صادرات پودر دستی کومار در بسته بندی های 500 گرمی به قطر

پودر های دستی کومار با قدرت پاک کنندگی فوق العاده، در بسته بندی های 500 گرمی به کشور هایی همچون قطر صادرات می شود.

مصارف پودر دستی کومار

پودر های دستی کومار یکی از پرمصرف‌ ترین شوینده‌ های موجود در بازار است؛ پودر های شوینده دستی از گذشته تا به امروز مصارف گوناگونی داشته‌ اند.

فرمولاسیون پودر های دستی کومار به گونه‌ ای طراحی شده است که عمیق‌ ترین و سخت‌ ترین لکه‌ ها را در مدت زمان کوتاهی از بین می‌ برد؛ این شوینده‌ های دستی از قدرت لکه بری بسیار بالایی برخوردار هستند.

از گذشته تا به امروز با اینکه شوینده‌ های ماشینی و به روز تری تولید شده است اما، همچنان هم میزان مصرف پودر های دستی به مراتب بیشتر از سایر پودر ها می‌ باشد.

علت اصلی مصرف زیاد این محصول قدرت تمیز کنندگی و لکه بری بالای آن می‌ باشد؛ همچنین میزان کف کنندگی بالای آن موجب صرفه جویی  در میزان مصرف این محصول در شستشو ها می‌ شود.

از پودر های دستی کومار جهت شستشو در مشاغلی مانند قالیشویی و اتوشویی استفاده می‌ شود؛ از طرفی نیز از این محصول جهت شستشوی ظروف، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و غیره به کار برده می‌ شود.

به عنوان مثال از این محصول برای شستشوی ظرف‌ های ملامین، کریستال، آرکوپال و روی به کار برده می‌ شود؛ پودر های دستی می‌ توانند به راحتی چربی‌ های موجود در سطح ظروف را از بین ببرند.

همچنین این محصول قدرت بسیار بالایی در از بین بردن لکه‌ های به وجود آمده در اثر سوختگی یا باقی مانده غذا دارد، که این نشانگر قابلیت بالای این محصول در تمیز کنندگی است.

البته از پودر های دستی کومار به منظور شستشوی سرویس‌ های بهداشتی مانند حمام و توالت نیز مورد استفاده قرار می‌ گیرد؛ این محصول می‌ تواند جرم و رسوبات موجود در سطح کاشی و سرامیک سرویس های بهداشتی را به راحتی از بین ببرد.

با استفاده از این محصول در شستشوی سرویس بهداشتی سطح کاشی‌ ها و سرامیک‌ ها تمیز و درخشان می‌ شود؛ اما لازم است حتماً پس از شستشو چندین بار سطح سرویس بهداشتی را آبکشی کنید تا از سر خوردن جلوگیری کنید؛ زیرا این محصول قابلیت کف کنندگی بسیار بالایی دارد به همین علت لغزندگی شدیدی ایجاد می‌ کند.

یکی از مهم ترین مصارف پودر های دستی کومار شستشوی دستی لباس‌ هاست؛ از زمانی که پودر ها جهت شستشوی البسه ساخته و تولید شده‌ اند، پودر های دستی در رده اول جهت شستشوی لباس قرار داشته‌ است.

پودر های دستی برای شستشوی لباس‌ هایی با لکه‌ های عمیق و قدیمی استفاده می‌ شود؛ این پودر ها به علت دارا بودن آنزیم‌ ها به راحتی می‌ تواند، کثیفی‌ های موجود در سطح لباس و چربی های طبیعی در اطراف دور یقه و دور مچ و لکه‌ هایی بر پایه نشاسته و پروتئین را از بین ببرد.

از طرفی نیز نباید از قدرت کف کنندگی بسیار بالای این محصول در شستشوی لباس به روش دستی غافل شد.

در مشاغلی مانند: اتوشویی‌ ها و به خصوص قالیشویی‌ ها از پودر های دستی استفاده زیادی می‌ شود.

در قالیشویی‌ ها جهت شستشوی قالی های فرسوده و یا قالی‌ های گران قیمت از این محصول جهت از بین بردن لکه‌ های عمقی که در تار و پود و الیاف فرش نفوذ کرده است، نقش دارد.

این محصول بدون اینکه هیچ آسیبی به الیاف فرش وارد کند، لکه ها را از بین می‌ برد.

از گذشته تا به امروز از پودر های دستی جهت شستشوی سطوح مختلف استفاده می‌ شود؛ زیرا قدرت چربی زدایی و لکه بری پودر های دستی کومار میزان کاربرد این محصول را افزایش داده است.

فروش فله پودر دستی کومار

پودر های دستی کومار به صورت بسته‌ بندی و فله‌ ای به فروش می‌ رسد؛ فروش فله‌ ای این محصول برای مصرف کنندگانی که از آن در حجم گسترده‌ ای کاربرد دارند، سود زیادی را به همراه دارد.

خانواده‌ های پرجمعیت، قالیشویی‌ ها، اتوشویی‌ ها و سایر مصرف کنندگان که این محصول را به مقدار زیادی مصرف می‌ کنند، می‌ توانند با توجه به بودجه و مقدار نیازشان این محصول را به صورت فله‌ ای خریداری کنند.

فروش فله این محصول باعث شده می‌ شود، قیمت این پودر ها برای مصرف کننده مناسب‌ تر و ارزان‌ تر در نظر گرفته شود؛ زیرا با فروش فله‌ ای هزینه‌ هایی همچون: بسته‌ بندی، حمل و نقل و سایر هزینه‌ های مربوط به عرضه این محصول کاهش پیدا می کند.

با کاهش هزینه‌ های تولید و عرضه محصول، قیمت در نظر گرفته شده برای مصرف کنندگان مقرون به صرفه‌ می‌ باشد؛ از این رو مصرف کنندگان می‌ توانند قدرت بیشتری در خرید پودر های دستی کومار داشته باشند.

از طرفی نیز خریداران پودر های دستی می‌ توانند با در نظر گرفتن میزان نیاز محصول مورد نظر را خریداری کنند، این از مزایای اصلی فله‌ ای پودر های دستی کومار به شمار می‌ آید.

پودر های دستی کومار شوینده‌ های دستی هستند که هیچ صدماتی به پوست وارد نمی‌ کنند؛ از این رو برای شستشوی سطوح مختلف استفاده می‌ شود و کارایی فراوان این محصول باعث مصرف زیاد آن می‌ شود.

خریداران این محصول ترجیح می‌ دهند آن را به صورت فله‌ ای خریداری کنند؛ چرا که در خرید فله‌ ای این محصول، هزینه های بسته‌ بندی و حمل و نقل کاهش پیدا می‌ کند؛ پس می‌ توان گفت محصول مورد نظر با قیمت ارزانی به آن ها ارائه می‌ شود.

عرضه مستقیم پودر دستی کومار

عرضه کنندگان اصلی پودر های دستی کومار برای رفاه حال مصرف کنندگان این محصول را به طور مستقیم در بازار عرضه می‌ کنند.

عرضه مستقیم پودر های دستی کومار باعث می‌ شود، مصرف کنندگان بتوانند در سریع‌ ترین حالت به این محصول دسترسی پیدا کنند و با توجه به نیازشان آن را خریداری کنند.

عرضه مستقیم موجب دسترسی سریع این محصول به مصرف کنندگان می شود، یعنی مصرف کننده می تواند این محصول را در مدت زمان کوتاهی پیدا کند و بدون پرداخت هزینه مازاد آن را خریداری کرد.

همچنین میزان تنوع محصول در عرضه و خرید مستقیم بسیار بالا بوده و خریدار می تواند با دست باز تری محصول خود را انتخاب کند؛ نکته بسیار مهم در خرید مستقیم این محصول نداشتن محدودیت در خرید است.

لازم است بدانید زمانی که پودر های دستی کومار به صورت مستقیم از تولید کننده، عرضه می شود قیمت مناسب و ارزان تری دارد که در میزان خرید تاثیر بسزایی دارد.

با این تفاسیر بهتر است بدانید مجموعه مانیز یکی از بزرگ ترین تامین کننده های پودر شوینده در ایران است که پودر های دستی کومار را به صورت مستقیم با قیمتی مناسب به شما عزیزان ارائه می دهد.

شما می توانید جهت تهیه و خرید پودر های دستی کومار با شماره تلفن های مشاوران فروش این مجموعه تماس حاصل فرماید؛ ناگفته نماند قیمت این محصول در صورت عرضه مستقیم 16,000 تومان تا 26,700 تومان می باشد.

تماس بگیرید