واحد تولید پودر لباسشویی به صورت کیلویی

پودر لباسشویی را می توان یکی از شوینده های اصلی لباس ها دانست.

این شوینده از فرمولاسیون های مختلفی تولید می شوند به همین دلیل هر واحد تولید پودر لباسشویی کیلویی از ترکیبات مخصوص به خود استفاده می کند.

فروش پودر لباسشویی به صورت کیلویی برای خریداران عمده فرصتی استثنایی محسوب می شود تا بتوانند این محصول را به صورت عمده و با قیمت مناسب خریداری کنند.

واحد تولید پودر لباسشویی به صورت کیلویی

مزایا خرید پودر لباسشویی به صورت کیلویی چیست؟

مزایا خرید پودر لباسشویی به صورت کیلویی چیست؟ رعایت بهداشت و توجه به تمیزی یکی از مسائل مهمی است که از دیرباز همراه آدمی بوده است. بدین صورت که از شیوه های مختلفی در زمان های بسیار دور بهره می برد تا خود از شر کثیفی و آلودگی برهاند.

پودر های لباسشویی را هم می توان جزو شوینده های مهمی دانست که امروزه با وجود ورود شوینده های مختلف، همچنان استفاده آن در میان مردم حرف اول را می زند.

در این بخش می خواهیم به این موضوع بپردازیم که چرا خرید پودر لباسشویی به صورت کیلویی توصیه می شود؟

شستن لباس های کثیف به ویژه در خانواده هایی با جمعیت زیاد تبدیل به یک کار روتین شده است، به همین دلیل حضور این شوینده در هر خانه ای به وضوح حس می شود.

پس با خرید کیلویی آن به یکباره، تا مدت ها دیگر دغدغه تمام  شدن و خرید مجدد را نخواهید داشت. اینگونه دیگر نیاز به هدر دادن وقت برای خرید دوباره نمی باشد.

مزیت دیگری که به همراه دارد این است، قیمت پودر کیلویی به دلیل کلی بودنش نسبت به پودرهای بسته بندی از قیمت بسیار مناسب تری برخوردار است، پس علاوه بر صرفه جویی در زمان، در هزینه های خود هم با این نوع خرید صرفه جویی کنید.

ذرات پودرهای کیلویی به راحتی هنگام خرید قابل مشاهده هستند، برخلاف پودرهای بسته بندی که این امکان را ندارد.

قیمت فروش پودر لباسشویی کیلویی

قیمت فروش پودر لباسشویی کیلویی همانطور که اشاره کردیم یکی از فاکتورها و مزیت های مهمی که خرید پودر کیلویی به همراه دارد، قیمت فروش آن می باشد. بی شک یکی از عواملی که بر قیمت یک محصول اثر می گذارد، بسته بندی آن می باشد، پس یکی از دلایل قیمت مناسب بودن پودر کیلویی حذف هزینه بسته بندی می باشد.

از جمله عواملی که ما را با قیمت های مختلف پودرهای لباسشویی رو به رو می کند، تفاوت در فرمولاسیون یا مواد تشکیل آن می باشد، بدین صورت که علاوه بر از بین بردن کثیفی ها و لکه ها که هدف اصلی این شوینده می باشد، با به کار بردن مواد مختلف خصوصیات دیگری چون حلالیت در آب سرد، ثبیت رنگ لباس و چروک نکردن آن به این شوینده داده می شود.

علاوه بر این نوسانات موجود در بازار باعث تغییر لحظه ای قیمت فروش این محصول می شود، به همین دلیل نیاز است قبل از خرید از منبعی معتبر به روز ترین قیمت را استعلام بگیرید.

تماس بگیرید