مرکز پخش اصلی پودر فافلین در کشور

پخش اصلی پودر فافلین در کشور، به عهده  مراکزی است که این محصول با کیفیت را از کارخانجات تمام اتوماتیک و مکانیزه تهیه می کنند.

قدرت تمیز کنندگی پودر فافلین

تولید کنندگان پودر لباسشویی فافلین با توجه به نوع نیاز و کاربرد مصرف کننده این محصول را در نوع ماشینی و دستی با قدرت تمیز کنندگی بالا تولید کرده اند.

پودر فافلین برای شستشوی دستی باید از ترکیبات مناسبی برخوردار باشد تا در صورت استفاده از این محصول رنگ و بافت لباس ها محفوظ بماند.

لازم است بدانید در گذشته از صابون برای شستشوی البسه استفاده می کردند، که بعد از آن از مواد شوینده آلکیل بنزین سولفات برای شستشوی لباس های کثیف و چرک استفاده می کردند، که قدرت از بین بردن قارچ و باکتری موجود در لباس ها را نداشت؛ از این رو چربی ها و میکروب ها در سطح لباس باقی می ماندند.

با روی کار آمدن پودر های حاوی آنزیم تحول عظیمی در پودر های شوینده ایجاد شد که این پودر ها با گذر زمان حاوی نرم کننده ها شدند که قابلیت انحلال در آب سرد را نیز داشتند.

پودر دستی

پودر فافلین دستی که به صورت مستقیم با سطح پوست در تماس است در کنار خاصیت لکه بری، کف کنندگی بیشتری نسبت به پودر های ماشینی دارد؛ اما باید درنظر داشته باشید که با وجود قدرت پاک کنندگی بالای این محصول به پوست دست آسیبی وارد نمی کند چه بسا امکان ایجاد آلرژی و حساسیت در پودر های دستی فافلین، به حداقل می رسد که این امر نشانه اهمیت داشتن پوست دست مصرف کننده می باشد.

پودر های دستی فافلین در بسته بندی های ۵۰۰ گرمی در بازار عرضه می شود که این محصول پاک کننده ای بسیار قوی به شمار می آید، شما می توانید از این پودر برای شستشوی انواع لباس ها استفاده کنید؛ زیرا لباس ها را درخشان و عاری از هرگونه کثیفی می کند و باید بدانید در آب هایی با سختی متفاوت ( سرد، گرم، ولرم ) قابل استفاده می باشد که حاوی نرم کنندگی و بو دلپذیری می باشد.

شما با استفاده از پودر فافلین دستی، می توانید سلامت الیاف پارچه لباستان را حفظ نمایید؛ چرا که پودر های دستی به نسبت پودر های ماشین از قدرت پاک کنندگی کمتری برخوردار می باشند.

از دیگر ویژگی های این محصول که سبب محبوبیت آن در بین مردم شده است، می توان موارد زیر را نام برد:

  1. کارایی بالا: این محصول به دلیل ترکیبات موجود در ساختار این پودر ها، از قدرت پاک کنندگی بالایی برخوردار است، به همین علت لباس ها به صورت عمقی شسته می شوند.
  2. حفظ رنگ: فرمولاسیون به کار رفته در ترکیبات این محصول باعث حفظ رنگ لباس ها می شود.
  3. قابلیت استفاده در انواع آب ها: این پودر های مسافرتی در آب های سرد، گرم و ولرم، به راحتی حل شده و تمیزی را به لباس ها هدیه می دهد.
  4. مناسب انواع لباس ها: از این محصول برای شست و شوی لباس هایی نظیر: پارچه های حساس، الیاف مصنوعی و پارچه های ضخیم استفاده می شود، زیرا این پودر ها از نرم کننده بسیار مرغوبی برخوردار هستند.
  5. محیط زیست: باید بدانید این پودر ها از هیچ مواد شیمیایی مضر تولید نشده از این رو ضرری برای محیط زیست ندارد.

پودر های فافلین دارای ترکیباتی چون: سطوح فعال، کربنات سدیم، سولفات نمک، سولفات آلومینیوم، آنزیم ها و پلیمرها  می باشد به همین علت محصول با مرغوبیت مطلوبی وارد بازار می شود.

کارخانه پودر تبریز

خرید آسان پودر فافلین

پودر فافلین، با فرآیند و فرمولی ویژه برای شستشوی مورد نیاز همه افراد طراحی و تولید شده است. برای خرید آسان این پودر ها روش های متعددی وجود دارد.

برای خرید آسان این پودر شوینده می ‌توانید به سایت‌ های فروشگاهی آنلاین مراجعه کنید که در این سایت ‌ها معمولاً محصولات مختلفی از جمله عرضه می‌ شوند.

با ورود به سایت‌، می ‌توانید با جستجوی نام محصول، لیستی از محصولات موجود را مشاهده کنید؛ سپس با بررسی ویژگی‌ ها و قیمت‌ ها، محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و به سبد خرید خود اضافه کنید.

در نهایت، با وارد کردن اطلاعات خود و انتخاب روش پرداخت، می‌توانید سفارش خود را نهایی کرده و منتظر دریافت محصول باشید.

بهترین روش برای خرید آسان پودر شوینده این است که از سایت‌های معتبر و قابل اعتماد خرید کنید.

عرضه بی واسطه پودر فافلین

امروزه برند های مختلفی در حوضه پودر های شستشوی البسه در حال فعالیت هستند که پودر فافلین نیز نمونه ای از این قبیل شوینده ها می باشد، این محصول به علت داشتن خط تولیدی کاملا اتوماتیک و عرضه بی واسطه پودر فافلین توجه مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است.

همان طور که در قسمت بالا ذکر شده است این محصول به علت قدرت پاک کنندگی بالایی که دارد، حجم کمتری برای شستشو از این پودر استفاده می شود.

ترکیبات این محصول به گونه ای است که امکان بی رنگ شدن لباس ها را به حداقل می رساند و از طرفی ترکیبات شیمیایی این محصول باعث شده که سخت ترین لکه ها، در دمای مختلف آب ها از بین رفته و رایحه ی خوشبویی از خود به جا بگذارد.

تولید کنندگان پودر فافلین برای پخش، توزیع  و در دسترس قرار دادن این محصول، با کمک متخصصان فروش و تیم بازار یابی پودر شوینده های فافلین را به صورت مستقیم و بی واسطه وارد بازار کردند؛ که این پودر ها در بسته بندی های ۵۰۰ گرمی الی کیسه های ۲۰ کیلویی عرضه می شوند.

امروزه عامل اصلی نگرانی های تاجران و مصرف کنندگان در خرید و فروش، قیمت نرخ دلار است.

چرا که با نوسانات قیمت دلار قیمت محصولات نیز دچار نوسان می شوند؛ زیرا فرآیندی چون: واردات و صادرت، خرید مواد اولیه و هزینه های جانبی با دلار انجام می شود پس منطقیست که با افزایش و کاهش نرخ دلار به طور مستقیم قیمت محصول نیز دچار نوسان شود.

مجموعه ما با تهیه پودر های فافلین به صورت مستقیم از کارخانه و حذف رابط های فروش پودر شوینده فافلین را با قیمتی بسیار مناسب به مشتریان ارائه می دهد.

مجموعه ما برای افزایش قدرت خرید مصرف کنندگان درگاه خرید های غیر حضوری را در وب سایت ما قرار داده تا خریدار بدون دقدقه های اتلاف وقت و هزینه های حمل و نقل، در هر جا و مکانی خریدتان را در کوتاه ترین زمان انجام دهید.

قیمت پودر فافلین دستی  ۱۹۰۰۰ تومان

قیمت پودر فافلین ماشین ۳۵۰۰۰ تومان

که این قیمت ها با توجه به نوسانات بازار متغیر می باشد.

اگر شما قصد خرید این محصول را دارید می توانید با مراجعه به وب سایت ما از این محصول دیدن کرده و در صورت بروز سوال از مشاوران ما اطلاعات کافی کسب کنید.

تماس بگیرید