چگونه بفهمیم پودر دستی کومار برای استفاده خانگی مناسب است؟

پودر دستی کومار، یک انتخاب مناسب برای شستشوی هر جنس لباسی می باشد؛ زیرا از بافت لباس به خوبی محافظت می نماید.

راهنمای استفاده پودر دستی کومار

در این مقاله راهنمای استفاده از پودر دستی کومار، نکاتی را ارائه می دهد که کمتر کسی به شما می گوید تا بتوانید شستشویی بهتر داشته باشید و از تمیزی لباس هایتان نهایت لذت را ببرید.

قبل از استفاده، دستور العمل روی بسته پودر شوینده را به دقت بخوانید زیرا هر بار ممکن است دستور های خاصی برای استفاده صحیح از محصول خاص داشته باشید.

در ابتدا لباس ‌ها را بر اساس رنگ، نوع پارچه و سطح کثیفی جداسازی کنید، بهتر است لباس‌ های رنگ‌ های تیره را از لباس‌ های رنگ‌ روشن جدا کنید تا از انتقال رنگ جلوگیری نمایید؛ همچنین، جداسازی لباس های خیلی کثیف از لباس هایی با کثیفی کمتر مهم است.

یکی از راه ‌های ساده برای تشخیص نیاز به شستشوی دستی، مشاهده برچسب لباس است.

برچسب‌ های لباس معمولاً دستور العمل‌ های شستشو را برای هر لباس مشخص می ‌کنند. که اگر لیبل نشان دهنده شستشوی دستی باشد، بهتر است لباس را به این روش شستشو دهید.

همچنین اگر لباس بسیار کثیف، لکه دار یا حاوی ذرات زیادی است، شستشوی دستی ممکن است بهترین گزینه باشد؛ زیرا با شستشوی دستی، می ‌توانید به طور مستقیم روی لکه‌ ها و کثیفی‌ ها تمرکز کرده و از حذف آن ها اطمینان حاصل نمایید.

به این منظور، مقدار مناسبی از پودر شوینده را در آب گرم حل کنید که معمولاً روی بسته دستور العمل مربوط به میزان استفاده پیشنهادی دیده می ‌شود.

در نظر داشته باشید که استفاده از مقدار بیشتر پودر شوینده نسبت به مقدار مورد نیاز ممکن است باعث ایجاد رسوبات روی لباس ‌ها شود.

سپس لباس ‌ها را به آرامی در محلول پودر شوینده خیس کرده و مطمئن شوید که همه قسمت ‌ها به صورت یکنواخت مرطوب شوند.

توجه کنید پودر دستی در آب ولرم و گرم، قدرت پخش کنندگی بیشتری دارد؛ حال با دستان خیس، لباس ‌ها را به آرامی ماساژ دهید تا پودر شوینده در لباس‌ ها نفوذ کرده و کثیفی‌ ها را بردارد.

لباس‌ ها را در محلول پودر شوینده حدود ۱۵ تا ۳۰ دقیقه بخیسانید، اگر لباس‌ ها بسیار کثیف هستند، می ‌توانید آن ها را برای مدت بیشتری در محلول قرار دهید.

بعد از زمان مورد نیاز، لباس ‌ها را با آب ولرم آبکشی کنید؛ زیرا آب خیلی گرم باعث شل شدن بافت لباس ها می شود و آب سرد هم ممکن است آلودگی ها را به طور کامل پاک نکند.

لازم است در هنگام استفاده از پودر دستی کومار این مورد را هم بدانید که برخی از انواع پارچه‌ ها بهتر است با به روش دستی شسته شوند تا از خرابی آن ها جلوگیری شود.

پارچه‌ هایی مانند ابریشم، کشمیر، حریر و پارچه‌ های حساس ممکن است نیازمند شستشوی دستی باشند ولی در مقابل، پارچه‌ های مصنوعی مانند پلی استر و نایلون عموماً در ماشین لباسشویی به خوبی شسته می شوند.

پودر دستی

بسته بندی پودر دستی کومار

پودر شوینده دستی کومار در عمده‌ ی موارد در چندین نوع بسته ‌بندی مختلف به فروش می ‌رسد تا مصرف کنندگان متناسب با نیازی که دارند، این محصول را انتخاب نمایند؛ لازم است بسته‌بندی‌ های متداول برای این پودر شوینده را به ترتیب شرح دهیم:

  • بسته بندی بطری: پودر شوینده ممکن است در بطری ‌های پلاستیکی یا شیشه ‌ای عرضه شود که این بطری ‌ها معمولاً دارای درب یا پوششی هستند که قابلیت باز و بسته کردن را فراهم می‌ کند.
  • بسته ‌بندی‌ های کیسه‌ ای کوچک: پودر شوینده در بسته‌بندی‌های کیسه ‌ای نیز موجود است که این کیسه‌ ها معمولاً از مواد پلاستیکی بازیافتی تولید شده و از قابلیت بسته شدن همانند زیپ کیپ استفاده می ‌کند.
  • بسته ‌بندی ‌های کیسه‌ ای بزرگ: برای مصارف صنعتی مانند بیمارستان ها،رختشور خانه و غیره پودر شوینده استفاده زیادی دارد؛ از این رو ممکن است در بسته‌بندی ‌های کیسه‌ ای بزرگتر مانند کیسه ‌های ۱۰ یا ۲۰ کیلوگرمی عرضه شود.
  • بسته بندی جعبه ای: یکی از متدوال ترین نوع بسته بندی ها برای پودر کومار، استفاده از جعبه های کارتنی است که از محصول به خوبی محافظت می کند ولی تنها عیب آن این است که اگر در معرض رطوبت قرار بگیرد، رطوبت را به داخل جذب می کند.

بسته ‌بندی هایی که برای این پودر شوینده در نظر گرفته شده، ممکن است بسته به نوع محصول، بازار هدف و استفاده مورد نظر متفاوت باشد؛ همچنین، در برخی موارد، پودر شوینده به صورت بسته‌بندی‌ های یک بار مصرف نیز موجود است که برای استفاده یک ‌باره و دور انداختن مناسب هستند.

قیمت پودر دستی کومار

با توجه به ویژگی هایی که از پودر کومار نام بردیم، قطعا شما هم نسبت به خرید آن ترغیب شده و نمی خواهید این فرصت مناسب را از دست دهید!

لازم است بگوییم قیمت پودر دستی کومار هم همانند سایر محصولات شوینده، تحت تاثیر عوامل مختلفی است که از جمله مهمترین آن ها می توان موارد زیر را نام برد:

ترکیبات موجود در پودر شوینده می‌ تواند بر قیمت آن تأثیر بگذارد؛ زیرا مواد با کیفیت معمولاً گرانتر هستند؛ به عنوان مثال، پودرهای شوینده با ترکیباتی مانند آنزیم‌، پلیمرهای خاص یا مواد ضد لکه ممکن است قیمت بالاتری داشته باشند.

برند یک عامل مهم دیگر است و همانطور که مستحضر هستید، برند های  معتبر عموماً قیمت ‌های بالاتری دارند، زیرا آن ها به عنوان محصولات با کیفیت و قابل اعتماد شناخته می‌ شوند.

البته در پیرو همین موضوع باید ذکر کرد که قیمت یک برند، دلیل با کیفیت بودن آن نیست، پس در این مورد دقت زیادی داشته باشید.

 حجم پودر شوینده و نحوه بسته‌بندی آن هم یک مورد دیگر است که بسته‌بندی ‌های بزرگتر و با حجم بیشتر معمولاً قیمتی بیشتر دارند، زیرا مقدار بیشتری از محصول را در بر می‌ گیرند، ولی انتخاب بسته بندی های بزرگتر برای افرادی که به حجم بالایی نیاز دارند، به صرفه تر است.

از آنجا که بازار پودر های شوینده بسیار فعال و برقرار است، قیمت ‌ها ممکن است در طول زمان تغییر کنند، به همین منظور توصیه می کنیم برای دریافت آخرین قیمت فروش محصول با شماره های زیر تماس بگیرید.

جهت اطلاع رسانی به شما عزیزان باید بگوییم که قیمت مناسب پودر کومار 1000 گرمی حدودا 18000 الی 25000 تومان می باشد.

مجموعه ما فعالیت گسترده ای در تامین نیاز شما مصرف کنندگان عزیز در سراسر دنیا داشته و همواره در این راستا تلاش می کند تا موجب رضایت مندی مشتریان خود گردد.

قطعا شما عزیزان هم با یکبار خرید از این مجموعه، از خوشرویی و با تجربه بودن کارشناسان ما راضی و خرسند خواهید بود.

تماس بگیرید