پودر کومار، بهترین شوینده برای شستشوی لباس

اگر برای شستشوی لباس های کثیف و چرک به دنبال شوینده ای مناسب هستید، ما پودر کومار را به شما پیشنهاد می کنیم.

پودر کومار مخصوص ماشین لباسشویی

امروزه بیشترین نحوه شستشوی لباس ‌ها به کمک ماشین لباسشویی است که اغلب شوینده ‌های مخصوص برای دستگاه استفاده می‌ شود.

یکی از این شوینده ‌های با کیفیت، پودر کومار می‌ باشد که این محصول قدرت لکه بری فوق العاده بالایی دارد.

بسیاری از افراد از اینکه لباس ‌هایشان در ماشین لباسشویی به درستی شسته نشده و لکه ‌هایشان از بین نمی ‌رود، شاکی هستند.

لازم است بدانید که این مشکل با پودر کومار به خوبی از بین می ‌رود؛ چون ترکیبات و آنزیم ‌های قوی که در این محصول وجود دارد به عمق لکه‌ ها و کثیفی ‌های روی البسه و پارچه نفوذ کرده و آن ها را به طور کامل پاکسازی می‌ کند.

توجه داشته باشید که این پودر ها تا حدودی می ‌توانند لکه‌ های قدیمی را پاک کنند ولی انتظار تمیزی ۱۰۰ درصد را نداشته باشید پس حتماً به محض اینکه لباس ‌ها یا پارچه‌ هایتان کثیف شد، بشویید.

برای استفاده از این محصول باید مقدار مناسبی از پودر را در محفظه ماشین لباسشویی ریخته و سپس فرایند شستشو را تنظیم و آغاز نمایید.

این محصول علاوه بر پودر ماشینی به عنوان پودر دستی هم تولید شده و البته لازم است بدانید ترکیبات این دو محصول از هم متفاوت هستند.

پودر های ماشینی دارای آنزیم ‌هایی هستند که این آنزیم‌ ها در پودر های دستی وجود ندارد؛ چون آنزیم مدت زمان بیشتری برای باز شدن نیاز دارد؛ از این رو باید با آب تماس بیشتری داشته باشد.

ولی پودرهای دستی بلافاصله بعد از اینکه در آب قرار می ‌گیرند کف کرده و لباس‌ ها را تمیز می ‌کنند.

همچنین لازم است بدانید هیچگاه پودر دستی نباید در ماشین‌ های لباسشویی استفاده شود؛ چون کف آن ها بسیار زیاد بوده و دستگاه قادر به شستشو و پاکسازی کف نخواهد بود؛ بنابراین امکان دارد که این کف‌ ها از ماشین بیرون زده و حتی سبب خرابی دستگاه هم شود.

پودر کومار

قدرت تمیز کنندگی پودر کومار

پودر کومار یک محصول جدید اما با کیفیت بوده و شاید افراد کمی این محصول را بشناسند؛ اما همه خریدارانی که یک بار این محصول را خریداری نمودند، مجدد برای بار دوم هم اقدام به تهیه محصول می ‌نمایند چون کیفیت آن بسیار بالا است.

قدرت تمیز کنندگی این پودر بسیار بالا است و قادر است کثیف ‌ترین لکه ‌ و آلودگی‌ ها را از روی پارچه به خوبی پاک کند.

در عین حال که این محصول تمیز کنندگی را به بهترین شکل ممکن انجام می ‌دهد، به هیچ عنوان به بافت پارچه و تار و پود آن آسیب نرسانده و فرم اولیه لباس را حفظ می ‌کند.

ترکیباتی که در این پودر وجود داشته، ویژگی ‌های خاصی به آن بخشیده و همین موضوع باعث شده قدرت پاک کنندگی و تمیز کنندگی پودر کومار بسیار بالا باشد.

ویژگی خاص دیگری که این محصول را نسبت به سایر شوینده‌ ها متمایز گردانده، رایحه بسیار خوب و مطبوع آن است که پس از شستن و خشک شدن لباس ‌ها این رایحه خوب تا چندین روز ماندگاری داشته و حس تمیزی بسیار زیادی را به فرد القا می ‌کند.

این پودر ها هم به صورت دستی و هم به صورت ماشینی قابل استفاده است، برای استفاده دستی بهتر است که پودر را در آب ولرم به میزان لازم حل کرده و لباس ‌های کثیف را به مدت چند دقیقه در محلول آب و پودر خیسانده و سپس بشویید.

پودر کومار قابلیت انحلال در دمای سرد و گرم را داشته پس محدودیت استفاده نخواهید داشت و به راحتی می ‌توانید آن را استفاده کنید.

چنانچه این پودر ها را به صورت دستی مورد استفاده قرار دهید، به پوست حساس دست آسیبی نرسانده و سبب خارش یا التهاب نمی ‌گردد.

جالب است بدانید، یکی از مهم ‌ترین عللی که قدرت تمیز کنندگی مواد شوینده را کاهش می ‌دهد و باعث کم شدن میزان کف کنندگی می‌ گردد، سختی آب است.

آب سرشار از یون‌ های مختلفی مانند منیزیم یا کلسیم است که همین دو عنصر می ‌تواند سبب رسوب گذاری در ماشین لباسشویی شود یا قدرت تمیز کنندگی مواد شوینده را هم کاهش دهد.

پودر کومار با کاهش میزان سختی آب می‌ تواند به خوبی در هر شرایط دمایی در آب حل شده و از ایجاد رسوب در ماشین لباسشویی یا روی لباس ‌ها جلوگیری کند.

پودر دستی

تامین کننده پودر کومار در کشور

اگر شما هم با خواندن مقاله بالا و پی بردن به مزایای استفاده از پودر شوینده کومار نسبت به خرید این محصول ترغیب شده اید، باید بگوییم که تامین کننده اصلی پودر کومار در کشور ما به صورت نمایندگی ‌های معتبر فعالیت داشته و این قبیل از محصولات را با کیفیت بالا و قیمتی مناسب و استثنایی در اختیار شما عزیزان قرار می‌ دهد.

لازم است این موضوع را هم ذکر کنیم که در کشور سود جویان بسیار زیادی هستند که با توجه به محبوبیت پودر کومار، اقدام به عرضه نمونه‌ های بی ‌کیفیت نموده ‌اند؛ پس هیچگاه فریب قیمت پایین  محصول را نخورده و آن را فقط و فقط از مراکز معتبر و تامین کننده اصلی خریداری کنید.

شاید پیش خود فکر کنید که حال چگونه ما تامین کننده اصلی این محصولات در کشور پیدا کنیم؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که خوشبختانه مجموعه ما با در نظر داشتن نیاز جامعه در راستای تامین این موارد کوشیده و همواره بهترین و با کیفیت ‌ترین نوع از پودر های شوینده را به صورت دستی و ماشینی در اختیار خریداران عزیز قرار می ‌دهد.

این پودر های شوینده در بسته‌ بندی ‌های مختلفی قرار گرفته و شما متقاضیان گرامی با توجه به نیازی که دارید و بودجه ای که در اختیار داشته می ‌توانید نسبت به تهیه آن ها اقدام کنید.

بسته ‌بندی ‌هایی که برای پودر کومار در نظر گرفته می ‌شود، بسته‌ بندی‌ های ۱۰۰۰ گرمی، ۳ کیلویی، ۵ کیلویی و بیشتر می ‌باشد که هر چه حجم سفارش داده شده بالاتر باشد، قیمت محصول هم به نسبت مناسب ‌تر می ‌گردد.

پودر کومار

خرید عمده برای افرادی مناسب است که همواره نیاز بالایی به این محصول داشته باشند که از جمله این موارد می ‌توان به بیمارستان‌ ها، رخت شورخانه ‌ها، بهزیستی، مدارس شبانه روزی و خانوار پرجمعیت اشاره داشت.

چنانچه شما هم جز افرادی هستید که می ‌خواهید این محصول را به صورت عمده تهیه کنید، پیشنهاد می‌ کنیم که حتماً حجم سفارش خود را متناسب با نیاز خود ثبت کرده تا از مزایای خرید عمده هم بهره ‌مند شوید.

حدوداً قیمت هر کیلو پودر کومار بین ۲۰ تا ۲۵ هزار تومان می ‌باشد که البته به دلیل نوسانات قیمتی نرخ ارائه شده کاملاً تقریبی است و شما عزیزان برای دریافت آخرین قیمت فروش محصول می ‌توانید با شماره‌ هایی که در صفحه مشاهده می‌ کنید، تماس بگیرید.

تماس بگیرید