نمایندگی فروش پودر صابون ارزان قیمت

پودر صابون ارزان و با کیفیت از نیاز های ضروری بسیار از مشاغلی است که با نظافت و شستشو سر و کار دارند. خشکشویی ها، بیمارستان ها، هتل ها و … از خریداران عمده پودر های صابون به شمار می روند. 
پودر های صابون جزو مواد شوینده پر کاربرد هستند که در تولید آن ها از روغن های حیوانی و گیاهی هم استفاده می شود. از این رو در مقایسه با پودر های لباسشویی، حساسیت بسیار کمتری ایجاد می کنند. 
مواد اولیه پودر صابون، با رایحه ها و رنگها ترکیب شده و انواع متنوعی از پودر های صابون را به وجود می اورد. شرکت های تولید کننده و وارد کننده این محصول، آن را به صورت بسته بندی و فله ای به نمایندگان فروش و عمده فروشان محصولات شوینده و بهداشتی عرضه می کنند. قیمت پودر صابون در نمایندگی ها بسیار کمتر از نرخ خرده فروشی آن است. 

نمایندگی فروش پودر صابون ارزان قیمت

مهمترین شاخصه های پودر صابون باکیفیت

مهمترین شاخصه های پودر صابون باکیفیت پودر های صابون جایگزین خوبی برای پودر های لباسشویی هستند. صابون ها قدرت لکه بری بیشتری روی پارچه های سفید و روشن دارند؛ همچنین باعث درخشندگی بیشتر پارچه پس از شستشو می شوند. به همین دلیل است که تولید کننده های پودر لباسشویی از رشته های صابون در این محصولات استفاده می کنند. 
پودر های صابون در سه نوع مختلف تولید می شوند : 

  • پودر صابون دستی : برای شستشوی لباس و پارچه با دست ساخته شده است. ضد حساسیت بوده و دارای ویژگی نرم کنندگی است. در آب سرد هم به خوبی کف می کند.
  • پودر صابون ماشینی : برای شستشو لباس با ماشین های لباسشویی تولید شده است؛ ضد حساسیت، معطر و دارای کف کنترل شده است. 
  • پودر صابون چند کاره : از این پودر هم برای شستن لباس و هم برای شستشوی سطوح می توان استفاده کرد. 

معمولا پودر های صابون در آب گرم بهتر حل شده و پس از شستشو، لکه ای روی لباس باقی نمی گذارند. مهم ترین ویژگی پودر های صابون قابلیت سفید کنندگی و لکه بری آن هاست؛ از این رو بهترین گزینه برای شستشوی لباس نوزادان و کودکان و همچنین گزینه بسیار مناسبی برای شستن پرده ها و ملحفه های سفید و روشن است. 

خرید بدون واسطه پودر صابون از تولید کننده

خرید بدون واسطه پودر صابون از تولید کننده در تولید پودر های صابون از روغن های طبیعی مانند روغن نخل، زیتون و … استفاده می شود. این روغن با یک ماده قلیایی ترکیب می شود تا خاصیت پاک کنندگی صابون را ایجاد کند. پودر سنگ صابون و سودا از مواد دیگر به کار رفته در پودر صابون هستند. رنگ ها و عطر ها نیز برای ایجاد رنگ و بویی دلپذیر به این ترکیب افزوده می شوند.
صابون ها معمولا حساسیت بسیار کمی ایجاد می کنند از این رو برای شستن لباس های نوزادان که دارای پوستی حساس هستند، بسیار مناسب است.
استفاده از رنگ در ترکیب پودر صابون، پودری خوش رنگ ایجاد می کند که برای خرید پودر صابون رنگی می توانید به فروشگاه های محصولات شوینده سری بزنید.
مصرف پودر صابون در بعضی از مشاغل زیاد است؛ از این رو این گروه می توانند با ارتباط مستقیم با تولید کننده و ثبت سفارش به صورت بی واسطه از مزایای بهتری در خرید بهره مند شوند. 

تماس بگیرید