صادرات پودر ماشینی درخشان بسته بندی و فله با قیمت مناسب

پودر های ماشینی درخشان به کشور های تقاضا کننده به صورت بسته بندی و فله با قیمت مناسب صادرات می شود.

قدرت لکه بری پودر ماشینی درخشان

پودر های ماشینی درخشان یکی از قدرتمند ترین پودر های موجود در عرصه لکه بری و تمیز کنندگی لباس‌ ها به شمار می‌ آید؛ با توانایی و قدرت لکه بری این محصول می‌ توان سخت‌ ترین لکه‌ ها را از بین برد.

متخصصین تولید کننده پودر های ماشینی درخشان را به گونه‌ ای طراحی کرده‌ اند، که قدرت بسیار بالایی در تمیز کنندگی و لکه بری دارد.

در فرمولاسیون این پودر شوینده از ماده‌ های گوناگونی استفاده شده است؛ این ماده‌ ها تاثیر عمده و بسزایی در میزان تمیز کنندگی این محصول دارند.

پس می‌ توان گفت نوع ماده به کار رفته شده در ترکیب این محصول، موجب قدرت لکه بری بالای آن شده است

طراحی فرمولاسیون نوع ماشینی این پودر ترکیبی از ماده‌ های سورفکتانت ها، آنزیم‌ ها، بلیچ ها، اپتیکال برایتنر ها، سفید کننده‌ ها و غیره هستند؛ ماده‌ های به کار رفته در ترکیب این پودر شوینده در نوع شستشو تاثیر بسزایی دارد.

قدرت لکه بری پودر های ماشینی به علت کاربرد آنزیم‌ هاست؛ آنزیم‌ هایی که در ترکیبات این پودر شوینده به کار برده می‌ شود، شامل آنزیم‌ هایی همچون: لیپاز، پروتئاز، آمیلاز و سلولاز است.

پودر دستی

آنزیم‌ های به کار برده شده در این محصول توانایی از بین بردن لکه‌ هایی با پایه‌ های نشاسته‌ ای، چربی و پروتئینی را دارند؛ یعنی می‌ توانند به راحتی لکه‌ هایی همچون: لکه‌ های ادرار، خون، گیاهان، چربی، سیب زمینی، مواد قندی و سایر لکه ها را از بین ببرند.

از طرفی نیز آنزیم سلولاز موجود در این مواد شوینده نقش بسزایی در از بین بردن پرز های موجود در سطح لباس که موجب تیرگی لباس شده، می‌ شود.

از دیگر ماده‌ های به کار رفته شده در فرمولاسیون پودر های ماشینی درخشان که تاثیر بسزایی در لکه بری آن دارد، می‌ توان به سورفکتانت‌ ها اشاره کرد.

در نوع ماشینی پودر های درخشان از ماده به نام سورفکتانت ها استفاده می‌ شود؛ انواع مختلف این ماده که شامل: سورفکتانت های آنیونیک، کاتیونیک، نانیونیک و آمفوتریک در ترکیب این محصول به کار برده می‌ شود.

هر یک از انواع سورفکتانت‌ های به کار برده شده در ترکیب این محصول، تاثیر چشمگیری در کاهش کشش سطحی آب دارد و در نهایت موجب افزایش مرطوب شدن سطح لباس خواهد شد.

از طرفی این ماده نقش بسزایی در شل شدن و جدا شدن چرک و کثیفی دارد و همچنین در معلق سازی چرک در محلول شوینده نیز موثر است.

ماده موثر دیگری که در ترکیبات پودر ماشینی درخشان به کار برده می‌ شود، بیلدر ها هستند؛ در پودر های ماشینی از ماده‌ ای به نام بیلدر ها برای افزایش قدرت لکه بری استفاده می‌ شود.

به بیلدر ها مواد سازنده نیز گفته می‌ شود که شامل: سدیم تری پلی فسفات، فسفونات‌ ها، سیلیکات‌ ها و سدیم آلومینا سیلیکات‌ ها می‌ باشند.

قسمت عمده‌ ای از پودر های شوینده و مایعات شوینده را بیلدر ها تشکیل می‌ دهند؛ بیلدر ها موجب افزایش کارایی سورفکتانت ها می‌ شوند؛ همچنین این ماده موجب نرم شدن آب شده و مانع از واکنش آن ها با سورفکتانت ها می‌ گردد.

به طور کلی هر یک از مواد مورد استفاده در ترکیبات پودر های ماشینی درخشان تاثیر بسزایی در کاهش کشش سطحی آب، افزایش قدرت لکه بری و میزان تمیز کنندگی این محصول دارد.

پس در نهایت نتیجه می‌ گیریم، پودر های ماشینی درخشان از قدرت پاک کنندگی و لکه بری بسیار بالایی برخوردار است.

کارخانه تولید پودر ماشینی درخشان

پودر ماشینی درخشان در کارخانه‌ های تمام اتوماتیک و کاملا پیشرفته تولید می‌ شود؛ کارخانه تولید کننده این محصول از تجهیزات و دستگاه‌ های اتوماتیک استفاده می‌ کند.

کارخانه‌ های تولید کننده پودر های ماشینی درخشان برای ارائه محصولی با کیفیت و درجه یک از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت برای تولید این محصول استفاده می‌ کنند.

متخصصین و کارشناسان تولید کننده این محصول بر این باورند، هرچه مواد اولیه مورد استفاده در تولید و ساخت این محصول مرغوب‌ تر باشد، محصول نهایی با کیفیت‌ تر است.

همچنین برای ارائه محصولی مطلوب و با کیفیت از دستگاه‌ ها و تجهیزات تمام اتوماتیک برای تولید این محصول استفاده می‌ کنند؛ در واقع باید گفت، پیشرفته‌ ترین تجهیزات را برای تولید پودر های ماشینی درخشان تهیه کرده‌ اند.

همچنین این محصول مطابق استاندارد های جهانی و ملی تولید شده و برای تولید محصولی مرغوب و استاندارد سعی کرده اند، تمامی نکات استاندارد موجود در استاندارد های جهانی تولید پودر های ماشینی را رعایت کنند.

کارخانه‌ هایی که پودر های ماشینی درخشان را در کشور عزیزمان ایران تولید می‌ کنند، سعی کردند برای ارائه محصولی با کیفیت و با قدرت لکه بری بالا آن را مطابق استاندارد با مواد اولیه با کیفیت و به کمک دستگاه‌ های فوق پیشرفته آن را تولید کنند.

پودر دستی

قیمت پودر ماشینی درخشان عمده

پودر های ماشینی درخشان تولید شده در ایران بر اساس عوامل مختلفی قیمت گذاری می‌ شود، که به مراتب قیمت عمده این محصول مناسب‌ تر در نظر گرفته می‌ شود.

مصرف کنندگانی که این محصولات به صورت عمده خریداری می‌ کنند، از مزایای خرید عمده نیز برخوردار می‌ شوند؛ به عنوان مثال قیمت مناسب محصول.

زمانی که محصول به صورت عمده خریداری می‌ شود، یعنی حجم گسترده‌ ای از این محصول تهیه می‌ گردد؛ در این صورت برخلاف خرید جزئی قیمت محصول برای مصرف کننده ارزان‌ تر در نظر گرفته می‌ شود.

از طرفی نیز با خرید عمده محصول در طولانی مدت از آن بی‌ نیاز هستید، یعنی تا مدت زمان طولانی نیاز خود را تامین می کنید.

اگر شما نیز قصد خرید عمده پودر های ماشینی درخشان را دارید، می‌ توانید به صورت مستقیم این محصول را خریداری کنید؛ در این صورت محصول از عرضه کننده اصلی به خریدار عرضه می‌ گردد.

همچنین دسترسی به محصول در خرید مستقیم سریع تر بوده و به تنوع بالای محصول دسترسی دارید؛ چرا که هیچ محدودیتی در دسترسی به محصول در این روش وجود ندارد.

مجموعه ما یکی از بزرگ ترین عرضه کننده‌ های پودر های ماشینی درخشان در سراسر ایران است؛ این پودر شوینده در مجموعه ما با بالا ترین کیفیت به مصرف کنندگان عزیز ارائه داده می‌ شود.

این محصول کاربردی را با قیمتی مناسب به مصرف کنندگان عرضه می‌ کنند و برای خرید عمده مزایایی نیز در نظر گرفته اند.

شما می‌ توانید با شماره تلفن‌ های موجود برای خرید پودر های ماشینی درخشان اقدام کنید و برای سرعت بخشیدن در خرید می‌ توانید از طریق وب سایت مجموعه اقدام کنید.

قیمت این محصول در بسته بندی های 500 گرمی، 19.000 تومان الی 32.000 تومان است؛ قیمت ذکر شده به علت نوسانات ارزی، تقریبی است.

تماس بگیرید