پودر دستی نگین بهترین محصول برای تمیزی لباس ها

پودر دستی نگین، انتخاب اول همه افرادی است که به سلامت دست ها و تمیزی و پاکیزگی لباس های خود اهمیت می دهند.

پودر دستی نگین یا پودر ماشینی

به طور کلی، مواد شوینده لباس ها دو نوع دارند که می توان به پودر دستی و پودر ماشینی اشاره داشت، در این میان برند موفق نگین توانسته با افزایش تولیدات خود، نیاز روز افزون مصرف کنندگان را به خوبی تامین نماید.

اگر برایتان سوال است که کدام نوع پودر (ماشینی یا دستی) را انتخاب کنید، با ما همراه باشید.

پودر دستی جز محصولات شوینده بسیار پر استفاده‌ ای است که هنوز هم توانسته با پیشرفت علم و تکنولوژی جایگاه خود را در بین مصرف کنندگان و خانوار حفظ کند.

این محصول همان طور که از نامش مشخص است، جهت استفاده دستی برای شستشوی لباس‌ ها به کار گرفته می ‌شود و استفاده از آن در ماشین لباسشویی به هیچ عنوان توصیه نمی‌ گردد.

ترکیبات پودر ماشینی و پودر دستی کاملاً متفاوت بوده و همین ترکیبات نحوه استفاده از آن ها را تعیین می ‌کند.

پودر های ماشینی همان طور که از نامشان مشخص است، جهت استفاده در ماشین لباسشویی است و به دلیل اینکه آنزیم ‌های بیشتری دارد، اگر به صورت دستی مورد استفاده سبب خارش، خشکی یا سوزش پوست دست می ‌شود.

جالب است بدانید که چون فرایند شستشوی دستی سریع ‌تر از شستشوی ماشینی است، آنزیم ‌هایی که در پودر ماشینی وجود دارد در شستشوی دستی باز نشده، در نتیجه باعث تمیز شدن لباس ‌ها نمی ‌گردد.

پودر های دستی از کف بیشتری برخوردارند و قادر هستند لکه‌ ها و آلودگی‌ ها را به سرعت از بین ببرند؛ همچنین این پودر ها به نحوی تولید شده اند که اگر با پوست دست مستقیماً در تماس باشند، ایجاد حساسیت نمی‌ کنند.

از لحاظ قدرت تمیز کنندگی پودر ماشینی و دستی در یک سطح قرار دارد ولی چون قدرت کف زایی پودر دستی بیشتر است، برخی افراد فکر می ‌کنند این محصول تمیز کنندگی را در مدت زمان کوتاه ‌تری انجام می‌ دهد.

استفاده از پودر دستی به نسبت پودر ماشینی گسترده‌ تر است و شما می ‌توانید به کمک پودر دستی لباس، فرش، ظرف یا حتی سطوح مختلف را مورد شست و شو قرار دهید.

تفاوت ‌های این دو محصول متعدد بوده و طرز استفاده از آن ها مهم‌ ترین عامل ایجاد فرق در بین دو محصول می ‌باشد.

اما در یک کلام باید بگوییم که این نوع محصولات برای شستشوی  البسه کثیف مناسب هستند چون هم قدرت لکه بری زیادی دارند و هم با رایحه بسیار خوبی که به لباس‌ ها می‌ بخشند، حس پاکیزگی بسیار زیادی را القا خواهند کرد.

لازم است این موضوع را هم ذکر کنیم که ویژگی ‌های مشابه در این محصول زیاد هستند و چیزی که کیفیت آن ها را تعیین می‌ کند، میزان قدرت لکه بری و تمیز کنندگی شان می ‌باشد.

قیمت پودر دستی نگین

در کشور ما برند های متعددی هستند که انواع پودر دستی و ماشینی را تولید می‌ کنند، یکی از برند های بسیار با کیفیت که محصولات خود را با قیمت مناسب به فروش می ‌رساند، برند نگین می‌ باشد.

پودر دستی نگین در عین حال که ارزان قیمت می‌ باشد، از کیفیت بالایی برخوردار است و علاوه بر قیمت مناسب، یک سری ویژگی ‌ها داشته که محصول را با کیفیت ‌تر جلوه می ‌دهد.

از جمله این ویژگی‌ ها می ‌توان به لکه ‌بری سریع، کف زایی بالا، رایحه خوب و بسته ‌بندی مناسب اشاره داشت.

همه افرادی که می ‌خواهند از خرید خود به حاشیه سود بالایی دست پیدا کنند، ترجیح می ‌دهند پودر های دستی ارزان قیمت ‌تری که در عین حال از کیفیت بالایی برخوردار هستند را انتخاب نمایند.

برند نگین این امکان را به شما می ‌دهد که محصول را از یک برند معتبر در بسته ‌بندی با کیفیت خریداری کنید.

قیمت این قبیل از محصولات تحت تاثیر عوامل مختلفی می ‌باشد که از مهم ترین آن ها می ‌توان موارد زیر را نام برد:

اولین عامل ترکیبات موجود در پودر نگین می ‌باشد که هر چه ترکیبات پاک کننده آن بیشتر باشد، محصول مرغوب ‌تر بوده و در نتیجه قیمت آن کمی افزایش پیدا خواهد کرد.

نوع بسته ‌بندی و حجمی که دارد، می ‌تواند از عوامل مهم دیگر باشد که هر چه حجم موجود در بسته ‌بندی بیشتر باشد، هزینه ‌هایی که برای بسته ‌بندی و حمل محصول پرداخت می‌ شود، کمتر می‌ گردد به همین دلیل برای افرادی که در حجم بالا به محصول نیاز دارند، خرید عمده توصیه می‌ گردد.

نوسانات ارز در واقع اصلی ‌ترین عامل تعیین کننده قیمت پودر های شوینده می‌ باشد که امروزه این مورد در تعیین قیمت هر محصولی تاثیرگذار بوده و همه چیز را تحت سلطه خود قرار داده است.

تولید کننده انواع پودر نگین در تلاش است که با کوتاه کردن دست واسطه ‌گران و همچنین کاهش هزینه‌ های تولید، قیمت محصولات خود را ثابت نگه داشته و آن ها خود را با کیفیت بالا به فروش برساند.

لازم است این موضوع را ذکر کنیم که پودر دستی نگین این امکان را به خریداران عزیز می‌ دهد که محصولات را به صورت بسته ‌بندی یا فله خریداری نمایند.

 خرید عمده پودر دستی نگین

اگر شما عزیزان هم به قصد خرید عمده پودر دستی نگین وارد سایت ما شده ‌اید، باید به شما به دلیل حسن انتخابی که دارید، تبریک بگوییم.

مجموعه ما با سابقه طولانی که در زمینه فروش این قبیل از محصولات داشته توانسته در میان مصرف کنندگان محبوب باشد و همواره از مشتریان ثابت زیادی برخوردار است.

زمانی که خرید این محصول به صورت عمده شکل بگیرد، در واقع مشتری مستقیماً با تولید کننده در ارتباط بوده که این موضوع برای تاجران و فروشندگان محصول می ‌تواند حائز اهمیت باشد؛ چون قیمت‌ ها را به طرز چشمگیری کاهش می ‌دهد.

در خرید عمده همواره کالا به صورت بسته ‌بندی ‌های کیلویی به فروش می ‌رسد و حجم بالا باعث شده که مشتری هزینه‌ های حمل و جابجایی کمتری را پرداخت نماید.

پودر کومار

حدوداً قیمت این محصولات در یک بسته‌ بندی ۱۰۰۰ گرمی، از ۲۰ هزار تومان شروع شده و فروش آن ها تا ۲۸ هزار تومان هم ادامه پیدا می ‌کند.

البته این قیمت ‌ها تقریبی است و شما عزیزان می ‌توانید با تماس از طریق شماره‌ هایی که در صفحه درج شده از آخرین قیمت فروش محصول مطلع شوید.

ما در تلاشیم که محصولات خود را با کیفیت بالاتر و با قیمت مناسب ‌تر در اختیار شما عزیزان قرار، دهیم چون هدف اصلی ما رضایت شما مشتریان است.

تماس بگیرید