون را با پودر لباسشویی مقایسه کنیم، می توانیم بگوییم پودر صابون لباسشویی از قدرت پاک کنندگی بیشتری برخوردار است و در حدود دو برابر، قدرت شویندگی بیشتری نسبت به پودر معمولی لباسشویی دارد و می تواند انتخاب مناسب تری برای شستشوی البسه باشد. یکی از دلایلی که باعث استقبال مشتریان از پودر صابون لباسشویی شده است، همین قدرت زیاد در از بین بردن لکه ها می باشد. پودر صابون لباسشویی دارای مواد حساسیت زا نیست که این امر به دلیل این است که پودر صابون از روغن های گیاهی و حیوانی ساخته می شود. برای شستن لباس های نوزادان و کودکان، بهتر است از شوینده ای استفاده شود که حاوی مواد حساسیت زا نباشد و پودر صابون لباسشویی می تواند بهترین انتخاب برای شست و شوی لباس نوزادان و کودکان باشد. پودر صابون لباسشویی، در عین اینکه با قدرت زیاد لکه بری که دارد، تمام لکه های پارچه و لباس ها را از بین می برد، اما هیچ گونه آسیبی به بافت لباس وارد نمی کند و حسن دیگر استفاده از پودر صابون لباسشویی، این است که دیگر نیازی به استفاده از نرم کننده های مخصوص لباس نیست و خود پودر صابون لباسشویی باعث ایجاد نرمی و لطافت در لباس ها می شود. برای شستن لباس هایی که بافت نرمی دارند یا لباس های نوزادان و کودکان، پودر صابون لباسشویی بهترین انتخاب است، البته این محصول برای شستن سایر لباس ها هم مناسب می باشد.

مقدار مصرف پودر صابون لباسشویی

مقدار مصرف پودر صابون لباسشویی مواد شوینده مانند پودر صابون لباسشویی، جزء اقلامی هستند که در منازل بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و برای مصرف کنندگان مهم است که برای شستشوی لباس، از شوینده ای استفاده کنند که در عین این که کم مصرف باشد، قدرت زیادی در از بین بردن لکه ها و تمیز کنندگی لباس ها داشته باشد و یکی از ویژگی هایی که باعث شده است فروش پودر صابون نسبت به پودر لباسشویی و سایر شوینده های لباس بیشتر باشد و بازار پودر صابون لباسشویی از رونق خوبی برخوردار باشد، این است که مقدار مصرف پودر صابون لباسشویی برای شستن لباس ها بسیار کم است و با مقدار کمی از این پودر صابون ها می توان مقدار زیادی لباس را شست.

به طور مثال برای شستن حدود سه کیلوگرم لباس کثیف، به طور تقریبی به ۳۰ گرم، پودر صابون لباسشویی نیاز است.پس به نظر می رسد پودر صابون لباسشویی، یک شوینده لباس با قدرت پاک کنندگی بالا و کم مصرف و مقرون به صرفه است، که مقدار زیادی لباس را می توان با مقدار کمی از پودر صابون لباسشویی شست و از نتیجه کار و تمیزی لباس ها نهایت رضایت را داشت.این مزیت پودر صابون لباسشویی بسیار با اهمیت است، چرا که با خرید یک بسته از پودر صابون لباسشویی، می توان مقدار زیادی لباس را شست. بنابراین از نظر اقتصادی هم استفاده از پودر صابون لباسشویی بسیار اقتصادی می باشد.

بازار صادرات پودرصابون لباسشویی

بازار صادرات پودرصابون لباسشویی با توجه به استقبال مصرف کنندگان از پودر صابون لباسشویی، شرکت هایی که در تولید و عرضه پودر صابون فعال هستند، می توانند با بالا بردن کیفیت پودر صابون های تولیدی، از فروش هر چه بیشتری در این زمینه برخوردار شوند. پودر صابون لباسشویی به دلیل این که از نظر اقتصادی می تواند مقرون به صرفه باشد و با توجه به این که در از بین بردن لکه های روی البسه هم بسیار موثر است، مورد توجه و استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است. تولیدکنندگان داخلی این محصول می توانند با بهبود کیفیت پودر صابون لباسشویی، نسبت به صادرات پودر صابون لباسشویی به خارج از کشور نیز اقدام نمایند تولید کنندگان و عرضه کنندگان مواد شوینده از جمله: پودر لباسشویی،صابون هتلی،شامپو هتلی،رشته صابون،پودر صابون لباسشویی و صابون، می توانند علاوه بر فروش داخل کشور، نسبت به صادرات این اقلام به سایر کشور ها نیز هم اقدام نمایند.

تماس بگیرید