بازار فروش صابون هتلی آتنا 40 گرمی

لوازم بهداشتی از مهم‌ترین نیاز های هتل ها به شمار می روند. صابون که در رأس این لوازم قرار دارد، برای رعایت بهداشت فردی گزینه بسیار مناسبی بوده. صابون های فردی و هتلی آتنا به عنوان تامین کننده بخش زیادی از نیاز هتل های سراسر کشور، به تولید انواع مختلفی از این محصول می پردازد. در ادامه بازار فروش صابون هتلی آتنا 40 گرمی مورد بحث قرار گرفته است. 

بازار فروش صابون هتلی آتنا 40 گرمی

ضد حساسیت بودن صابون هتلی آتنا

ضد حساسیت بودن صابون هتلی آتنا ضد حساسیت بودن صابون هتلی آتنا را باید یکی از مهمترین ویژگی ها و قابلیت های آن عنوان کرد. زیرا به خاطر بهره مندی از این خاصیت امکان استفاده از آن برای عموم افراد با پوست های مختلف خشک، چرب و معمولی وجود دارد. این صابون ضد حساسیت می تواند برای شستشوی دست و لباس مورد استفاده قرار گیرد. ترکیبات طبیعی و گیاهی به کار رفته شده در صابون های آتنا این خاصیت را به آنها بخشیده است. 

همچنین موجب لطافت و نرمی پوست می شود. ساختار آنتی باکتریال نیز از دیگر دلایل ضد حساسیت بودن این ماده شوینده به شمار می رود. از این رو حتی افرادی که ناراحتی های پوستی مانند پسوریازیس، اگزما، آلرژی و… دارند می توانند از این ویژگی ها بهره مند شوند.

استفاده از آن برای کودکان با پوست های حساس هم بلامانع بوده و از ایجاد هر نوع مشکل پوستی برای آنها ممانعت می کند. التهابات پوستی نیز به کمک آن برطرف شده و برای پاکسازی آرایش صورت گزینه مناسبی خواهند بود.

با توجه به اینکه، افراد مختلفی با شرایط کاملا متفاوت در هتل ها تردد می کنند، استفاده از چنین مواد شوینده ای برای بهداشت فردی، ضروری می باشد. صابون مذکور که سابقه درخشانی دارد، سال هاست که در هتل ها مورد استفاده قرار می گیرد و رضایت مشتریان را به دنبال دارد. 

پخش کننده صابون هتلی آتنا 40 گرمی

پخش کننده صابون هتلی آتنا 40 گرمی این سایت فروشگاهی به عنوان پخش کننده صابون هتلی آتنا ۴۰ گرمی، توزیع عمده این محصولات را به صورت مستقیم در سراسر کشور انجام می دهد.

قیمت های مناسب ارائه شده توسط این سایت، به این دلیل است که هیچ گونه واسطه ‌ای بین متقاضیان و تولید کننده وجود ندارد و در نتیجه قیمت تمام شده محصول، همان قیمت کارخانه می باشد.

از طرفی خریداران عمده، مشمول تخفیفات نیز خواهند شد که به دنبال آن افت قیمت قابل ملاحظه رخ می دهد. البته عوامل دیگری را هم می بایست در قیمت ‌گذاری صابون دخیل دانست. ترکیبات سازنده  صابون یکی از عوامل بوده، وزن و نوع بسته بندی که برای آن در نظر می گیرند، هم عامل دیگری می باشد. 

تماس بگیرید