بازار خرید صابون نو اکنه گلمر

صابون نو اکنه گلمر که به فارسی صابون ضد اکنه گفته می شود صابون جامدی است که برای شستشوی صورت و بدن از آن استفاده می کنند. از نام این صابون مشخص است که خاصیت از بین بردن اکنه ها را دارد.صابون نو اکنه کاملا گیاهی بوده و هیچ چربی حیوانی ندارد. برای اطلاع از بازار خرید صابون نو اکنه گلمر در این سایت با ما همراه باشید‌.

بازار خرید صابون نو اکنه گلمر

ضد میکروب بودن قوی صابون گلمر

ضد میکروب بودن قوی صابون گلمر

صابون نو اکنه گلمر حاوی گیلیسیرین، گوگرد، آب مقطر، اسید سالیسیلیک و سدیم پالمات است. این صابون ضد میکروب و اکنه و قارچ است، لک ها را از بین برده و پوست را لایه برداری می کند. به دلیل خاصیت ضد قارچی عفونت های حاصل از قارچ را از بین برده و به درمان اختلالات پوستی مانند اگزما کمک می کند. 

گوگرد و سالیسیک اسید موجود در این صابون برای درمان اختلالات پوستی مانند شوره سر، پسوریازیس، گال و درماتیت کاربرد دارد. 

استفاده از صابون ضد اکنه گلمر به کسانی توصیه می شود که پوست آن ها جوش و اکنه دارد و چرب و حساس است.این صابون خارش پوستی را نیز درمان می کند و التهابات حاصل از آن را التیام می بخشد.

صابون گلمر فاقد هر نوع چربی حیوانی بوده و فرمول تولید آن صد در صد گیاهی است. در این صابون از بهترین روغن های پالم گیاهی استفاده شده است.

برای مصرف این صابون نو اکنه باید آن را جایگزین صابون معمولی کنید. مناطق و نواحی اکنه و جوش دار را با آن بشویید و اجازه دهید تا کف صابون چند دقیقه بر روی آن مناطق باقی بماند. و در آخر پوست خود را به طور کامل آبکشی کنید. اگر پوست شما خشک و یا خیلی حساس است در ابتدا فقط یک بار در روز از آن استفاده کنید و سپس ۲ یا ۳ بار در روز از آن استفاده کنید. استفاده بیشتر از این مگر طبق دستور پزشک به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

 

فروشنده کلی صابون نو اکنه گلمر

فروشنده کلی صابون نو اکنه گلمر

برای اطلاع از قیمت و فروشنده کلی صابون نو اکنه گلمر می توانید از امکانات این سایت استفاده کنید. با کارشناسان و مسئولان فروش سایت گفتگو کنید و از راهنمایی آن ها برای خرید صابون نو اکنه استفاده کنید. محصول مورد نظر خود را به تعداد دلخواه سفارش دهید. محصول سفارش داده خود را با بهترین کیفیت و بسته بندی در هر مکانی که دوست دارید دریافت کنید. با این شیوه خرید علاوه بر صرفه جویی در وقت، در هزینه های خود به دلیل حذف واسطه ها نیز صرفه جویی کرده اید.

تماس بگیرید