مرکز فروش پودر ماشینی فافلین اصلی

پودر ماشین فافلین اصلی، در سطح جهان به پودر فول آنزیم معروف است‌؛ زیرا این پودر حاوی ۸ آنزیم فعال است.

قدرت شستشوی پودر ماشینی فافلین

پودر های لباسشویی فافلین در دو نوع دستی و ماشینی تولید می شوند؛ که قدرت شستشوی پودر ماشینی فافلین نسبت به پودر دستی آن، بیشتر است.

قدرت شستشوی پودر های ماشینی به دلیل استفاده از مواد های مانند: سورفکتانت ها، آنزیم ها، بیلدر ها و روشن کننده های نوری است، که عدم حضور هریک از این مواد، میزان قدرت لکه بری این محصول را کاهش می دهد.

در پودر های لباسشویی، مواد سورفکتانت ها به عنوان مواد پاک کننده اولیه استفاده می شود، که در این محصول نوع آنیونی این مواد استفاده زیادی دارد؛ زیرا قدرت پاک کنندگی لکه ها را برعهده دارد.

وجود آنزیم ها در این محصول سبب حذف آسان لکه و کثیفی در سطح لباس می شود؛ با وجود آنزیم در پودر های ماشینی، لکه ها به ذرات ریز در آمده و به راحتی از بین می روند.

پرکاربرد ترین آنزیم های مورد استفاده در پودر ها ماشینی آنزیم های پروتئاز، آمیلاز، لیپاز هستند، که هریک قدرت از بین بردن لکه های متفاوتی را دارند.

برای مثال، آنزیم های پروتئاز در از بین بردن لکه های پروتئینی مثل: خون و علف تاثیر گذار است، همچنین آنزیم آمیلاز که در از بین بردن لکه های نشاسته ای نظیر: غذا و عرق موثر است و از طرفی آنزیم لیپاز که لکه های روغن و چربی را حذف می کند.

با بکارگیری بیلدر ها در پودر های ماشینی نه تنها که به نرم کردن آب های سخت کمک می کند؛ بلکه، به سورفکتانت ها در افزایش قدرت پاک کنندگی نیز کمک می کند؛ از این رو می توان گفت پاک کنندگی را دوچندان می کند.

روشن کننده های نوری از دیگر مواد موجود در ساختار این محصول است، که سفید تر شدن لباس ها به دلیل انعکاس بیشتر این مواد می باشد؛ روشن کننده های نوری قدرت لکه بری ندارند، اما لباس ها را تمیز تر نشان می دهند.

از این رو می توان گفت پودر های ماشینی فافلین برای داشتن قدرت شستشوی بالا از مواد های پاک کننده مختلف ساخته می شوند، تا بتوانند لکه های لباس را به راحتی از بین ببرند.

این محصول جزو اصلی ترین مواد شوینده مورد نیاز در هر خانه می باشد؛ چرا که امروزه شستشوی لباس ها به طور گسترده ای با ماشین لباسشویی انجام می شود، پس پیشنهاد می شود این محصول را مطابق با نیاز خود تهیه کنید؛ یعنی، بر اساس میزان کثیفی هایی که در لباس هایتان ایجاد می شود، این محصول را خریداری کنید.

پودر دستی

نحوه استفاده از پودر ماشینی فافلین

از بهترین نوع پودرهای ماشینی موجود در بازار می توان، به پودر های ماشینی فافلین اشاره کرد؛ زیرا این محصول طبق استاندارد های جهانی تولید می شود.

نحوه استفاده از پودر ماشینی فافلین بسیار راحت و آسان است؛ اما باید به نکته ها مهمی در استفاده این محصول دقت کنید‌.

شما باید با در نظر گرفتن میزان کثیفی لباس ها، مقدار استفاده از این محصول را تعیین کنید؛ برای مثال، لباس هایی که دارای لکه های سخت و قدیمی هستند، مقدار بیشتری پودر برای شستشو نیاز دارند.

از طرفی باید توجه کنید، که پودر های ماشینی حاوی آنزیم بیشتری نسبت به پودر های دستی هستند، پس قدرت پاک کنندگی بیشتری نیز دارند؛ که این مسئله در مقدار مصرف این مواد تاثیر گذار است.

همچنین جنس لباس های قابل شستشو نیز از دیگر موارد مورد توجه در مقدار مصرف این محصول می باشد.

با در نظر گرفتن مطالبی که در قسمت بالا ذکر شده، از این محصول استفاده می کنیم.

نحوه استفاده این محصول به اینگونه است، که  مقدار پودر مورد استفاده را براساس نکات بالا مشخص کرده و سپس درب محل جای گذاری پودر را، که در قسمت چپ و بالا ماشین های لباسشویی قرار دارد باز می کنیم، حالا این دریچه به سه قسمت تقسیم می شود، که یک قسمت نسبت به ۲ قسمت دیگر بزرگ تر است و قسمت اصلی گفته می شود را پیدا کنید؛ حالا پودر را در قسمت اصلی تخلیه کنید و سپس درب را ببندید.

طبق میزان کثیفی لباس ها، نوع شستشوی لباس را بر روی تنظیمات ماشین لباسشویی تنظیم کرده و شستشو را آغاز کنید.

در نظر داشته باشید حین شستشو لباس ها مانند: شستشوی دستی حاوی کف فراوان نمی شوند، این مسئله به مقدار پودر مورد استفاده ربطی ندارد؛ بلکه باید بدانید پودر های ماشینی نسبت به پودر های دستی کف کنندگی کمتری دارند.

نحوه استفاده این محصول و محصولات مشابه به یک شکل می باشد.

خرید آسان پودر ماشینی فافلین

در درجه اول برای خرید پودر های ماشینی فافلین باید به مواردی نظیر: قدرت پاک کنندگی، سازگاری با محیط زیست، حجم بسته و قیمت محصول دقت کنید.

با خرید آسان ‌پودر های ماشینی فافلین خیالتان از نظر موجودیت و حضور این محصول در بازار آسوده باشد.

این محصول توسط کارخانه محصولات فافلین تولید و بین عرضه کنندگان منتخب تولید کننده پخش می شود؛ تا در سراسر کشور عزیزمان در اختیار مصرف کننده قرار بگیرد.

به دلیل وجود عرضه کنندگان متعدد در این عرصه امکان دارد، این محصول با قیمت های متفاوتی در بازار عرضه شود، که شما می توانید برای دریافت قیمت روز این محصول با عرضه کنندگان تماس بگیرید.

این محصول با در نظر گرفتن عواملی چون: نوسانات ارزی، قیمت مواد اولیه، هزینه های جانبی ائم از بسته بندی و نیروی کار، میزان عرضه و تقاضا و قیمت نفت و گذار، قیمت گذاری می شود؛ زیرا این عوامل تاثیر مستقیمی بر روی قیمت محصولات دارد.

امروزه قیمت پودر های ماشینی فافلین در بازار 25,000 تومان است، که با توجه به وزن بسته ها قیمت این محصول متفاوت می باشد.

شما می توانید قبل از خرید این محصول، آن را نسبت به نمونه های مشابه موجود در بازار از نظر قیمت مورد بررسی قرار دهید؛ در صورت جلب رضایت، این محصول را تهیه کنید.

پودر های ماشینی فافلین به دلیل کیفیت بالایی که دارد، در داخل و خارج از کشور مورد استقبال خوبی قرار گرفته است؛ از طرفی مجموعه ما به عنوان تامین کننده اصلی این محصول در ایران می باشد، که این پودر ها را به صورت آنلاین در خدمت مصرف کنندگان قرار می دهد، تا به آسانی خرید خود را انجام دهند.

شما می توانید از طریق مراجعه به سایت ما پودر های ماشینی فافلین را به صورت مستقیم و با قیمتی مناسب خریداری کنید.

برای انجام خرید یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره های موجود در صفحه تماس حاصل فرمایید.

تماس بگیرید