صادرات پودر ماشینی ارزش به صورت عمده و مستقیم

کیفیت بالای پودر های ماشینی ارزش موجب صادرات این محصول به سایر کشور ها به طور عمده و مستقیم می شود.

بسته بندی های پودر ماشینی ارزش

پودر های ماشینی ارزش از بهترین و مرغوب‌ ترین پولدر های ماشینی موجود در بازار هستند، که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در بسته بندی‌ های 500 گرمی و 10 کیلویی در بازار عرضه می‌ شود.

بسته‌ بندی‌ هایی که برای این پودر در نظر گرفته شده است از جنس کارتونی (مقوایی) و پلاستیکی می باشد که خصوصیات و ویژگی‌ های متفاوتی دارند.

  • بسته های کارتونی

بسته های مقوایی این محصول از بهترین و مرغوب‌ ترین مواد اولیه تهیه شده است؛ این پودر ها با بروز ترین دستگاه‌ ها، بسته‌ بندی می‌ شوند؛ برای بسته بندی این محصول از کارتون های سه لا با ترکیب کرافت فلوت تست یکار برده می شود تا در برابر ضربه و فشار حین حمل و نقل و جابجایی دچار پارگی نشود.

از گذشته تا به امروز از بسته‌ های کارتونی استقبال فراوانی می‌ شود؛ زیرا بسته های کارتونی به علت وزن سبک و ابعاد کوچک، فضای زیادی برای نگهداری نیاز نداشته و به راحتی قابل حمل و جابجایی می باشد؛ لازم است بدانید وزن این بسته 500 گرمی می باشد و ابعاد این بسته ها متفاوت است.

جنس کارتون مورد استفاده در این بسته‌ ها به علت سه لایه بودن از مقاومت بالایی برخوردار می‌ باشد؛ به همین علت مانند پوشش محافظتی از کیفیت محصول در برابر رطوبت محافظت می کند؛ مگر اینکه در زمان طولانی بسته‌ های کارتونی در رطوبت قرار داشته باشند.

  • بسته بندی های پلاستیکی

بسته‌ بندی های پلاستیکی این محصول از مواد پلاستیکی نوع و دست اول ساخته شده اند؛ به همین علت این بسته ها محکم و مقاوم بوده و با ماندگاری بالا از محصول مورد نظر در دماهای مختلف محیط، به خوبی نگهداری می کند.

در بسته‌ بندی‌ های پلاستیکی مرغوب‌ ترین و با کیفیت‌ ترین مواد اولیه برای تولید این بسته‌ ها استفاده می‌ شود، که اکثراً بسته‌ های پلاستیکی به شکل کیسه‌ ای تولید می‌ شود تا به دلیل وزن بالای مواد موجود در بسته، حمل و نقل آن آسان‌ تر باشد‌.

بسته‌ های پلاستیکی پودر های ماشینی ارزش، در وزن‌ های 5 کیلویی و 10 کیلویی تولید می‌ شود، که برای حمل آسان این بسته ها، جای قرار گیری دست بر روی بسته ها طراحی شده است؛ همچنین به علت دارا بودن قدرت و توانایی بالای بسته های پلاستیکی انتقال محصول با وزن بالا، راحت‌ تر می باشد؛ از طرفی نیز می توان گفت این بسته از انعطاف پذیری بالایی برخوردارند، از این رو به راحتی می توان این بسته ها را در فضا های کوچک نیز نگهداری کرد.

این بسته‌ ها در اثر ضربه و فشار به راحتی دچار پارگی نمی‌ شوند؛ زیرا جنس و ضخامت نایلون های بکار رفته در این بسته ها، از مقاومت بالایی برخوردار می‌ باشد؛ از طرفی در تماس مستقیم با رطوبت، آب و تابش نور خورشید کیفیت محصول را حفظ نگه داشته و به علت ضد آب بودن از نفوذ رطوبت و آب به داخل بسته‌ ها جلوگیری می‌ کند.

قیمت خرید پودر ماشینی ارزش

امروز قیمت خرید پودر های ماشینی ارزش در بازار متفاوت است؛ چرا که پودر های شوینده البسه دستی یا ماشینی با برند های مختلفی در بازار عرضه می‌ شود؛ که هر یک از تولید کنندگان این محصول ها، قیمت های متفاوتی را برای این محصول تعیین کرده اند.

قیمت خرید پودر های ماشینی ارزش با توجه به عوامل موثر در قیمت، در سطح بازار های جهانی قیمت گذاری می شوند؛ که در ادامه اثرات این عوامل را در قیمت پودر های ارزش مورد بررسی قرار می دهیم.

  • قیمت مواد اولیه

از مهم‌ ترین عواملی که در قیمت این محصول اثر گذار است، قیمت مواد اولیه مورد استفاده در این محصول می باشد؛ برای تولید این محصول با کیفیت بالا از مواد اولیه با کیفیت و درجه یک استفاده می‌ شود که مطمئناً قیمت مواد اولیه درجه 1 بیشتر از مواد اولیه درجه 2 می باشد؛ از این رو  مواد اولیه در قیمت این محصول تاثیرگذار می‌ باشد.

  • هزینه تولید

هزینه‌ های تولید نیز یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت این محصول به شمار می‌ آید؛ لازم است بدانید هزینه‌ های تولید شامل؛ هزینه‌ های حمل و نقل، نیروی انسانی، انرژی و سایر هزینه‌ های موجود در فرآیند تولید این محصول می‌ باشد و تاثیر زیادی نیز در قیمت آن دارد.

  • هزینه بسته بندی

بسته‌ بندی یکی از ضروری ترین هزینه‌ هایی است که باید برای عرضه محصول به بازار انجام شود؛ زیرا می توان گفت 50 درصد میزان فروش یک محصول به بسته بندی آن وابسته است، به همین علت تاثیر چشمگیری در قیمت محصول دارد؛ به عنوان مثال، بسته‌ بندی هایی که برای پودر ها در نظر گرفته می شود کارتونی و نایلونی است که بسته های نایلونی قیمت بیشتری نسبت به بسته های کارتونی دارد.

لازم به ذکر است که عوامل اثر گذار در قیمت به موارد ذکر شده در مطالب بالا محدود نمی شود بلکه شامل مواردی مانند: قیمت ارز، صادرات و واردات، برند تولید کننده و غیره می باشد.

نمایندگی فروش پودر ماشینی ارزش

پودر های ماشینی ارزش توسط نمایندگی‌ های فروش در سراسر کشور به مصرف کننده عرضه می‌ شود؛ این نمایندگی‌ ها به صورت حضوری و غیر حضوری این محصول را به فروش می‌ رسانند؛ برای اطلاع از قیمت این محصول بهتر است از نمایندگی‌ ها و عرضه کنندگان این محصول اطلاعات لازم را کسب کنید.

برای خرید پودر های ماشینی ارزش شما می‌ توانید به صورت حضوری به فروشگاه های عرضه کننده این محصول در سطح شهر مراجعه کنید؛ اصولاً این محصول توسط مراکز معتبر که محصولات شوینده را عرضه می‌ کنند، به فروش می‌ رسد یا در صورت در دسترس نبودن این مراکز، می‌ توانید از طریق روش غیر حضوری اقدام که کنید.

در روش غیر حضوری شما می‌ توانید در هر منطقه جغرافیایی از کشور که قرار دارید با اتصال به اینترنت به بازار های الکترونیکی دسترسی پیدا کنید؛ در این بازار فروشگاه‌ های اینترنتی متعددی این محصول را با تنوع بسیار بالا بفروش می‌ رسانند.

لازم است بدانید در روش غیر حضوری دسترسی به فروشگاه‌ ها هیچ محدودیت مکانی ندارد؛ یعنی شما می‌ توانید با حضور داشتن در شمال کشور به فروشگاه‌ های جنوب کشور دسترسی پیدا کنید.

شما به راحتی می‌ توانید در خرید به روش غیر حضوری این محصول را در کوتاه ترین زمان، با قیمتی بسیار مناسب و با در نظر گرفتن نیازتان محصول مورد نظر را خریداری کنید.

لازم است بدانید مجموعه‌ ای که در حال حاضر مشاهده کرده‌ اید، یکی از تامین کنندگان معتبر و مطمئن پودر های ماشینی ارزش در داخل کشور است، که به علت آمار بالای رضایت از این مجموعه، به عنوان عرضه کننده برتر شناخته شده است؛ از این رو سعی دارد با هدف افزایش قدرت خرید این محصول را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تری به شما مشتریان عزیز عرضه می‌ کند.

قیمت پودر های ماشینی ارزش در مجموعه ما از 19,500 تومان تا 29,800 تومان می‌ باشد که باید بدانید قیمت این محصول در بازار به مراتب بیشتر می‌ باشد.

شما می‌ توانید برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر در مورد پودر های ماشینی ارزش با شماره تلفن‌ های کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید یا از طریق وب سایت مجموعه، اقدامات لازم را برای خرید انجام دهید.

تماس بگیرید