صادرات پودر دستی تک و پک فله و بسته‌ بندی 1000 گرمی

پودر دستی تک و پک تولید شده در کشورمان به صورت فله و بسته بندی های 1000 گرمی به کشور های همسایه صادرات می شود.

مصارف پودر دستی تک و پک

از گذشته تا کنون پودر های دستی محصولات پرکاربردی در شستشو شمار می‌ آیند؛ پودر های دستی تک و پک مصارف گوناگونی دارند، در ادامه مصارف مختلف این محصول را شرح می‌ دهیم.

■ مصارف خانگی

از پودر های دستی تک و پک در مصرف خانگی استفاده می‌ شود از گذشته تا به امروز برای شستشوی ظروف لباس‌ ها و سرویس‌ های بهداشتی از پودر دستی استفاده می شود.

برای شستشوی لباس‌ ها به صورت دستی از پودر های دستی استفاده می‌ شود؛ استفاده از این محصول سخت‌ ترین و قدیمی‌ ترین لکه‌ ها در لباس‌ ها از بین می‌ برد، این محصول از قابلیت کف کنندگی بسیار بالایی برخوردار است؛ از این رو می‌ توان با حجم کمی از این محصول، مقدار زیادی از لباس به راحتی شستشو دهید.

جالب است بدانید همچنان بعضی از افراد برای شستشوی ظروف‌ های کریستالی و آرکوپال از پودر دستی استفاده می‌ کنند؛ این محصول لکه های موجود در ظروف را به راحتی از بین می‌ برد، همچنین آثاری از کثیفی پس از شستشو با پودر های دستی باقی نمی‌ ماند؛ همچنین این منظور به علت قدرت پاک کنندگی و چربی زدایی که دارد، می‌ تواند به راحتی چربی موجود در سطح ظروف را از بین ببرد.

از طرفی نیز برای شستشوی آشپزخانه سرویس‌ بهداشتی مانند حمام و توالت از پودر های دستی استفاده می‌ کنند؛ آنزیم‌ های موجود در پودر های دستی موجب از بین بردن چربی موجود در سطح و دیواره ها می شود؛ همچنین لکه  و جرم های موجود در سطح کاشی و سرامیک، سرویس بهداشتی را نیز از بین می برد.

■ قالیشویی

در قالیشویی ها برای شستشوی فرش و موکت گلیم و غیره از پودر های دستی استفاده می کنند، با استفاده از پودر های دستی در قالیشویی گرد و غبار لکه و کثیفی های موجود در فرش ها را از بین می برند؛ علت استفاده از پودر های دستی برای شستشو فرش ها در قالیشویی این است که، این پودر های هیچ آسیبی به الیاف و تار و پود فرش ها وارد نمی کند؛ از طرفی نیز باعث تمیزی و درخشندگی فرش ها نیز می شود.

رخت شور خانه ها

در رخت شور خانه های بیمارستان های بزرگ برای شستشوی لباس های بخش های بخصوصی ازپودر های دستی استفاده می شود همان طور که در بالا ذکر کرده ایم این محصول به علت قدرت پاک کنندگی بالایی که دارد می تواند لکه هایی را که ریشه در تار و پود لباس می زنند را از بین ببرند.

بهتر است بدانید با اینکه این پودر ها سخت ترین لکه ها را از بین می برند اما هیچ آسیبی به پوست نمی زنند؛ پودر های دستی تک و پک موجب خارش سوزش و خشکی پوست نمی شود همچنین موجب ایجاد آلرژی و بیماری هایی مانند اگزما نمی شود.

خریدار عمده پودر دستی تک و پک

خریدار عمده پودر های دستی تک و پک افراد و ارگان ها و مصرف کنندگانی هستند که از این محصول در حجم زیاد و گسترده استفاده می کنند و در بالا هم به آن ها اشاره کردیم.

خانواده ها پر جمعیت یکی از خریداران عمده پودر های دستی تک و پک هستند؛ خانواده های پرجمعیت، خانواده هایی هستند که جمعیت آن ها بیشتر از 4 نفر هستند در این خانواده ها به علت جمعیت زیاد خانواده از این محصول عمده خریداری می شود؛ زیرا میزان مصرف پودر های دستی در این خانواده ها زیاد است.

یکی از مشاغل پر مصرف پودر های دستی که در بالا هم نام بردیم، قالیشویی ها هستند.

قالیشویی ها پودر های دستی را به صورت عمده خریداری می کنند زیرا برای شستشوی لکه های ریشه کرده در الیاف فرش ها از این محصول استفاده می شود.

این محصول هیچ آسیبی به فرش ها وارد نمی کند حتی باعث رنگ پریدگی فرش ها نیز نمی شود اما موجب تمیزی و درخشانی فرش می گردد.

در رختشور خانه های بیمارستان ها، آسایشگاه ها، هتل ها و غیره به علت شستشوی لباس ها در حجم زیاد از این محصول به طور عمده خریداری می سود تا در مدت زمان طولانی از این محصول تامین باشند.

خرید عمده برای مصرف کنندگان این محصول مزایای زیادی دارد که خریداران عمده برای بهره مندی از این مزایا، محصول مورد نظر را در حجم بالایی خریداری می کنند.

قیمت فروش پودر دستی تک و پک

قیمت فروش پودر های دستی تک و پک در فروشگاه های حضوری و اینترنتی با یکدیگر متفاوت اند تفاوت قیمت فروش این محصول به موارد مختلفی وابسته است؛ این موارد موثر عبارت اند از؛

نوع تولید کننده: یکی از مواردی که در قیمت فروش پودر های دستی تک و پک موثر است، نوع تولید کننده محصول می باشد.

منظور از نوع تولید کننده، تولید کنندگان داخلی و خارجی است، لازم است بدانید محصولی که توسط تولید کنندگان داخلی تولید می شوند به مراتب قیمت مناسب تری نسبت به محصولاتی که توسط تولید کنندگان خارجی تولید می شوند، دارند؛ علت تغییر قیمت کیفیت پایین محصول نمی باشد بلکه هزینه های حمل و نقل محصولات خارجی است.

برند تولید کننده: برند تولید کننده نیز یکی از موارد تاثیر گذار در قیمت پودر های دستی می باشد.

پودر های دستی که توسط برند های معتبر و معروف تولید می شوند، قیمت بیشتری نسبت به سایر برند ها و بخصوص برند های ناآشنا دارند.

طبق آمار ها برند های معتبر و آشنا به علت عرضه محصولات با کیفیت به مصرف کنندگان فروش بیشتری به نسبت محصولاتی با برند های ناآشنا دارند؛ باید بدانید چون برند های معتبر از مواد اولیه درجه یک برای تولید محصولات استفاده می کنند به همین علت برند تولید کننده در قیمت محصول تاثیر گذار است.

میزان تقاضا: میزان تقاضا از موارد اثر گذار در قیمت پودر های دستی تک و پک می باشد.

با توجه به شرایط بازار زمانی که میزان تقاضا محصول در بازار افزایش پیدا می کند به طور معمول قیمت محصول نیز با افزایش قیمت رو به رو می شود.

البته ناگفته نماند علت اصلی افزایش محصول در صورت افزایش میزان تقاضا،عرضه ثابت محصول می باشد.

برای خرید محصول با قیمتی مناسب و ارزان، پیشنهاد می شود خرید آنلاین و اینترنتی را تجربه کنید؛ مطمئنا با تجربه ی خرید آنلاین دیگر تمایلی به خرید حضوری نخواهید داشت.

شایان به ذکر است مجموعه ما نیز یکی از بزرگ ترین تامین کنندگان پودر های دستی تک و پک در ایران است که با عرضه محصول به صورت آنلاین و اینترنتی، محصولی قیمت مناسب به مصرف کننده ارائه می کند.

به شما پیشنهاد می شود برای خرید این محصول با قیمتی بهینه با شماره های پایین صفحه تماس حاصل فرمایید.

قیمت پودر های دستی تک و پک در وزن های 1000 گرمی در مجموعه ما 16,500 تومان تا 23,000 تومان می باشد.

تماس بگیرید