بازار صادرات پودر دستی تندیس به صورت عمده

پودر دستی تندیس ، از شوینده های لباس با انواع پارچه ها می باشند.این پودر ها با برندهای مختلف و به صورت تکی یا کارتونی در بازار موجود است و مردم می توانند خریداری نمایند. پودرهای شوینده جزو محصولاتی می باشند که مصرف بالایی دارند و فروش عمده آن به صورت کارتونی بسیار ارزان و به صرفه می باشد. پودرهای دستی در بسته بندی های ۵۰۰ گرمی تولید شده اند و در هر کارتون ،۲۴ عدد قرار می گیرد.

بازار صادرات پودر دستی تندیس به صورت عمده

ویژگی های برتر بهترین پودر دستی

ویژگی های برتر بهترین پودر دستی پودر های دستی انواع مختلفی دارند. این پودرها در بین مردم پرمصرف بوده و بسیار باکیفیت و کاربردی هستند. این پودرها دارای ترکیبات مناسبی هستند و قدرت شویندگی و پاکیزگی بالایی دارند .این پودرهای شوینده لباس، در بسته بندی های مختلف به صورت تکی یا فله به فروش می رسند.پودرهای دستی لکه بری عالی دارند و با قیمت مناسب به فروش می رسند. در ترکیبات این پودر ها، آنزیم های زیادی وجود دارد که اثر لکه بری فوق العاده ای دارند و تمام لکه ها را از بین می برند و هیچ لکه ای را بر جا نمی گذارند و با کیفیت هستند.

از پودر های دستی علاوه بر استفاده برای شست و شوی لباس، برای شستن سرویس بهداشتی، شستن ظروف و زیرانداز و … استفاده می شوند و کاربرد بالایی دارند. به دلیل نیاز مردم و مصرف زیاد آنها از پودر دستی و ماشینی برای شست و شوی لباس ها ،بازار پودر دستی عمده بسیار پرسود و پررونق است که به قیمت مناسبی هم‌به فروش می رسانند. پودر های شوینده با مرغوبیت بالایی که دارند علاوه بر تامین نیاز مردم در داخل، آنها را به کشورهای همسایه نیز صادر می کنند و رضایت مصرف کنندگان را جلب کرده اند. عرضه پودر دستی و ماشینی که به صورت تکی یا فله(کارتونی) صورت می گیرد ، با کیفیت و پرفروش بوده و مشتریان زیادی دارد.

پودرهای دستی ،کثیفی و آلودگی را از روی لباس ها از بین می برد و این روش شست و شوی دستی از قدیم بوده و همچنان نیز با وجود پیشرفت تکنولوژی و ساخت ماشین های لباسشویی، بسیاری به این روش عمل میکنند. پودرهای دستی در دو نوع آنزیم دار و بدون آنزیم هستند.پودر های بدون آنزیم برای کودکان یا کسانی که حساسیت پوستی دارند مناسب است و لباس هارا بسیار پاکیزه می کند.

پودرهای آنزیم دار هم نه تنها باعث تمیزی لباس می شوند بلکه باعث نرم شوندگی لباس نیز می شوند و از این نوع پودر با آب سرد هم می توان لباس هارا شست. پودرهای دستی سپید، تاژ ، اکتیو ، برف، پرسیل، دریا ،کیمیا ، هوم کر و فیروز و… از انواع مختلف پودر های دستی هستند که با بسته بندی های مختلف وارد بازار می شوند و با قیمت های مختلف اما مناسب به دست مشتریان می رسند. بهترین پودر کارتونی، پودری است که پاک کنندگی بالا و قیمت مناسب و به صرفه ای داشته باشد و مصرف کننده رضایت کامل داشته باشد.

شناخت برترین ویژگی های پودر دستی

شناخت برترین ویژگی های پودر دستی پودرهای شوینده از کاربردی ترین نیازهای خانواده هستند. پودرهای دارای آنزیم بهتر بوده و وجود آنزیم هایی مانند لیپاز ، آمیلاز و … در پودرها باعث شست و شوی بهتر و از بین رفتن لک ها و چربی ها از روی لباس می شود. پودرهتی دستی باید به گونه ای ساخته شوند و ترکیباتی در آنها به کار برده شود که با پوست دست سازگار باشد و به پوست آسیب نرساند. این پودرها دارای رایحه ی دلپذیری هستند که باعث خوش عطر شدن لباس ها می شوند. کف کردن پودرهای شوینده به دلیل وجود سدیم کربنات موجود در ترکیبات آن است. اسانس هایی هم که در فرمول ساخت پودرها استفاده می شود سبب خوشبو بودن آنها می گردد. پودرهای دستی قدرت پاک کنندگی بالا به همراه رایحه ی خوبی دارند و از الیاف پارچه مراقبت می کنند و لباس هارا درخشان می کنند.

ظرفیت تولید پودر لباس یک تن در ساعت است.سولفونیک اسید، سدیم سیلیکات، مایعات قلیایی،آب و.. جز مواد اولیه تولید پودرهای شوینده هستند. ترکیبات مختلف پودرهای شوینده ابتدا حرارت داده می شود و جامدات به مایع تبدیل می شوند و با تکان دادن آهسته در مخزن باعث یکنواخت شدن مواد می شود. دوغاب در مخزن و باسرعت زیاد آسیاب شده و فیلترسازی می شود.این دوغاب پس از پمپ فشار بالا به برج اسپری منتقل می شود و بعد از خشک شدن قالب بندی می شود. در هنگام ورود به برج اسپری، دما باید بین ۳۵۰ تا ۴۰۰ درجه باشد که این هوای گرم را می توان با نفت، گاز و… ایجاد کرد.و به اجاق گاز گرم کن و مشعل نیاز است. در مرحله بعد دوغاب در بالای برج همونیژه می شود و هوای گرم به طور یکنواختی به آن اضافه می شود که پودرهای دانه ای توخالی را ایجاد می کنند.

در داخل ستون عبور پودر ها، یک جارو برای پاک کردن پودهای چسبنده به ستون هم وجود دارد. مواد داخل لوله با هوای خنک کننده، خنک می شوند.در مراحل بعد به واحد تصفیه فاضلاب و پس از مخلوط کردن می شوند. پودرهای تولید شده با روشی نیمه اتوماتیک در کیسه های پلاستیکی بسته بندی می شوند .مرحله بعدی واحد حمل و نقل و انبارداری است که نیاز به برق و آب و جریان دارد. این پودرها پس از تولید در بسته بندی های نهایی روانه بازار می شوند. قیمت پودر دستی نیز‌ براساس فاکتور های هزینه و زمان و… تعیین می شود.

از بین بردن لکه های چربی با پودر مناسب

از بین بردن لکه های چربی با پودر مناسب پودرهای دستی و ماشینی از جمله محصولات شوینده ای است که پرطرفدار بوده و در سبد خرید مشتریان بوده و هست.یکی از ویژگی های مهم پودرها این است که حاوی آنزیم باشند زیرا سرعت بالایی در از بین بردن لکه ها دارند و لکه های چسبیده به لباس را در آب حل میکنند‌. این پودرهای شوینده باید قدرت کف کنندگی و پاک کنندگی بالایی داشته باشند. تفاوت اساسی پودر دستی و ماشینی در این است که پودرهای دستی دارای کف زیادی هستند که اگر در ماشین های لباسشویی استفاده شوند سبب آسیب رساندن به لباسشویی می شوند. اما از پودرهای دستی در ماشین‌های لباسشویی نیمه اتوماتیک میتوان استفاده نمود ولی باید بسیار با دقت عمل کرد. پودر های لباسشویی ماشینی به علت ترکیبات موجود در فرمول ساخت آن، به پوست دست آسیب می رساند و باعث حساسیت پوستی می شود. تفاوت دیگر پودر دستی و ماشینی، قدرت حل شوندگی آنها در آب است. پودرهای ماشینی تنوع بالایی دارند و با توجه به نیاز خود باید آن ها را انتخاب کنیم که به بافت لباس و ماشین لباسشویی آسیب وارد نشود.

خرید عمده پودر دستی تندیس

خرید عمده پودر دستی تندیس خرید عمده پودر دستی پرفروش و پر مصرف هستند که کارخانه های تولیدی در انواع مختلف آن ها را به بازار وارد می کنند .این پودر ها را به صورت فله ای و تکی می توان از مراکز فروش خریداری نمود.خرید فله ای این محصول بسیار باصرفه و ارزان تر است و مشتری مجبور به خرید همیشه پودرها به صورت تکی نیست. فروش عمده پودر های دستی و ماشینی توسط شرکت های بزرگ و کوچک صورت می گیرد و در برندهای مختلف توزیع می شوند. خرید پودر دستی که از کیفیت بالایی نیز برخوردارند به کشورهایی مانند افغانستان ، پاکستان و.. دیگر کشور های همسایه صادر می شوند و سود خوبی نصیب تولید کننده و فروشنده می شود. تعیین قیمت نهایی محصول به عوامل مختلفی بستگی دارد و خریدار می تواند هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی از سایت های معتبر اقدام به خرید پودرهای دستی کارتونی کند و برای مدتی نیاز خانه خود را برطرف نماید و زود به زود نیاز به خرید بسته های کوچک پودر دستی نداشته باشد.

تماس بگیرید