مرکز عرضه صابون 90 گرمی ویتامینه

صابون ماده ای است که از آن برای شستشو و تمیز کردن استفاده می شود و از ترکیب روغن های طبیعی یا چربی  با سدیم هیدروکسید یا قلیایی قوی دیگر تولید می شود.  صابون ها دارای عطر و رنگ های مختلفی هستند. صابون 90 گرمی ویتامینه محصولی است که شامل انواع ویتامین های مهم و مفید برای پوست است. مجموعه ی ما مرکز عرضه صابون 90 گرمی ویتامینه می باشد جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های سایت تماس بگیرید. 

مرکز عرضه صابون 90 گرمی ویتامینه

مهمترین مزایای استفاده از صابون ویتامینه

مهمترین مزایای استفاده از صابون ویتامینه بهترین ویتامین ها برای پوست ویتامین های A ،B2 ،B3 ،B12 ،E و ویتامین C هستند. این مواد مغذی در تشکیل پوست سالم و همچنین در ترمیم پوست نقش دارند.

ویتامین های ذکر شده در صابون ویتامینه موجود می باشد. از مهمترین مزایای استفاده از صابون ویتامینه می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • ویتامین B3: این ویتامین موجود در صابون ویتامینه باعث می شود که پوست دچار خشکی نشود و رطوبت خود را حفظ کند. همچنین باعث درمان آکنه در افرادی که مبتلا به آکنه هستند می شود. 
  • ویتامین E: ویتامین E موجود در صابون ویتامینه باعث تقویت پوست شده و به ترمیم پوست کمک می کند. این ویتامین همچنین باعث جوانسازی پوست می شود. 
  • ویتامین C: اسید آسکوربیک ، که به عنوان ویتامین C معروف تر است، برای تشکیل کلاژن مورد نیاز است و روند پیری را به تاخیر می اندازد زیرا یک آنتی اکسیدان است. مطالعات نشان داده اند که آنتی اکسیدان ها ممکن است برای ترمیم سلول های آسیب دیده بسیار مفید باشند. 

همچنین صابون های ویتامینه دارای روغن های زیر هستند: 

– روغن نارگیل سرشار از ویتامین E ، K و D است

– روغن پالم سرشار از ویتامین E است

– روغن سبوس برنج سرشار از ویتامین E است

– روغن جوجوبا ، سرشار از ویتامین های B و E است 

– روغن زیتون ، حاوی ویتامین های E ، A ، K و D است – روغن آفتابگردان ، حاوی ویتامین های B و E است

– روغن کنجد سرشار از ویتامین E است

– روغن کرچک منبع عالی از مواد مغذی ضروری مانند ویتامین E است

بازار صادرات صابون 90 گرمی ویتامینه

بازار صادرات صابون 90 گرمی ویتامینه بازار صادرات صابون 90 گرمی ویتامینه پر رونق است و از آنجایی که کشور ما این محصول را با کیفیت مرغوب تولید می کند به کشورهای دیگر نیز صادر می کند و به سودآوری بسیار خوبی دست می یابد. 

این محصول به دلیل کیفیت و قیمت مناسبی که دارد همواره مورد توجه متقاضیان داخلی و خارجی قرار می گیرد. 

شما می توانید صابون 90 گرمی ویتامینه را از طریق مرکز خرید ما با کیفیتی مطمئن خریداری نمایید. 

تماس بگیرید