صادرات پودر دستی ساگیس به صورت فله و بسته بندی

پودر دستی ساگیس یکی از مرغوب ترین پودر های موجود در ایران است که به صورت فله و بسته بندی  صادرات می شود.

بهترین پودر دستی ساگیس

امروزه پودر های دستی مختلفی با برند های متفاوت روانه بازار می‌ شوند، اما بهترین پودر های شوینده دستی، پودر های دستی ساگیس هستند.

بهتر است بدانید پودر های ساگیس در دو نوع دستی و ماشینی تولید می‌ شود؛ نوع دستی آن  برای شستشوی دستی و نوع ماشینی آن برای شستشوی لباس با ماشین لباسشویی استفاده می‌ شود.

فرمولاسیون این پودر ها به گونه‌ ای طراحی شده است، که سخت‌ ترین لکه‌ ها را از بین می‌ برد و برای شستشوی لباس به صورت دستی استفاده می‌ شوند.

البته بهتر است بدانید این پودر ها به راحتی در آب با دما های مختلف حل می‌ شوند و از قدرت کف کنندگی بسیار بالایی نیز برخوردار اند؛ از این رو در شستشو بسیار مقرون به صرفه‌ اند.

بنابراین برای شستشوی لباس ها می‌ توانید به راحتی با حجم کمی از این پودر، مقدار زیادی از لباس‌ هایتان را بشویید؛ زیرا قدرت کف کنندگی این پودر ها تعجب بر انگیز است.

مدت زمان حل شدن این پودر ها در آب 5 الی 15 دقیقه می باشد، اما بعد از حل شدن در آب قدرت لکه بری بسیار بالایی دارند و پس از شستشو در لباس‌ ها قابل مشاهده است.

در ترکیبات پودر های دستی ساگیس از ماده‌ هایی همچون؛ آنزیم‌ ها، اپتیکال برایتنر ها، بلیچ ها، بیلدر ها و غیره استفاده می‌ شود؛ هر یک از این ماده‌ ها نقش بسیار گسترده‌ ای در تمیزی لباس ها بر عهده دارند.

علت اصلی کیفیت بالای این پودر ها وجود آنزیم‌ ها در این پودر هاست؛ آنزیم‌ هایی که در این محصول استفاده شده است، لکه هایی بر پایه نشاسته، پروتئین و چربی را از بین می‌ برند.

همچنین بهتر است بدانیم آنزیم‌ هایی که در این پودر ها استفاده شده است، از ایجاد پرز در سطح لباس جلوگیری کرده و موجب درخشندگی لباس‌ ها می‌ شود.

بهتر از بدانید پس از شستشوی لباس‌ ها با پودر های دستی ساگیس، کثیفی و لکه‌ های موجود در سطح لباس‌ ها از بین رفته و لباسی تمیز و درخشان دارید.

از این رو به شما پیشنهاد می‌ کنیم، برای شستشوی لباس‌ ها از پودر های دستی ساگیس استفاده کنید؛ چرا که پودر های دستی قدرت بسیار بالایی در تمیزی و لکه بری دارند.

از این رو می‌ توانید به راحتی با خیالی آسوده لباس‌ هایتان را با پودر های دستی ساگیس بشویید.

کیفیت بسته بندی پودر دستی ساگیس

اصولاً پودر های دستی ساگیس با بسته‌ های گرمی و کیلویی با کیفیت، به بازار عرضه می‌ شوند تا مصرف کنندگان بتوانند با توجه به نیازشان این محصول را خریداری کنند.

پودر های دستی ساگیس در بسته‌ های 500 گرمی با بسته‌ بندی‌ های کارتونی و مقاوم ، تولید شده و به بازار عرضه می‌ شود؛ همچنین این پودر ها در بسته‌ های 5 تا 10 کیلویی با بسته‌ بندی‌ های نایلونی مقاوم و ضد آب در بازار عرضه می‌ گردد.

پس به طور کلی بسته بندی های مقوایی (جعبه ای)، نایلونی یا کیسه ای و بسته بندی ظروف درب دار از متداول ترین نوع شکل فروش این محصول می باشند.

کیفیت بالای بسته‌ بندی این پودر ها در ابتدای ترین حالت از محتویات موجود در بسته‌ ها، در برابر ضربه و رطوبت محافظت می‌ کند؛ همچنین بهتر است بدانید در کنار محافظت از محتویات داخل بسته‌ بندی‌ ها، نقش بسزایی نیز در میزان فروش محصول دارند.

بهتر است بدانید نوع بسته‌ بندی که برای پودر ها استفاده می‌ شود، تاثیر بسزایی در میزان فروش این محصول دارد؛ به زبان ساده‌ تر می‌ توان گفت هر چه بسته‌ بندی با کیفیت‌ تر، ضخیم تر و مقاوم‌ تر باشد، مشتریان بیشتری را نیز به خود جلب می‌ کند.

جالب است بدانید حتی رنگ‌ هایی که برای چاپ بسته‌ بندی‌ ها استفاده می‌ شود نیز، موجب جلب توجه مشتری و افزایش میزان فروش محصول می‌ شود.

پس با این تفاسیر لازم است ذکر کنیم که کیفیت بالای پودر های دستی و کیفیت بالای بسته‌ بندی آن ها باعث جذب مشتری می‌ شود؛ پس بهتر است در انتخاب نوع بسته‌ بندی و رنگ‌ های به کار رفته در چاپ بسته بندی ها توجه زیادی داشته باشید.

مرجع اصلی فروش پودر دستی ساگیس

مرجع اصلی فروش پودر های دستی ساگیس عرضه کنندگان اصلی این محصول هستند؛ شما می‌ توانید برای خرید مستقیم این محصول با عرضه کنندگان و تولید کنندگان آن جهت اطلاع از قیمت تماس حاصل فرمایید.

عرضه کنندگان اصلی پودر های دستی ساگیس این محصول را به طور مستقیم از تولید کنندگان آن خریداری کرده و به صورت غیر حضوری به مصرف کنندگان و متقاضیان آن ارائه می‌ دهند.

بهتر از بدانید امکان دارد، قیمت این محصول توسط عرضه کنندگان شهر های دیگر با قیمتی متفاوت‌ تر عرضه شوند، اما باز هم قیمت پودر های دستی ساگیس در عرضه مستقیم مناسب‌ تر از عرضه غیر مستقیم است.

یعنی قیمت پودر های دستی ساگیس که توسط فروشگاه‌ های آنلاین و اینترنتی عرضه می‌ شوند، ارزان‌ تر از فروشگاه‌ های حضوری عرضه کننده این محصول است.

علت اصلی تفاوت قیمت در فروشگاه‌ های اینترنتی و فروشگاه‌ های حضوری نبود واسطه گران و دلالان است؛ با حذف واسطه گران تا حدودی قیمت این محصول کاهش پیدا می‌ کند.

اما بهتر است بدانید نوسانات ارزی نیز تاثیر بسزایی در قیمت این محصول دارد.

پودر ماشین هایا

اصلی‌ ترین عواملی که در قیمت پودر های دستی ساگیس و سایر محصولات تاثیر گذار است، قیمت دلار است؛زیرا تمامی خرید و فروش‌ های موجود در سطح جهان با دلار انجام می‌ شود.

با این تفاسیر پیشنهاد ما به شما این است، پودر های دستی ساگیس را به صورت اینترنتی خریداری کنید تا قیمت محصول برای شما مناسب‌ تر در نظر گرفته شود.

امروزه مجموعه ما یکی از بزرگ ترین تامین کنندگان پودر های دستی فافلین در ایران است؛ مجموعه ما این محصول را در داخل و خارج از کشور با کیفیتی بالا عرضه می‌ کند.

نکته مهم این است که قیمت این محصول در مجموعه ما نسبت به سایر فروشگاه‌ ها ارزان‌ تر است؛ همچنین برای خرید عمده نیز مزایای خوبی را برای مشتریان در نظر گرفته است.

بهترین و راحت‌ ترین راه برای خرید پودر های دستی ساگیس از مجموعه ما، وب سایت و شماره تلفن‌ های مجموعه است؛ قیمت این محصول در وب سایت مجموعه، 15.000 تومان الی 23.000 تومان است.

تماس بگیرید