صادرات پودر دستی مریلا جدید به ارمنستان و گرجستان

پودر های دستی جدید مریلا به علت قدرت پاک کنندگی دو چندان در شستشوی دستی، به کشور هایی نظیر ارمنستان و گرجستان صادرات می‌ شود.

قدرت تمیز کنندگی پودر دستی مریلا

قدرت تمیز کنندگی پودر‌ های دستی مریلا به مواد تشکیل دهنده این شوینده وابسته است؛ از مواد های گوناگونی برای تولید این محصول استفاده می شود که تاثیر بسزایی در قدرت تمیز کنندگی آن دارد؛ این مواد ها عبارت اند از:

■ آنزیم‌ ها

جالب است بدانید آنزیم‌ ها مولکول‌ های پروتئینی هستند که به علت دارا بودن ماهیت کاتالیکی می‌ توانند، لکه‌ هایی بر پایه پروتئین، نشاسته و چربی را تجزیه کنند؛ آنزیم‌ هایی که در پودر های دستی مریلا استفاده می‌ شود: آنزیم‌ های پروتئاز، آمیلاز و لیپاز هستند؛ همچنین آنزیم ماناناز نیز نقش بسزایی در تجزیه لکه‌ ها دارند.

○ آنزیم‌ های پروتئاز: آنزیم‌ های پروتئاز لکه‌ های پروتئینی که شامل: لکه های ادرار، خون، شیر و تخم مرغ هستند، را تجزیه می‌ کنند؛ همچنین این آنزیم مخصوص دما های پایین است، یعنی در دما های پایین عملکرد بهتری دارند.

○ آنزیم‌ های لیپاز: از این آنزیم در پودر های دستی مصرف زیادی می‌ شود؛ زیرا این آنزیم نقش بسیار قوی در از بین بردن چربی دارد؛ آنزیم‌ های لیپاز سخت ترین لکه‌ های چربی موجود در دور یقه لباس و دور مچ آستین را از بین می‌ برد.

○ آنزیم‌ های آمیلاز: این آنزیم تمامی لکه‌ هایی که پایه نشاسته‌ ای دارند، را از بین می‌ برند؛ منظور از لکه‌ های نشاسته‌ ای: لکه‌ های ماکارونی، سیب زمینی و غیره می‌ باشد، که در حین شست و شو با پودر های دستی مریلا از بین می‌ رود.

○ آنزیم‌ های ماناناز: آنزیم ماناناز نقش بسیار وسیعی در از بین بردن لکه‌ های قهوه، بستنی، وسایل آرایشی، چای، میوه و سایر لکه‌ های فرآورده شده، دارند؛ از طرفی موجب حذف پرز های موجود در سطح لباس شده و باعث وضوح اولیه رنگ می‌ شود.

■ اپتیکال برایتنر ها: اپتیکال برایتنر ها موجب افزایش سفیدی و درخشندگی لباس‌ ها در حین شستشو می‌ شوند؛ زمانی که لباس‌ ها به طور کامل شسته شده اند و به طور کامل تمیز شده‌ اند کمی ته رنگ زرد دارند، در نتیجه با وجود مواد اپتیکال برایتنر ها این زردی از بین رفته و باعث ایجاد هاله آبی رنگ در لباس می‌ شود.

■ کربوکسی متیل سلولز: کربوکسی‌ ها همان صابون‌ ها یا نمک‌ های سدیمی هستند؛ در پودر های دستی به منظور کاهش سختی آب از آن ها استفاده می‌ شود و در کنار نرمی آب، کنترل میزان کف کنندگی پودر ها را نیز بر عهده دارند؛ همچنین از این مواد به منظور کاهش نشست ذرات چرک جدا شده از لباس نیز استفاده می‌ شود؛ اما به دلیل قیمت بسیار بالای این مواد در هر پودر دستی 1 درصد از این مواد استفاده می‌ شود.

پودر دستی مریلا صادراتی

امروزه پودر های دستی مریلا به علت کیفیت و قدرت پاک کنندگی بسیار بالایی که دارند به عنوان محصولی صادراتی به کشور های متقاضی صادر می‌ شوند.

در بهترین کارخانه، پودر های دستی مریلا تولید و ساخته می‌ شوند؛ این کارخانه‌ ها برای تولید این محصول از مواد اولیه درجه یک استفاده می‌ کنند، به همین علت محصولی نهایی قدرت بسیار بالایی در پاک کنندگی دارد.

لازم است بدانید این محصول توسط بهترین پژوهشگران و تولید کنندگان به وسیله تجهیزات و دستگاه‌ های مدرن تولید می‌ شود؛ همچنین این محصول بر اساس استاندارد های روز دنیا تولید می‌شود، به همین علت دارای نشان استاندارد بوده و تا به امروز هیچ مصرف کننده‌ ای از ایجاد آلرژی و حساسیت پوستی پس از مصرف این محصول شاکی نبوده است.

پودر های دستی مریلا به منظور سهولت در حمل و نقل و نگهداری با وزن 500 گرمی در بسته‌ های بسیار شکیل به مصرف کننده عرضه می‌ شود؛ این محصول بسته‌ بندی‌ های بسیار مقاومی دارند؛ بنابراین در اثر ضربه پاره نمی‌ شود.

پودر های دستی مریلا به علت صادراتی بودن، در بسته های بسیار زیبا و مقاومی بسته‌ بندی می‌ شوند تا به کشور های تقاضا کننده صادر شوند؛ نکته بسیار مهم این است ظاهر زیبای بسته بندی، برای مصرف کننده‌ های خارج کشور بسیار حائز اهمیت است، یعنی در کنار میزان پاک کنندگی بالا محصول مورد نظر باید از بسته‌ بندی زیبایی نیز برخوردار باشد؛ زیرا مصرف کنندگان خارج از کشور بر این باوراند که بسته‌ بندی تاثیر بسزایی در میزان فروش دارد.

خرید پودر دستی مریلا 1000 گرمی

خرید پودر دستی مریلا 1000 گرمی با قیمتی بسیار مناسب از طریق روش خرید به صورت غیر حضوری یا مستقیم انجام می‌ شود.

پودر های دستی مریلا در وزن‌ های 500 تا 1000 گرمی در بازار عرضه می‌ شوند؛ برای دسترسی آسان و سریع به این محصول در مرحله اول، خرید اینترنتی را پیشنهاد می‌ دهیم.

شما می‌ توانید در صورت در دسترس نبودن این محصول، در شهرتان با خرید به روش مستقیم این محصولات از فروشگاه‌ های اینترنتی در زمان بسیار کوتاهی خریداری کنید.

می توانید با استفاده از اینترنت و اتصال به گوگل دسترسی بسیار آسان و سریعی به بازار های الکترونیکی داشته باشید و با دسترسی به این بازار ها می‌ توانید به راحتی از طریق فروشگاه‌ های اینترنتی که این محصول را عرضه می‌ کنند، محصول را خریداری کنید.

شما می‌ توانید در این روش به فروشگاه‌ های متعددی در سراسر کشور دسترسی پیدا کنید و لازم است بدانید در این فروشگاه‌ ها شما می‌ توانید محصول مورد نظر را در وزنه های مختلف از 500 گرمی تا 10 کیلویی مشاهده کنید و از همه مهم تر قیمت محصولات در فروشگاه‌ های اینترنتی متفاوت است.

 اما لازم است بدانید که قیمت‌ های ذکر شده، حداقل قیمت این محصول در بازار های سنتی و بازار های مدرن است؛ زیرا محصول مورد نظر از دلالان و واسطه‌ گران خریداری نمی‌ شود، بلکه از تولید کننده اصلی به صورت مستقیم خریداری می‌ شود؛ از این رو محصول با قیمت بسیار مناسبی به مصرف کننده عرضه می‌ شود.

شایان به ذکر است مجموعه ما نیز یکی از این فروشگاه‌ های اینترنتی می‌ باشد؛ اما با این تفاوت که مجموعه ما یکی از بزرگترین عرضه کننده پودر های دستی مریلا در ایران است به همین علت است، این محصول را با قیمتی ارزان به مصرف کننده ارائه می‌ دهد؛ اما ناگفته نماند محصولاتی که مجموعه ما به مصرف کنندگان ارائه می‌ دهند، محصولاتی اصل و معتبر با نشان استاندارد هستند.

باید توجه داشته باشید قیمت پودر های دستی مریلا در مجموعه ما 17,500 تومان تا 22,100 تومان می باشد؛ در صورت خرید عمده، مزایای فوق العاده‌ای را برای مصرف کنندگان در نظر گرفته است‌.

برای راهنمایی و کمک به شما عزیزان جهت خرید پودر های دستی مریلا شماره‌ هایی در صفحه قرار داده شده است، می‌ توانید به راحتی این محصول را خریداری کنید.

تماس بگیرید