بازار صادرات پودر دستی فافلین در کشور های عربی

امروزه پودر های دستی فافلین یکی از محصولاتی هستند که در بازار های داخلی به کشور های عربی صادرات می شود.

پاک کردن لکه با پودر دستی فافلین

پودر های دستی فافلین یکی از شوینده‌ های لباسشویی محسوب می شوند، که برای پاک کردن لکه موجود در سطح لباس استفاده می‌ شوند؛ در ادامه می‌ خواهیم قدرت پاک کنندگی پودر های دستی فافلین را مورد بررسی قرار دهیم.

این محصول نیز مانند سایر شوینده‌ های البسه از ترکیبات مواد های مختلفی همچون: کربوکسی متیل سلولز، سود خشک، سدیم سولفونیک الکیل بنزن خطی، اپتیکال برایتنر، تریپلی فسفات سدیم و اسانس تشکیل شده است که موجب پاک کنندگی لباس پس از شستشو می شود و تاثیرات این مواد ها را در پاک کنندگی، در قسمت پایین به طور کامل توضیح داده می شود.

  • کربوکسی متیل سلولز

کربوکسی متیل سلولز به عنوان مواد ضد رسوب در  شوینده‌ های دستی کاربرد دارد، که وظیفه اصلی آن ها جلوگیری از رسوب گذاری مجدد کثیفی‌ ها در سطح لباس است و از همه مهم تر وجود این مواد در ترکیبات پودر های دستی موجب افزایش قدرت پاک کنندگی می‌ شود؛ همچنین در کاهش زمان شستشو نیز نقش دارد و در نهایت تمامی لباس‌ ها، از لباس‌ های سفید و رنگی می‌ توانند رنگ اصلی خود را حفظ کنند.

  • سدیم سولفونیک الکیل بنزن خطی

این ماده یکی از سورفکانت‌ های قوی است؛ سدیم سولفونیک‌ های موجود در شوینده‌ ها دارای قدرت بالای فوم و تخریب پذیری هستند؛ به همین علت در شستشو باعث نابود شدن کثیفی‌ ها و لکه‌ ها می‌ شود و از همه مهم تر شستشو لباس ها با دمای بالای آب، میزان تاثیر گذاری این ماده را در پاک کنندگی لباس افزایش می‌ دهد.

همچنین با عملکرد ضد عفونی کننده ای که دارد موجب کاهش سختی آب شده و نرمی خاصی در لباس‌ ها ایجاد می‌ کند.

  • اپتیکال برایتنر

اپتیکال برایتنر ها یک ماده سفید کننده مقاومی هستند که از مقاومت بالایی در برابر حرارت و مواد شیمیایی برخوردار اند؛ از این مواد به عنوان عامل سفید کننده در پودر های شوینده دستی استفاده می‌ شود؛ زیرا این ماده باعث سفیدی و درخشانی لباس‌ ها می‌ شود، از این رو لباس ها پاکیزه‌ تر به نظر می‌ آید.

  • تریپلی فسفات سدیم

تریپلی فسفات سدیم‌ ها ترکیبات معدنی هستند که هنگام تولید مواد شوینده از این مواد استفاده می‌ شود، این مواد به علت قدرت بالایی که در تمیز کنندگی دارد، معمولاً به عنوان پاک کننده‌ ها به همراه سورفکتانت ها به کار برده می‌ شوند و با افزایش خاصیت قلیایی، روند جدا سازی کثیفی را آسان می‌ کند.

باید بدانید تمامی ماده هایی که در فرمولاسیون پودر های دستی فافلین به کار رفته است هر یک تا حدودی در پاک کردن لکه‌ ها موثر هستند.

خرید پودر دستی فافلین فله

پودر های دستی فافلین به صورت، بسته‌ بندی و فله‌ ای به فروش می‌ رسند؛ مصرف کنندگان با توجه به میزان کاربردی که دارند، این محصول را خریداری می کنند.

بهترین راه برای افرادی که از پودر های دستی در حجم بالا استفاده می‌ کنند، خرید فله‌ ای این محصول است؛ زیرا با خرید فله‌ ای، قیمت این محصول برای مصرف کنندگان مناسب‌ تر در نظر گرفته می شود.

پودر های دستی فافلین توسط مصرف کنندگانی همچون: بیمارستان‌ ها، رخشت شور خانه‌ ها، قالیشویی‌ ها، خشکشویی‌ ها و همچنین خانواده‌ های پر جمعیت به صورت فله‌ ای خریداری می‌ شود؛ زیرا به طور روزانه مقدار زیادی از این محصول استفاده می‌ کنند.

همانطور که در مطالب بالا ذکر شده است باید بدانید زمانی که این محصول به صورت فله ای خریداری می‌ شود، با قیمت ارزان‌ تری نسبت به بسته‌ بندی به مصرف کننده عرضه می‌ شود؛ زیرا زمانی که این پودر ها به صورت فله ای فروخته می‌ شوند، هزینه‌ هایی مانند: بسته‌ بندی، بازاریابی و حمل و نقل از آن کاسته می شود.

لازم است بدانید زمانی که این محصول را به صورت فله‌ ای خریداری می‌ کنید، شما می‌ توانید به راحتی این محصول را در هر ظرفی که مد نظرتان است، نگهداری کنید؛ بهتر است ظرفی را انتخاب کنید که درب آن محکم بسته شود و از نفوذ رطوبت به داخل آن جلوگیری کند؛ اما باید توجه داشته باشید این محصول را در محیط‌ های نمدار و مرطوب نگهداری نکنید؛ زیرا موجب خیس و کلوخه شدن می شود.

فروشگاه اینترنتی پودر دستی فافلین

امروزه پودر های دستی فافلین در فروشگاه‌ های اینترنتی فروش بسیار زیادی دارند؛ زیرا مزایای خرید اینترنتی باعث شده است مشتریان به خرید از فروشگاه اینترنتی جذب شوند.

برای خرید این محصول از فروشگاه اینترنتی، شما می‌ توانید به راحتی از طریق گوگل و چند کلیک به بازار های الکترونیکی دسترسی پیدا کنید که در صورت دسترسی به فروشگاه های اینترنتی در بازار های الکترونیکی می‌ توانید محصول مورد نظر را در فروشگاه‌ های متعدد پیدا کنید.

لازم است بدانید با دسترسی به بازار های الکترونیکی شما می‌ توانید، از انواع این محصول در فروشگاه‌ های مختلف دیدن کنید و با توجه به قیمتی که برای این محصول در نظر گرفته اند، قیمت و کیفیت محصول مورد نظر را، درفروشگاه‌ های متعدد بررسی و مقایسه کنید و در نتیجه محصولی مناسب را انتخاب کنید.

لازم است بدانید برای خرید این محصول از طریق فروشگاه‌ های اینترنتی شما زمان زیادی برای دسترسی به این محصول نیاز ندارید؛ چرا که دسترسی محصول در این فروشگاه بسیار سریع و آسان است؛ همچنین شما می‌ توانید بدون محدودیت به تمامی فروشگاه‌ های اینترنتی در سراسر دنیا دسترسی داشته باشید.

نکته بسیار مهم در مورد این فروشگاه ها این است، که تمامی فروشگاه‌ های اینترنتی از عرضه کنندگان مستقیم و اصلی تولید کنندگان آن محصول هستند به همین علت قیمت محصول در این فروشگاه‌ ها مناسب‌ تر و ارزان‌ تر است.

باید بدانید مجموعه‌ ای که در حال حاضر مشاهده می‌ کنید، یکی از فروشگاه‌ های اینترنتی عرضه کننده پودر های دستی فافلین در ایران است، که به علت عرضه محصولی استاندارد و با کیفیت در ایران به خوبی شناخته شده است؛ بنابراین مجموعه ما این پودر ها را به شما عزیزان با قیمت درب کارخانه عرضه می کند.

قیمت این محصول در فروشگاه اینترنتی ما، 17.000 الی 21.500 تومان می‌ باشد، البته باید بدانید امکان این وجود دارد که قیمت این محصول تغییر کند؛ زیرا عوامل موثر در قیمت، روزانه در حال تغییر می باشد.

شما می‌ توانید برای خرید مطمئن و مقرون به صرفه این محصول، با شماره‌ های قرارداد شده در صفحه و وب سایت مجموعه برای خرید این محصول اقدام کنید.

تماس بگیرید