بازار صادرات صابون رختشویی به افغانستان

انسان ها از گذشته به بهداشت خود توجه می کنند و به همین دلیل انواع مواد شوینده را تولید کرده است و هر روزه بر تنوع آن ها افزوده می شود. 

یکی از مواد شوینده که بسیار کاربرد دارد صابون های رختشویی هستند که قدرت لکه بری بالایی دارند هر ساله بخشی از تولیدات خود را به سایر کشور ها مثل افغانستان صادر می‌کنیم. 

صادرات صابون رختشویی به افغانستان سود آوری خوبی دارد. 

بازار صادرات صابون رختشویی به افغانستان

لکه بری عالی صابون رختشویی

لکه بری عالی صابون رختشویی  مواد به کار رفته در تولید صابون رختشویی  باید به گونه‌ای باشد که بسیاری از لکه ها را از بین ببرد ماده شوینده ای محبوب تر است که قدرت از بین بردن لکه های بیشتری را داشته باشد. 

قدرت لکه بری صابون رختشویی بسیار بالا است و بدون این که به بافت لباس کوچک ترین آسیبی برساند تمام لکه ها را از بین می برد. 

در تولید صابون رختشویی از هیچ گونه مواد شیمیایی مضر استفاده نشده است و سلامتی انسان و همچنین محیط زیست را به خطر نمی اندازد و این خاصیت سبب شده است که در بازار های داخلی و خارجی محبوب باشد. 

صادرات صابون رختشویی به افغانستان بصورت عمده

صادرات صابون رختشویی به افغانستان بصورت عمده اگر شما یک تولید کننده هستید و قصد صادرات محصول خود به افغانستان و سایر کشور ها را دارید باید به چندین نکته توجه کنید. 

صابونی را که صادر می کنید باید بسیار باکیفیت باشد تا بتواند استاندارد های ملی و بین المللی را کسب کند، در غیر این صورت اجازه تجار داده نمی شود. 

اولین و مهم ترین عاملی که بر قیمت ها تاثیر زیادی دارد کیفیت محصول است زیرا از مواد اولیه باکیفیت تولید شده و وقت بیشتری صرف تولید آن شده است بنابراین هر چه یک محصول کیفیت بالاتری باشد قیمت آن نیز به همان اندازه افزایش می یابد. 

صابون صادراتی باید عاری هر گونه عامل بیماری زا باشد و سلامتی افراد را به خطر نیندازد. 

میزان صادرات به اندازه ای باشد که کشور با کمبود رو به رو نشود بنابراین باید با صادرات بی رویه و قاچاق برخود قاطع شود. 

مراکزی در داخل و خارج کشور وجود داشته باشد که به تمامی مراحل بالا نظارت کافی را داشته باشد تا از تخلف جلوگیری شود. 

تمام مراحل صادرات صابون رختشویی در قیمت نهایی محصول تاثیر به سزایی دارد و به همین دلیل قیمت صابون در بازار های داخلی نسبت به بازار های خارجی بسیار ارزان تر است. 

صادرات صابون و سایر محصولات ارز آوری خوبی برای کشور دارد و همچنین به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال زایی خوبی را در زمینه های مختلف ایجاد کرده است. 

تماس بگیرید