صادرات صابون گلنار بسته 5 عددی

از دیرباز صابون گلنار نماد پاکیزگی بوده است . این صابون بر اساس روغن های گیاهی تولید شده است . علاوه بر این به دلیل کیفیت و ایجاد انواع جدیدتر آن همواره موجب رضایت بیشتر مصرف کنندگان شده است.  این صابون یکی از صابون های قیمی و نوستالژیک به حساب می آید که امروزه موجودی صابون های گلنار فقط به صابون سبز حمام ختم نمی شود بلکه تنوع صابون های گلنار افزایش یافته مثل  صابون رختشویی ، صابون جوان ، صابون حمام رنگی و صابون تک عددی . این صابون نسبت به دیگر صابون های موجود در بازار بسیار مقرون بصرفه تر می باشد . صادرات صابون گلنار به بسیاری  از کشورها صورت میگیرد.

صادرات صابون گلنار بسته 5 عددی

عوامل موثر بر کیفیت صابون گلنار

عوامل موثر بر کیفیت صابون گلنار یکی از عوامل موثر بر کیفیت صابون گلنار استفاده از روغن نارگیل طبیعی در ترکیب این صابون می باشد . سایز بزرگ صابون نسبت به قیمت آن که مقرون به صرفه تر است از مزایای این صابون می باشد . صابون رختشویی گلنار بسیار مناسب برای شستشوی لباس نوزادان و لباس های زیر می باشد که میکروب ها را از بین می برد . صابون حمام گلنار قابل استفاده برای دست و صورت و بدن می باشد . صابون های گلنار کف کافی برای شستشو با آب سخت را دارند . صابون روغن نارگیل گلنار بر خلاف دیر صابون ها رطوبت پوست را تامین می کند و پوستی نرم و شاداب را به شما هدیه می دهد . به دلیل ترکیبات ضد میکروبی که در صابون های گلنار وجود دارد از بروز جوش جلوگیری می کنند .یکی دیگه از ویژگی های صابون گلنار این است که  از این صابون برای شست شوی موی سر هم میتوان استفاده کرد فقط چون استفاده از صابون باعث کدری مو میشود بهتر است بعد از استفاده از صابون از شامپو هم استفاده شود.

بازار صادرات صابون گلنار بسته 5 عددی

بازار صادرات صابون گلنار بسته 5 عددی همانطور که میدانیم صابون گلنار در شرکت پاکسان تولید و عرضه می شود . شرکت پاکسان بخشی از محصولات خود را به 15 کشور جهان صادر میکند و امروزه در  امر صادرات رشد چشمگیری داشته است . بازار صادرات صابون در شرکت پاکسان در سال 98 رکورد دار شد. شرکت پاکسان به دلیل کیفیت محصولات و دارای استانداردهای اروپا و گواهی نامه بین المللی توانسته بازار صادرات صابون و محصولات دیگر خود را افزایش دهد و درخواست حجم بالایی از سفارشات مواجه شود که بین رقبای خود در صادرات بسیار موفق بوده است . محصولات این شرکت به کشورهایی چون عراق ، افغانستان و مغولستان و عمان و … صادر می شود . 85 درصد صادرات محصولات شرکت پاکسان مربوط به پودر شوینده و صابون می باشد. 

تماس بگیرید