صادرات پودر ماشینی تبریز 10 کیلویی به آذربایجان

پودر های ماشینی تبریز در وزن 10 کیلویی با بهترین کیفیت به مصرف کنندگان خارج از کشور و به خصوص آذربایجان صادرات می شود.

قدرت لکه بری پودر ماشینی تبریز

امروزه پودر های ماشینی تبریز یکی از پرمصرف‌ ترین پودر های شوینده می‌ باشد که از قدرت لکه بری بالایی برخوردار می‌ باشد، به گونه‌ ای که سخت‌ ترین لکه‌ ها را از بین می‌ برد.

برای تولید پودر های ماشینی تبریز از ماده هایی مانند: آنزیم‌ ها، اپتیکال برایتنر ها، سورفاکتانت ها، بیلدر ها، بلیچ‌ ها و سایر مواد موثر در قدرت لکه بری استفاده می‌ شود؛ هر یک از این ماده ها خواص و کارایی متفاوتی دارد، که در ادامه به طور مختصر توضیح داده می‌ شود.

  • آنزیم‌ ها:

آنزیم‌ ها یکی از عوامل موثر در قدرت لکه‌ بری پودر های ماشینی می‌ باشند؛ البته آنزیم‌ ها مولکول‌ های پروتئینی هستند که به علت دارا بودن ماهیت کاتالیکی که دارند، می توانند لکه‌ های چربی، نشاسته‌ ای و پروتئینی را از بین ببرد.

آنزیم‌ ها انواع زیادی دارند، اما آنزیم‌ هایی که در پودر های ماشینی استفاده می‌ شود؛ آنزیم‌ های لیپاز، پرتئاز، آمیلاز و سلولاز نام دارد، ناگفته نماند هر یک لکه‌ های متفاوتی را از بین می‌ برند؛ به عنوان مثال آنزیم‌ های لیپاز لکه‌ های چربی طبیعی دور یقه لباس و دور مچ آستین را از بین می‌ برند.

آنزیم‌ های پروتئاز لکه‌ های پروتئینی مانند: لکه‌ های خون، ادرار و شیر را از بین می‌ برند؛ از طرفی نیز آنزیم‌ های آمیلاز و سلولاز لکه‌ های نشاسته‌ ای (لکه‌ های سیب زمینی، ماکارونی و مواد قندی) و لکه‌ های عمیق و پرز های موجود در سطح لباس را از بین می‌ برد.

  • اپتیکال برایتنر ها:

اپتیکال به رایتنر ها ماده هایی هستند که سفیدی و درخشندگی لباس‌ها را دو چندان می‌ کنند؛ البته زمانی که لباس‌ ها شسته می‌ شوند و کاملا تمیز هستند، کمی ته رنگ زرد دارند، که با وجود این مواد حاله آبی رنگ در لباس‌ ها ایجاد می‌ شود که زردی لباس را از بین می‌ برد و باعث سفیدی آن می‌ شود.

  • سورفاکتانت‌ ها

سورفاکتانت ها ماده هایی هستند که کشش سطحی آب را کاهش می‌ دهند و موجب افزایش مرطوب شدن لباس ها می‌ شوند؛ بنابراین باعث شل شدن و جدا سازی چرک از سطح لباس نقش موثری دارند، همچنین سورفاکتانت ها موجود در پودر های ماشینی وظیفه معلق سازی چرک را در محلول بر عهده دارند.

  • فعال کننده‌ های بلیچ

فعال کننده‌ های بلیچ ترکیبات آلی هستند که با بلیچ های اکسیژن‌ دار واکنش پیدا می‌ کنند،این مواد باعث می‌ شود پودر های ماشینی در دمای پایین نیز قدرت لکه بری بسیار بالایی داشته باشد؛ یعنی در دمای پایین 60 درجه سانتی گراد نیز لکه‌ های قدیمی و سخت را از بین می برد.

  • عوامل ضد نشست

مواد هایی که در فرمولاسیون پودر های ماشینی به نام عوامل ضد نشست استفاده می‌ شوند از نشست مجدد ذرات و چرک‌ های جدا شده بر روی لباس جلوگیری می‌ کند؛ ترکیباتی همچون سدیم کربوکسی متیل سلولز یکی از عوامل ضد نشست مورد استفاده در این پودر ها می‌ باشد.

کیفیت تولید پودر ماشینی تبریز

پودر های ماشینی تبریز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می‌ باشد به همین علت قدرت لکه بری بالایی دارند؛ از این رو کیفیت تولید پودر های شوینده ماشینی به عوامل متعددی وابسته است؛ این عوامل عبارت اند از؛

■ مواد اولیه

مواد اولیه‌ یکی از عوامل موثر در کیفیت پودر های ماشینی تبریز می‌ باشد؛ منظور از مواد اولیه موثر در کیفیت این محصول، استفاده از مواد درجه یک و مرغوب می‌ باشد به زبان ساده‌ تر می‌ توان گفت هر چه مواد اولیه‌ ای که برای تولید این محصول استفاده می‌ شود، مرغوب‌ تر باشد به مراتب کیفیت محصول نهایی نیز بیشتر می‌ باشد.

■ تجهیزات تولید

تجهیزات تولید یکی دیگر از عوامل موثر در کیفیت پودر های ماشینی به شمار می‌ آید؛ برای تولید باید از تجهیزات و دستگاه‌ های پیشرفته و به روز استفاده شود؛ زیرا استفاده از دستگاه‌ های پیشرفته کیفیت محصول نهایی را افزایش می‌ دهد؛ ناگفته نماند محصولاتی که از دستگاه‌ ها و تجهیزات قدیمی تولید می‌ شوند به مراتب از کیفیت پایینی نیز برخوردار می‌ باشد.

■ تولید کنندگان

اگر تولید کنندگان پودر های ماشینی تبریز پژوهشگران و کارشناسان متخصص باشند، محصول با کیفیت بسیار بالایی تولید می‌ شود؛ چرا که پژوهشگران و متخصصان، تخصص بسیار زیادی در تولید این محصول دارند؛ با این تفاسیر می‌ توان گفت محصولی که توسط متخصصان تولید می‌ شود به مراتب از کیفیت بالایی نیز برخوردار می‌ شود.

باید بدانید کیفیت تولید پودر های ماشینی تبریز توسط مواد اولیه دستگاه‌ ها و تجهیزات مورد استفاده در تولید این محصول تعیین می‌ گردد؛ همچنین تولید کنندگان متخصصی که این محصولات را تولید می‌ کنند نیز در کیفیت تولید آن اثر گذار هستند.

خرید آسان پودر ماشینی تبریز

پودر های ماشینی تبریز یکی از بهترین و با کیفیت‌ ترین پودر های شوینده موجود در بازار است؛ از این رو می توانید با خرید پودر های ماشینی تبریز از فروشگاه‌ های اینترنتی خریدی آسان را تجربه کنید.

برای تجربه خریدی آسان شما باید محصول مورد نظر را از فروشگاه‌ های اینترنتی موجود در بازار های الکترونیکی خریداری کنید؛ این فروشگاه‌ ها دسترسی به محصول را در کوتاه‌ ترین زمان فراهم می‌ کنند؛ با دسترسی آسان این محصول در فروشگاه‌ های اینترنتی، شما زمان و هزینه های جانبی زیادی را برای پیدا کردن محصول صرف نمی‌ کنید.

البته باید بدانید شعاع دسترسی به تنوع این محصول در بازار های الکترونیکی بسیار گسترده است، یعنی به تنوع بسیار بالایی دسترسی دارید، به همین علت می‌ توانید به راحتی محصول را انتخاب کرده و قیمت آن را با سایر فروشگاه‌ ها مقایسه کنید، سپس محصول مورد نظر را خریداری کنید.

 با خرید محصول از فروشگاه‌ های اینترنتی می‌ توانید محصولی اصل و درجه یک را خریداری کنید؛ چرا که این محصول را از عرضه کنندگان اصلی تهیه می‌ کنید؛ از آنجایی که این محصول از عرضه کنندگان اصلی تهیه می‌ شود قیمت بسیار مناسبی نیز دارد؛ علت قیمت مناسب محصول در این فروشگاه‌ ها نبود واسطه‌ گران است.

از این قبیل فروشگاه‌ های اینترنتی در ایران فراوان است، اما فروشگاه‌ های بزرگ اینترنتی در داخل کشور محدود است؛ به عنوان مثال مجموعه ما از بزرگترین تامین کنندگان و عرضه کنندگان پودر های ماشینی تبریز در داخل کشور است که در سال‌ های اخیر بیشترین فعالیت را در زمینه عرضه این محصول به مصرف کنندگان داشته است، به همین علت پودر های شوینده تبریز را به مصرف کنندگان با قیمت درب کارخانه عرضه می‌ کند.

شما می‌ توانید برای خرید پودر های ماشینی تبریز با قیمت درب کارخانه از طریق شماره تلفن‌ های موجود در صفحه و وب سایت مجموعه با مشاوران فروش آن ها ارتباط برقرار کنید.

با در نظر گرفتن عوامل موثر در قیمت پودر های ماشینی تبریز می‌ توانید این محصول را در مجموعه ما با قیمت 18,000 تومان تا 31,500 تومان خریداری کنید.

تماس بگیرید