نحوه صادرات پودر دستی به عراق

چنانچه تمایل دارید پودر دستی با کیفیت و مرغوب را به کشور عراق صادرات نمایید بهتر است از نحوه انجام آن نیز مطلع باشید.

صادرات پودر دستی به صورت فله

طی سال ‌های گذشته، میزان صادرات پودر دستی ایرانی به صورت فله و یا بسته‌ بندی به دیگر کشورها رشد چشمگیری داشته است.

همین موجب رونق و پیشرفت صنعت تولید مواد شوینده در کشورمان شده است.

بسیاری از کشورهای همسایه‌ مان همچون عراق، افغانستان، پاکستان، ترکیه و غیره خواهان خرید پودر شستشوی دستی از ایران هستند.

زیرا قیمت فروش محصولات ایرانی برای کشورهای همسایه بسیار مناسب تر از این می‌ باشد که بخواهند خودشان خط تولید مواد شوینده پودری را راه بیندازند.

به همین دلیل تمایل دارند بیشتر محصولات مصرفی خود را از تجار ایرانی خریداری نمایند.

پودرهای دستی ایرانی که به دیگر کشورها صادرات می‌ شود معمولاً در بسته‌ بندی ‌های ۱۰ کیلویی و ۲۰ کیلویی می‌ باشد، گاهاً ما شاهد صادرات پودرهای شستشوی دستی به صورت ۵۰۰، ۸۰۰ و ۱۰۰۰ گرمی هستیم اما به طور معمول خریداران ترجیح می‌ دهند این محصول با کیفیت و کاربردی را به صورت عمده و در تناژ بالاتر تهیه نمایند.

پودر دستی

در داخل کشورمان برندهای متعددی مشغول به تولید و عرضه انواع پودرهای شستشوی دستی می‌ باشند که هر کدام از برندها زیرشاخه‌ های متعددی از جمله بازار داخلی و بازار صادراتی دارند.

به این صورت که پودر دستی که برای صادرات می‌ باشد را با برند و بسته‌ بندی مخصوص به خود تولید و صادر می‌ نمایند و این تفاوت نیز به دلیل وجود عواملی است که در زمینه بازار داخلی و صادرات وجود دارد.

به طور معمول مشتریان صادراتی تمایل دارند پودرهای شستشو را در بسته‌ بندی‌ های لوکس و با کیفیت‌ تر خریداری نمایند به همین دلیل نوع بسته‌ بندی نیز در بازار خارجی با بازار داخلی متفاوت است.

عامل دیگری که تاثیرگذار است کیفیت پودرهای شستشو می‌ باشد.

برخی از مشتریان خارجی که ساکنین مناطق مرفه نشین هستند، تمایل دارند پودر شستشوی دستی با کیفیت درجه یک و عالی و بسته‌ بندی بسیار لوکس و لاکچری خریداری نمایند.

چنین سفارشی قطعاً نرخ فروش بالاتری نسبت به بازار داخلی دارد و به همین دلیل تولید کننده سعی می‌ کند با توجه به نیازهای جامعه هدف خود تولیدات خود را بسته‌ بندی و ارائه کند.

بنابراین اگر قصد صادرات پودر دستی را دارید و یا خودتان خریدار پودر شستشوی دستی به صورت فله هستید، می ‌توانید با اطمینان خاطر محصول مورد نظر خود را در وزن بسته‌ بندی و کیفیت مد نظرتان خریداری نمایید.

پخش عمده پودر لباسشویی دستی ارزان

در حال حاضر شرکت‌ های مختلفی مشغول به پخش عمده و خورده انواع پودرهای لباسشویی دستی و ماشینی با قیمت‌ های مختلف ارزان و گران می باشند.

همانطور که حتماً می‌ دانید پودر لباسشویی در دو مدل دستی و ماشینی تولید می‌ شود.

بهتر است هرگز در ماشین لباسشویی خود پودرهای دستی را نریزید و همچنین برای شستشوی لباس‌ ها و یا فرش‌ هایتان از پودرهای شستشوی ماشینی استفاده نکنید و از پودرهای دستی استفاده نمایید.

افرادی که در زمینه پخش این محصولات فعالیت می‌ کنند با کارخانه‌ های متعددی در ارتباط هستند و با اکثر برندها همکاری دارند.

و شما به عنوان یک خریدار می‌ توانید هر برندی را که مد نظرتان است از فروشنده خریداری نمایید.

به طور معمول هر برندی اقدام به تولید پودر دستی با کیفیت و درجه‌ بندی منحصر به فرد خود می‌ کند و همین موجب می‌ شود تا تنوع کیفیت و نرخ فروش این محصول در بازار بسیار گوناگون باشد.

ما در حال حاضر توانست ایم علاوه بر اینکه پاسخگوی نیاز داخلی کشور باشیم، به دیگر کشورها همچون عراق نیز صادرات عمده و وسیع داشته باشیم.

شرکت‌ های پخش و توزیع مواد شوینده در سراسر نقاط کشور مشغول به فعالیت هستند و خریداران می‌ توانند به راحتی سفارش خود را در کوتاه‌ ترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

بسیاری از این شرکت‌ های پخش با دیگر کشورها تعامل تجاری دارند و به همین دلیل مشتریان خارجی می‌ توانند به راحتی پودر دستی درجه یک و با کیفیت را از ایرانیان تهیه و خریداری نمایند.

بسیاری از افرادی که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند، به خوبی می‌ دانند که برخی از برندهای تولید کننده ایرانی لاین اختصاصی برای صادرات دارند که کیفیت و بسته‌ بندی آن با محصولاتی که مختص بازار داخلی می‌ باشد بسیار متفاوت است.

بنابراین بهتر است قبل از خرید عمده پودر دستی شستشوی لباس، بازار هدف خود را مشخص کرده و با توجه به هدفتان پودری متناسب خریداری نمایید.

پودر دستی

نحوه قیمت گذاری پودر دستی صادراتی

نحوه قیمت گذاری پودر دستی در بازار داخلی و یا بازارهای صادراتی دارای قوانین و شرایط منحصر به فردی می‌ باشد که تمامی این شرایط و عوامل می‌ تواند به طور مستقیم بر روی کاهش و یا افزایش قیمت پودرهای شست و شو تاثیرگذار باشد.

عوامل متعددی همچون:

برند تولید کننده

کیفیت متریال مورد استفاده شده

آنزیم‌ های به کار برده شده در تهیه و تولید پودرهای شست و شو

وزن بسته‌بندی

نوع جنس بسته‌بندی

میزان سفارش مشتری

تمامی عوامل نام برده شده به صورت مستقیم تاثیرگذار می‌ باشد و عامل دیگری که نیز قبلاً به آن اشاره کرده‌ ایم و تاثیر بسیار زیادی می‌ گذارد، این است که سفارش مشتری برای بازار داخلی می‌ باشد یا بازار صادراتی.

طبیعتاً نرخ فروش پودر دستی در بازارهای صادراتی بالاتر از نرخ بازار داخلی می‌ باشد، زیرا در صادرات استهلاک و مالیات‌ های زیادی بر روی محصول اضافه می‌ شود که همه این عوامل منجر به افزایش قیمت این محصول در بازارهای خارج از کشور شده است.

پودر دستی

معمولاً کانتینرهای حمل پودر شستشوی دستی و ماشینی از طریق مرزهای زمینی و یا آبی جابجا می‌ شوند که همین نقل و انتقالات و هزینه‌ های باربری و دستمزد کارگران نیز موجب خواهد شد که نرخ فروش این محصول خارج از مرزهای ایران بالاتر از بازار داخلی باشد.

معمولاً می‌ توان پودر دستی مرغوب و با کیفیت را از کیلویی ۲۷ هزار تومان تا ۴۳ هزار تومان نیز در بازار مشاهده نمود که با توجه به عوامل گفته شده در چند سطر گذشته، این قیمت‌ ها متغیر می باشد.

چنانچه قصد دارید از قیمت روز این پودرهای شستشوی مخصوص دست مطلع شوید، می‌ توانید با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

همچنین اگر قصد دارید این محصول را به صورت عمده و به صورت اینترنتی خریداری نمایید می‌ توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن محصول مورد نظرتان را در شهر و یا کشور مورد نظرتان تحویل بگیرید.

برای این کار کافیست تا با شماره‌ های درج شده در همین صفحه ارتباط برقرار نمایید.

تماس بگیرید