صادرات پودر دستی نگین ارزان قیمت 10 کیلویی

امروزه میزان صادرات پودر های دستی نگین با بسته بندی های 10 کیلویی به سایر کشور ها به علت قیمت ارزان آن  افزایش یافته است.

بسته بندی های پودر دستی نگین

پودر های لباسشویی برای انتخاب و رسیدن به دست مشتری نیاز به بسته‌ بندی های مناسب دارد؛ که امروزه پودر های دستی نگین در بسته بندی های کارتونی و نایلونی عرضه می گردند.

شوینده‌ های دستی نگین به صورت جامد و پودر تولید می‌ شوند که برای عرضه این محصول اغلب از باکس‌ های مقوایی استفاده می‌ شود، که این محصول در جعبه‌ هایی با ابعاد و اشکال مختلف عرضه می شوند و با طراحی مناسب بسته ها، کیفیت محصول موجود در بسته بندی ها محفوظ می ماند.

باکس‌ های مقوایی این محصول، وزن بسیار سبکی دارد و از لحاظ قیمت هم مقرون به صرفه بوده و فضای زیادی را جهت نگهداری اشغال نمی کند؛ به همین علت جزو بسته‌ بندی‌ های محبوب مصرف کنندگان می باشد و می توان هر طراحی را بر روی این بسته‌ ها انجام داد.

بسته‌ بندی های کارتونی و مقوای این محصول محتویات داخل جعبه را از رطوبت و نور خورشید محفوظ نگه می‌ دارد؛ همچنین در هنگام جابجایی و حمل و نقل مانع از نفوذ رطوبت به داخل جعبه‌ ها می‌ شود؛ اما اگر در مدت زمان طولانی در معرض رطوبت قرار داشته باشند، کارایی خود را از دست داده و رطوبت به داخل آن نفوذ می‌ کند.

بسته‌ بندی‌ های نایلونی یا پلاستیکی این محصول دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی هستند؛ بسته‌ های نایلونی این محصول در اشکال مختلفی تولید می‌ شوند که رایج‌ ترین شکل تولید این بسته‌ ها به صورت کیسه‌ ای می‌ باشد؛ که سطح خارجی این کیسه‌ ها به صورت مات یا شفاف و حتی ترکیب مات و شفاف می باشد.

از این نوع بسته‌ های نایلونی برای بسته‌ بندی های عمده محصولات شوینده‌ مانند: پودر های شوینده البسه و قرص‌ های ماشین ظرفشویی استفاده می‌ شود.

این بسته‌ ها از مواد اولیه با کیفیت تولید می‌ شود که از مقاومت بیشتری نسبت به بسته‌ های کارتونی برخوردار هستند؛ زیرا این بسته‌ ها از مقاومت بالایی در برابر رطوبت و نور خورشید برخوردار می‌ باشند و از همه مهم تر قیمت این بسته‌ هاست که نسبت به بسته‌ های مقوایی بیشتر هستند.

در لایه خارجی بسته‌ بندی‌ های مقوایی و نایلونی نام برند و نوع محصول با متنی بزرگ و خوانا به زبان فارسی نوشته شده است؛ همچنین تاریخ تولید و قیمت محصول با در نظر گرفتن ارزش افزوده بر روی بسته‌ بندی‌ ها ذکر شده است؛ از طرفی این بسته‌ ها دارای نشان استاندارد نیز می‌ باشند تا مصرف کننده از استاندارد بودن این محصول مطلع شود.

قدرت شویندگی پودر دستی نگین

قدرت شویندگی پودر های دستی نگین به ترکیبات ماده های مختلفی که در ساخت تولید این محصول استفاده می‌ گردد، وابسته است؛ که این ماده تاثیر بسزایی نیز در لکه بری دارند.

قدرت شویندگی بالا این پودر ها به ماده هایی مانند: آنزیم‌ ها، بیلدر ها، بلیچ‌ ها و سایر مواد موجود در ترکیبات این محصول بستگی دارد؛ برای مثال، انواع آنزیم‌ ها در ترکیب پودر های دستی به کار برده می‌ شوند، که نقش گسترده‌ ای در از بین بردن لکه‌ هایی با پایه چربی، نشاسته و پروتئین دارند.

همچنین آنزیم سلولازی که در ترکیب این محصول به کار برده می‌ شود، تنها در از بین بردن لکه‌ ها نقش ندارد؛ بلکه از ایجاد پرز در سطح لباس نیز جلوگیری می‌ کند؛ که این نشان دهنده این است که آنزیم‌ ها به جز لکه بری، نقش‌ های دیگری نیز بر عهده دارند.

همچنین بلیچ‌ ها با حذف کردن لکه‌ ها در سطح لباس، موجب تمیزی و درخشانی می‌ شود، که این ماده‌ ها به عنوان لکه بر های قوی در پودر های دستی نقش مهمی در از بین بردن لکه‌ های سخت و چرب مانند: لکه‌ های دور یقه لباس، لوازم آرایشی، قهوه، سس و غیره را بر عهده دارند.

از طرفی بیلدر‌ ها از اجزای اصلی این ترکیبات محسوب می‌ شوند؛ چرا که نقش گسترده‌ ای در افزایش کارایی سورفکتانت ها در لکه بری لباس‌ ها دارند و همچنین با از بین بردن سختی آب و ایجاد نرمی به فرایند پاک کنندگی سرعت بخشیده و از نشست مجدد چرک‌ های جدا شده از سطح لباس جلوگیری می‌ کنند.

خریدار  پودر دستی نگین عمده

چنانچه قصد خرید پودر های دستی نگین را دارید بهترین گزینه، خرید عمده این محصول می‌ باشد؛ چرا که خریداران این محصول صاحبان سالن‌:های زیبایی، قالیشویی‌ ها، رخت شور خانه‌ های بیمارستان‌ ها، اتوشویی‌ ها و همچنین مشتریانی که جزو عرضه کنندگان پودر های شوینده، به خرده فروشی این محصول مشغول هستند.

اگر شما نیز جزو مشتریان و افرادی هستید که در حجم بسیار بالایی به پودر های دستی نگین نیاز دارید، می‌ توانید به آسانی محصول مورد نظر را با قیمتی بسیار مناسب تهیه کنید و از مزایای زیادی که در ادامه مطالب ذکر می‌ شود، بهره‌مند شوید.

  1. قیمت مناسب: در خرید عمده به علت خرید مستقیم و حجم زیاد محصول از تولید کنندگان اصلی، محصول مورد نظر با قیمتی ارزان‌ تر و مناسب‌ تر خریداری می شود؛ لازم به ذکر است قیمت محصول در خرید عمده به نسبت خرید در حجم کمتر بهینه‌ تر می‌ باشد.
  2. تامین مداوم موجودی: زمانی که شما پودر های دستی نگین را به صورت عمده خریداری می‌ کنید، به صورت مداوم از نظر موجودی این محصول تامین هستید و این مسئله به شما کمک می‌ کند تا در زمان‌ هایی که این محصول پرفروش است با کمبود محصول روبرو نشوید.

  1. انعطاف در توزیع: شما در این خرید می‌ توانید با دریافت انواع مختلف پودر های شوینده دستی، دست مشتریان خود را برای انتخاب محصولات متنوع باز بزارید؛ از این رو با ارائه محصولات متفاوت و متنوع با جذب مشتری روبرو شده و آمار رضایت بخشی‌ هایتان افزایش پیدا می‌ کند.

همیشه توصیه ما به شما این است که با تامین کنندگان معتبر و قابل اطمینان همکاری داشته باشید تا از کیفیت و اصالت پودر های خریداری شده اطمینان داشته باشید.

یکی از تامین کنندگان اصلی پودر های دستی نگین در داخل کشور مجموعه ما می باشد، که در این زمینه فعالیت زیادی دارد؛ همواره مجموعه ما بهترین و با کیفیت‌ ترین پودر های دستی را در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار می‌ دهد.

به منظور خرید این محصول می‌ توانید از طریق همین سایت و شماره‌ های موجود در همین صفحه تماس برقرار کنید.

در حال حاضر قیمت‌ پودر های دستی نگین در مجموعه ما حدوداً 15/000 تومان الی 22/000 تومان می باشد.

تماس بگیرید