شرکت توزیع صابون رختشویی فیل نشان

به طور طبیعی همه مردم، به پاکیزگی لباس های خود اهمیت می دهند و اگر لباس آن ها دچار کوچک ترین لکه ای شود، می خواهند هر چه زود تر آن را بر طرف نمایند. به همین منظور انواع مواد شوینده به بازار آمده است که از معروف ترین آن ها می توان به صابون رختشویی فیل نشان اشاره نمود. این محصول، کالای ایرانی بوده و از کیفیت و استاندار مطلوب برخوردار است.

شرکت توزیع صابون رختشویی فیل نشان

برترین تولید کننده های صابون رختشویی در ایران

برترین تولید کننده های صابون رختشویی در ایران تولید کنندگان زیادی در مشهد، تهران و تبریز به تولید صابون رختشویی با کیفیت پرداخته اند. از مزیت های صابون رختشویی فیل نشان می توان به موارد زیر اشاره کرد:
قدرت بالای آن در پاک کنندگی انواع لکه ها و چرک ها از البسه، بالا بودن سرعت انحلال این شوینده در آب، ضد حساسیت بودن آن و همچنین مناسب بودن جهت استفاده برای لباس های تیره  و روشن.
اگر توجه کرده باشید، پوست کودکان و نوزادان نسبت به بقیه افراد بسیار نازک و حساس تر است. اگر برای شست و شوی لباس آنان از صابون نا مناسب استفاده شود، پوست آنان دچار حساسیت شده و تا مدت ها احساس خارش و سوزش در کودکان ایجاد می کند. به همین خاطر ما هنگام تولید صابون فیل نشان، با در نظر گرفتن حساسیت بافت پوست فرزندان شما، محصولی ساخته ایم که بتوانید با خیالی آسوده از آن برای شست و شوی انواع لباس ها و به ویژه لباس کودکان خود استفاده کنید. حتما تا کنون برای شما پیش آمده است که هنگام شست و شو، صابون به اندازه کافی کف نکرده باشد و به همین خاطر مجبور باشید به مقدار زیادی از آن استفاده کنید. محصولی که ما برای شما در نظر گرفته ایم، حاوی آنزیم هایی می باشد که باعث می شود به مقدار زیادی کف تولید شده و بتوانید به راحتی لباس خود را بشویید. ضمن آن که در مصرف صابون هم صرفه جویی می‌شود. لازم به ذکر است که بدانید در ساخت این محصول، از روغن های گیاهی بهره برده ایم و تا حد زیادی تاثیرات اسید های صابون را که موجب آسیب رسیدن به پوست می شود را خنثی نموده ایم. همچنین از نگهدارنده های کاملا مجاز در آن استفاده کرده ایم.

معرفی محصولات شرکت صابون رختشویی فیل نشان

معرفی محصولات شرکت صابون رختشویی فیل نشان با سابقه درخشان صابون رختشویی فیل نشان، می توان به جرات گفت که این محصول، به عنوان برترین صابون رختشویی شناخته می شود. این محصول با رایحه های متنوع در مراکز فروش مواد شوینده آماده عرضه به شما مصرف کنندگان گرامی است. این محصول در بسته بندی های کاملا بهداشتی در اغلب فروشگاه های سراسر کشور، با قیمتی مناسب به فروش می‌رسد.

تماس بگیرید