مرکز خرید پودر دستی نگین در کرج

پودر دستی نگین دارای قدرت پاک کنندگی منحصر به فردی است که سخت ترین لکه ها را از پا در می آورد.

مشخصات پودر دستی نگین

از مشخصات پودر دستی نگین می توان به قدرت پاک کنندگی بالا و رایحه گل های بهاری این پودر اشاره کرد.

پودر شستشوی لباس نگین در دو نوع دستی و ماشینی تولید می شوند، که پودر های دستی برای شستشو لباس ها با دست، استفاده می شود و پودر های ماشینی مخصوص شستشوی لباس با ماشین های لباسشویی می باشد.

در ادامه مقاله می خواهیم به مشخصات پودر های دستی نگین بپردازیم:

  • شکل ظاهری: این پودر ها از نظر ظاهری به شکل دانه های سفید رنگ هستند، که به راحتی از بسته بندی خارج می شوند.
  • مقدار کف کنندگی: پودر های دستی به دلیل دارا بودن مواد معدنی چون سدیم کربنات نسبت به نوع ماشینی این محصول، کف کنندگی بیشتری دارند.
  • قدرت پاک کنندگی: مواد آنیونیک فعال در پودر های دستی نگین باعث شده است این محصول به شوینده منحصر به فردی تبدیل شود؛ چرا که قدرت پاک کنندگی بسیار بالای این محصول سخت ترین لکه ها و قدیمی ترین لکه ها را از بین می برد.
  • ترکیبات ساختاری: ترکیبات این محصول به گونه ای طراحی شده است که، این محصول در تماس با پوست افراد مستعد حساسیت و افراد عادی از بروز هرگونه حساسیت و آسیب پوستی جلوگیری می کند، یعنی پس از استفاده از این محصول پوست دستتان دچار خارش و خشکی پوست نمی شود.

  • نوع کاربرد: این محصول برای شستشوی به روش دستی طراحی شده است؛ یعنی برای استفاده از این محصول باید لباس ها را با دست بشویید و برای استفاده از ماشین لباسشویی توصیه نمی شود.
  • قدرت حل شدن در آب: پودر های دستی در آب های سرد، گرم و ولرم مورد استفاده هستند؛ اما برای حل شدن در آب نسبت به پودر های ماشینی زمان بیشتری نیاز دارند، که زمان حل شدن این محصول 10 الی 15 دقیقه می باشد.
  • بوی خوشایند و مطلوب: این محصول طبق فرمالیسیونی طراحی شده است که پس از شستشو، لباس ها بوی خوش گل های بهاری را می دهد، که حس تمیزی و نشاط را به فرد القا می کند.

همچنین این محصول به گونه ای طراحی شده است که با هر بار شستشو الیاف لباس دچار آسیب دیدگی نمی شود، از طرفی رنگ لباس ها ثابت می ماند و از بروز رنگ پریدگی و پرز دهی لباس ها جلوگیری می کند.

بسته بندی پودر دستی نگین

برای تولید پودر های دستی نگین از متریال و مواد اولیه مرغوب استفاده می شود تا محصول نهایی، با کیفیت بالایی تولید شده و در بازار عرضه شود.

بسته بندی های پودر های دستی نگین به صورت پاکت های 1000 گرمی، 3 کیلویی، 5 کیلویی و 10 کیلویی هستند؛ که این پودر ها طبق استاندارد های لازم و تاییدیه وزارت بهداشت تولید می شوند، که علامت استاندارد بر روی بسته بندی این محصول درج شده است.

تولید کنندگان پودر دستی نگین، بسته بندی های این محصول را به گونه ای طراحی کرده اند، که در حین استفاده پودر ها به راحتی از بسته خارج می شوند.

بسته بندی این پودر ها باید به گونه ای باشد که از نفوذ رطوبت به داخل بسته ها جلوگیری کرده و کیفیت محصول را حفظ نگه دارد.

بسته بندی های این محصول از نظر وزن، بسیار سبک هستند؛ به همین علت این بسته ها به راحتی قابل جابه جایی و حمل و نقل هستند.

شکل ظاهری بسته های پودر دستی نگین باید حاوی نام برند تولید کننده، قیمت، نشان استاندارد و غیره باشد؛ به طور کلی می توان گفت بسته ها باید نشان دهنده محصول مورد نظر باشند و نوع کاربرد محصول نیز باید بر روی بسته بندی نشان داده شود.

برای مثال بسته بندی پودرهای دستی، با قرار دادن تصویر دست بیانگر این می باشند که پودر، دستی است یا پودر های ماشینی، تصویر ماشین لباسشویی را بر روی بسته ها قرار داده اند که نشانه پودر های ماشینی است.

داشتن نشان استاندارد بر روی بسته ها نشان دهنده این است؛ که محصول مورد نظر، مورد تایید وزرات بهداشت بوده و این محصول طبق استاندارد های لازم تولید شده است.

خرید ارزان پودر دستی نگین

قیمت پودر دستی نگین به عوامل مختلفی مانند: کیفیت، وزن بسته ها، برند تولید کننده، نوع پودر، نوع بسته بندی و شرایط بازار وابسته است، بنابراین برای دریافت لیست قیمت بروز پودر دستی نگین با عرضه کنندگان این محصول تماس حاصل فرمایید.

امروزه پودر های دستی نگین در بازار با قیمت های متفاوتی عرضه می شوند که بهتر است قبل از خرید، قیمت و کیفیت محصولات مشابه را بررسی کنید تا انتخاب درستی انجام داده باشید.

برای قیمت گذاری محصول مورد نظر، عواملی همچون: قیمت نفت، برند تولید کننده، میزان عرضه و تقاضا و نوسانات ارزی تاثیر گذار می باشد، که با وجود این عوامل می توان گفت قیمت این پودر ها متغیر می باشد.

به طور کلی، قیمت پودر های دستی نگین، با توجه به نوع و کاربرد این محصول، متفاوت است، از طرفی شرکت های تولید کننده و عرضه کننده این محصول در هر کشور ممکن است قیمت های متفاوتی داشته باشند.

قیمت این پودر ها در ماه های اخیر از کیلویی 15000 تومان الی 20000  متغیر می باشد، که هر چه وزن بسته های عرضه شده بیشتر باشد قیمت محصول نیز افزایش می یابد.

با توجه به قیمت گذاری که برای این محصول انجام شده است، می توان گفت قیمت این محصول در ماه های آینده دچار تغییر می شود؛  از این رو برای دریافت قیمت های دقیق پودر دستی نگین بهتر است با تولید کننده و عرضه کنندگان این محصول در همان منطقه تماس بگیرید.

یکی از بهترین و راحت ترین روش های خرید این پودر ها، خرید مستقیم می باشد که برای خرید مستقیم پودر های دستی نگین، شما می توانید با مراجعه به شرکت های تولیدی و توزیعی این محصول را، به صورت عمده با کیفیت و قیمت مناسب تهیه کنید.

از طرفی می توانید با مراجعه به سایت های الکترونیکی از فروشگاه های آنلاین به صورت غیر حضوری، محصول مورد نظرتان را خریداری کنید؛ هم چنین در این روش خرید، شما از محصولات متنوع دیدن می کنید و از قیمت های رقابتی مطلع می شوید.

مجموعه ما یکی از بزرگترین، تامین کنندگان پودر دستی نگین در سراسر ایران است که با ارائه محصولی با کیفیت و قیمت مناسب، اعتماد مصرف کنندگان زیادی را جلب کرده است.

شما می توانید با شماره های درج شده در این صفحه تماس بگیرید تا اطلاعات کافی را از مشاوران فروش کسب کرده و برای خرید سفارش دهید.

تماس بگیرید