صادرات پودر دستی نگین در بسته بندی های جدید

کیفیت بالا، افزایش میزان تقاضا و بسته بندی های جدید پودر های دستی نگین، موجب صادرات این محصول در کشور شده است.

مزایای استفاده از پودر دستی نگین

پودر های دستی نگین یکی از پرمصرف‌ ترین مواد شوینده موجود در بازار است؛ زیرا از قدرت پاک کنندگی بسیار بالای برخوردار بوده و مزایای استفاده از این محصول توجه مصرف کنندگان زیادی را به خود جلب کرده است.

از این رو می‌ خواهیم، این مقاله را به مزایای استفاده از پودر های دستی نگین اختصاص دهیم.

  1. پودر های دستی نگین از ماده هایی مانند؛ سورفکتانت ها، سفید کننده‌ ها و آنزیم‌ ها ساخته شده‌ اند، که به دلیل استفاده از این ماده ها این محصول از قدرت پاک کنندگی و تمیز کنندگی بسیار بالایی برخوردار می‌ باشد.
  2. همچنین این محصول از قدرت کف کنندگی بسیار بالایی نسبت به پودر های ماشینی برخوردار می باشد؛ زیرا ماده تنظیم کننده های کف موجود در ترکیبات این محصول، باعث شده است که از میزان کف کنندگی بالای برخوردار باشد، بنابراین شستشوی لباس ها نیز به راحتی انجام می شود.
  3. پودر های دستی با فرمولاسیونی تولید می شوند که در دما های بالا و پایین در مدت زمان 5 الی 10 دقیقه ای، در آب به خوبی حل شوند؛ به زبان ساده تر می توان گفت در هر دمایی، حلال هستند.

  1. از طرفی در ترکیبات این محصول از مواد مقاومتی استفاده می شود تا از چروک شدن لباس‌ ها جلوگیری کند؛ یعنی پس از شستشوی و خشک شدن لباس‌ ها چروک نمی‌ شوند.
  2. قیمت محصول مورد نظر به نسبت قیمت پودر های ماشینی موجود در بازار، مناسب‌ تر و ارزان‌ تر می باشد؛ زیرا از ماده های کمتری به نسبت پودر های ماشینی در تولید این محصول استفاده شده است؛ اما از نظر کیفیت با پودر های ماشینی برابری می‌ کند.
  3. در فرمولاسیون تولید پودر های دستی از اسانس و عطر های خوشبو کننده برای خوشبویی لباس‌ ها استفاده می‌ شود؛ که علت خوشبویی و لطافت لباس‌ ها پس از شستشو، وجود خوشبو کننده و اسانس‌ های معطر می‌ باشد.
  4. همچنین این محصول از کیفیت بالایی برخوردار است، که کیفیت این محصول به علت استفاده مواد اولیه درجه یک می باشد؛ چرا که هر چه مواد اولیه با کیفیت‌ تر باشد، محصول نیز از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و خاصیت پاک کنندگی بیشتری دارد.
  5. پودر های دستی نگین با استفاده از دستگاه‌ ها و تجهیزات فوق پیشرفته تولید می‌ شوند؛ از طرفی این محصول دارای نشان استاندارد و تاییدیه وزارت بهداشت می‌ باشد.

مطالب ذکر شده جزو مزایا ی پودر های دستی نگین می‌ باشد؛ این مزایا باعث محبوبیت این محصول در میان مصرف کنندگان شده است تا به عنوان محصولی کاربردی شناخته شود.

خرید عمده پودر دستی نگین

خرید عمده یکی از بهترین راهکارها برای کسانی است که به پودر های دستی نگین در تعداد بالایی نیاز دارند؛ زیرا با خرید عمده در بسیاری از هزینه ها صرفه جویی می شود.

پودر های دستی نگین توسط مصرف کنندگانی مانند: عرضه کنندگان، فروشگاه های بزرگ، بیمارستان‌ ها، رخت شورخانه ها، خشکشویی‌ ها، خانواده‌ های پرجمعیت، قالیشوی ها و غیره به صورت عمده خریداری می‌ شود؛ زیرا مقدار زیادی از این محصول را استفاده می کنند.

زمانی که مصرف کنندگان محصول مورد نظر را به صورت عمده خریداری می‌ کنند، پودر های دستی نگین را به قیمت مناسب‌ تری نسبت به فروش تک و یا قیمت درج شده بر روی کالا، خریداری می‌ کنند؛ زیرا با افزایش حجم خرید هزینه‌ هایی مانند: بازاریابی، حمل و نقل و غیره برای فروشنده کاهش پیدا می‌ کند.

همچنین با خرید عمده این محصول، مصرف کننده هزینه حمل و نقل کمتری نسبت به خرید خورده پرداخت می‌ کند؛ یعنی مصرف کننده می‌ تواند با یک بار پرداخت هزینه حمل و نقل، حجم زیادی از محصول را جابجا کند؛ از این رو می‌ توان گفت با خرید عمده، هزینه حمل و نقل کاهش پیدا می کند.

از طرفی برای خرید عمده شما به تولید کننده، میزان محصول مورد نیازتان را سفارش می‌ دهید؛ بنابراین پس از آماده شدن سفارش، محصول خود را از تولید کننده دریافت می‌ کنید که به صورت مستقیم به انبار یا مکان نگهداری، محصولتان را انتقال می‌ دهید؛ که این فرایند نشان دهنده این است که با خرید عمده ،محصول مورد نظر آسیب کمتری در حمل و نقل می بیند.

در خرید عمده محصول به صورت مستقیم از کارخانه به آدرس داده شده ارسال می‌ شود، که در این فرایند محصول مورد نظر فقط یک بار در انبار ذخیره می‌ شود؛ به همین علت آسیبی به محیط زیست وارد نمی‌ شود.

لازم است بدانید که بسیاری از خرده فروشان بارها محصول را حمل و انبار و بسته‌ بندی می‌ کنند، که با انجام این فرایند به محیط زیست آسیب فراوانی وارد می‌ شود.

قیمت پودر دستی نگین

قیمت پودر های دستی نگین بر اساس: نوع بسته‌ بندی، کیفیت پودر، قدرت لکه بری، وزن بسته و دارا بودن نشان استاندارد تعیین می‌ شود.

همچنین باید بدانید عوامل‌ زیادی مانند: قیمت دلار، میزان تقاضا، صادرات و واردات، برند تولید کننده و نوع تولید کننده در قیمت گذاری این محصول در بازار های خرید و فروش تاثیرگذار است؛ با این وجود می توان گفت قیمت این محصول بر اساس عوامل ذکر شده تعیین می‌ شود.

لازم است بدانید پودر های دستی توسط تولید کنندگان زیادی در داخل و خارج از کشور تولید می‌ شود، که هر یک با توجه به تولیدات داخلی و خارجی قیمت متفاوتی دارند؛ برای مثال پودر های دستی که در خارج از کشور تولید می‌ شوند قیمت بیشتری نسبت به پودر هایی که در داخل کشور تولید می‌ شوند، برخوردار اند؛ که این نشانه کیفیت پایین تولیدات داخلی نمی‌ باشد؛ زیرا قیمت بالای پودر های دستی خارجی به علت پرداخت هزینه‌ های زیاد حمل و نقل این محصول می‌ باشد.

پس به جرات می‌ توان گفت پودر های دستی نگین از بهترین و پر مصرف‌ ترین پودر های شوینده موجود در سطح بازار جهانی می‌ باشد؛ همچنین با افزایش میزان تقاضا، کیفیت و مرغوبیت این محصول ثابت شده است.

پودر تک و پک

شما نیز می‌ توانید از آسان‌ ترین روش برای خرید این محصول اقدام کنید که روش خرید مستقیم، روشی آسان برای خرید می باشد؛ به همین علت با این روش، می توانید محصول مورد نظر را در کوتاه‌ ترین زمان با قیمتی مناسب خریداری کنید؛ برای اطلاع باید بدانید قیمت پودر های دستی نگین، در چند ماهه اخیر 20 هزار تومان الی 25 هزار تومان بوده است.

مجموعه ما جزو عرضه کنندگان برتر شناخته شده است؛ زیرا پودر های دستی نگین را از طریق خرید مستقیم به مصرف کنندگان ارائه می‌ دهد و برای خریداران عمده مزایایی نیز در نظر گرفته است.

برای تجربه خریدی آسان پیشنهاد می‌ شود، با شماره‌ های درج شده در صفحه با ما در تماس باشید.

تماس بگیرید