صادرات پودر به روسیه در بسته بندی های فله‌ای

کشور ما به عنوان تولید کننده، پودر های لباسشویی، این محصول را در بسته بندی های فله ای برای صادرات به روسیه تولید می کند.

فرق پودر دستی با پودر ماشینی

پودر های لباسشویی در دو نوع دستی و ماشینی تولید می‌ شوند، که هر یک در نوع استفاده و عملکرد با یکدیگر متفاوت هستند؛ در این مقاله می‌ خواهیم فرق پودر دستی با پودر ماشینی را به طور کامل توضیح دهیم.

  • میزان کف کنندگی و زمان حلالیت

یکی از تفاوت‌ های اصلی پودر دستی و پودر ماشینی میزان کف کنندگی و زمان حل شدن پودر ها در آب است؛ لازم است بدانید پودر های دستی از قدرت کف کنندگی بسیار بالای برخوردار هستند، به همین علت در حین شستشو کف زیادی تولید می‌ کنند؛ همچنین زمان حل شدن پودر های دستی در آب با توجه به دمای آب و کیفیت پودر به طور معمول 10 الی 15 دقیقه زمان می‌ برد.

اما پودر های ماشینی کف کنندگی بسیار کمی دارند و در کوتاه ترین زمان و با سرعت بسیار بالایی در آب حل می‌ شوند.

  • ترکیبات

از ماده‌ های زیادی مانند آنزیم‌ ها، بیلدر ها و سورفاکتانت ها در فرمولاسیون پودر های دستی و ترکیبات آن استفاده می‌ شود؛ که این فرمولاسیون به گونه‌ ای طراحی شده است که حین شستشوی با پودر دستی به پوست آسیبی وارد نمی شود و موجب ایجاد آلرژی و حساسیت‌ های پوستی نمی‌ شود.

 از طرفی در پودر های ماشینی نیز ماده‌ هایی همچون مواد موجود در ترکیبات پودر های دستی استفاده می شود؛ اما میزان مورد استفاده این ماده‌ ها بیشتر می‌ باشد؛ به همین علت استفاده از پودر های ماشینی برای شستشوی دستی به هیچ عنوان توصیه نمی‌ شود؛ زیرا باعث بروز آلرژی و حساسیت‌ های پوستی مانند؛ خارش، سوزش و پوسته پوسته شدن پوست می شود؛ همچنین به دلیل آزاد شدن کف و گاز های پودر های ماشینی به چشم ها آسیب های فراوانی وارد می شود.

  • قدرت پاک کنندگی

از دیگر مواردی که باعث تفاوت پودر های دستی و ماشینی می‌ شود، وجود بلیچ‌ ها در ترکیبات  پودر ها ماشینی می‌ باشد؛ بلیچ ها از قدرت پاک کنندگی بالایی برخوردارند که می‌ توانند سخت‌ ترین و عمیق‌ ترین لکه‌ ها را از بین ببرند؛ همچنین از نشست مجدد چرک و باکتری جدا شده از لباس جلوگیری می‌ کند.

به همین علت توصیه می‌ شود برای از بین بردن لکه‌ های پایدار و قدیمی بهتر است از پودر های ماشینی استفاده شود؛ چرا که قدرت پاک کنندگی این پودر ها به نسبت پودر های دستی بیشتر می‌ باشد.

لازم به ذکر است بدانید پودر های ماشینی حاوی فرمولاسیونی هستند که پس از شستشو لباس‌ ها چروک نمی‌ شوند، که این مسئله در پودر های دستی صدق نمی‌ کند.

بنابراین می‌ توان گفت پودر های دستی و ماشینی هر دو حاوی مواد نرم کننده و خوشبو کننده هستند که پس از شستشو لباس‌ ها نرم و لطیف بوده و رایحه معطری از لباس‌ ها به مشام می‌ رسد.

باید بدانید اطلاع داشتن از تفاوت پودر های شوینده باعث می‌ شود از آسیب های احتمال جلوگیری کرده و می توانید با توجه به نیازتان از محصول مورد نظر را تهیه کنید.

راهنمای خرید پودر شوینده مرغوب

امروزه پودر های شوینده مختلفی در بازار موجود است که برای خرید پودر شوینده مرغوب لازم است به نکاتی مانند: میزان پاک کنندگی، برند تولید کننده، استاندارد بودن، قیمت و غیره توجه کرد؛ که در ادامه راهنمایی‌ های لازم جهت خرید شوینده ارائه داده می‌ شود.

  1. استاندارد بودن

استاندارد بودن یکی از مشخصه‌ های پودر های شوینده مرغوب به شمار می‌ آید؛ پودر های شوینده‌ ای که توسط کارخانه‌ های تمام اتوماتیک با بهترین مواد اولیه و مطابق استاندارد های ملی و جهانی تولید می‌ شوند به مراتب پودر های با کیفیت و مرغوبیت بالا هستند.

  1. برند تولید کننده

برند تولید کننده یکی از نکات مهم در خرید پودر های شوینده محسوب می‌ شود؛ چرا که تجربیات مصرف کنندگان ثابت کرده است که پودر های شوینده ای که توسط برند های سرشناس تولید می شوند نسبت به پودر های تولید شده توسط برند های نا آشنا، از کیفیت بالاتری برخوردار می باشند.

  1. قیمت

قیمت یکی از نکات مهم در خرید پودر های شوینده می‌ باشد؛ چرا که قیمت محصول نشان دهنده کیفیت آن است؛ برای مثال، پودر هایی که از مواد با کیفیت و درجه یک با تجهیزات مدرن تولید می‌ شوند نسبت به پودر های شوینده تولید شده با مواد اولیه درجه 2، قیمت بیشتری دارند.

فروش عمده پودر ماشین لباسشویی

امروز فروش پودر های ماشین لباسشویی از طریق روش مستقیم و غیر مستقیم انجام می‌ شود؛ لازم است بدانید خریداران عمده این محصول از مزایای زیادی برخوردار می‌ شوند.

■ خرید غیر مستقیم

در خرید به روش غیر مستقیم این محصول به صورت عمده به فروش می‌ رسد، که برای خرید عمده باید به مراکز معتبر موجود در شهرتان یا سراسر کشور مراجعه کنید؛ که این فروشگاه‌ ها باید از عرضه کنندگان اصلی و معتبر این محصول باشند تا بتوانند محصولی با کیفیت به شما عرضه کنند.

لازم است بدانید در روش غیر مستقیم، خرید عمده کمی زمان بر می‌ باشد؛ زیرا شاید این فروشگاه حجم زیادی از این محصول را در دسترس نداشته باشد و لازم است برای تهیه آن سفارش دهد.

■ خرید مستقیم

در خرید به روش مستقیم این محصول با حجم بالا و وسیع به فروش می‌ رسد که برای خرید عمده به روش مستقیم لازم است به فروشگاه‌ های اینترنتی موجود در بازار های الکترونیکی مراجعه کنید تا بتوانید این محصول را در حجم مورد نیاز تهیه کنید.

لازم است بدانید که فروشگاه‌ های اینترنتی که به روش مستقیم این محصول را به فروش می رسانند؛ از عرضه کنندگان اصلی این محصول محسوب می‌ شوند؛ چرا که به صورت مستقیم با کارخانه تولید کننده در ارتباط بوده و محصول را به صورت مستقیم تهیه و خریداری می‌ کنند، که این مسئله باعث می‌ شود شما در کوتاه‌ ترین زمان بتوانید محصول مورد نیاز را به صورت عمده خریداری کنید؛ لازم است بدانید در خرید به روش مستقیم هیچ محدودیت زمانی و تعدادی وجود ندارد و محصول با مناسب‌ ترین قیمت به مصرف کننده ارائه داده می‌ شود.

پودر ماشین هایا

در روش مستقیم محصول در حجم بسیار بالایی، آماده به فروش به صورت تک و عمده است به همین علت در این روش خرید در کوتاه‌ ترین زمان انجام می‌ شود.

لازم به ذکر است که مجموعه ما نیز یکی از سرشناس ترین عرضه کننده پودر های شوینده در داخل کشور است، که محصول را با دارا بودن استاندارد و کیفیت بالا به مشتریان عزیز عرضه می‌ کند؛ از مهم ترین حسن مجموعه ما در نظر داشتن مزایا برای خریداران عمده این محصول می‌ باشد.

شما می‌ توانید این محصول را در مجموعه ما با قیمت 20 هزار تومان الی 35 هزار تومان خریداری کنید که مبلغ ذکر شده با در نظر گرفتن عوامل موثر در قیمت، تعیین شده است.

برای دسترسی آسان به مجموعه ما به منظور خرید و کسب مشاوره‌ های لازم، می‌ توانید از شماره‌ های موجود در همین صفحه و وب سایت مجموعه اقدام کنید.

تماس بگیرید