صادرات پودر ماشینی درخشان جدید با قیمتی رقابتی

امروزه پودر های ماشینی درخشان جدید با کیفیتی بالا و قیمتی رقابتی به کشور های تقاضا کننده صادرات می شود.

مزایای استفاده از پودر ماشینی درخشان

پودر های ماشینی درخشان یکی از انواع شوینده‌ های موجود در بازار هستند که قدرت پاک کنندگی بالایی دارد؛ بنابراین استفاده از این محصول نیز  مزایای زیادی را به همراه دارد؛ این مزایا عبارت اند از؛

■ قدرت لکه بری

پودر های ماشینی درخشان از قدرت لکه بری بسیار بالایی برخوردار می‌ باشد، این محصول نسبت به سایر شوینده‌ های البسه موجود در بازار قدرت لکه بری بیشتری دارد؛ این محصول از ترکیب ماده هایی ساخته شده است که میزان کف کنندگی بسیار پایینی دارد؛ اما به علت وجود مواد هایی مانند: آنزیم ها، اپتیکال برایتنر ها و سورفکتانت ها، قدرت لکه بری بسیار بالایی دارد؛ این محصول با نفوذ به الیاف و تار و پود لباس سخت‌ ترین و قدیمی‌ ترین لکه‌ ها را از بین می‌ برد.

■ دوام و ماندگاری

شوینده های پودری البسه نسبت به مایع‌ های شوینده از دوام و ماندگاری بالاتری برخوردار می‌ باشد؛ فرمولاسیون این محصول به گونه‌ ای است که می‌ توان آن را در دراز مدت نگهداری کرد، بدون اینکه تغییری در کیفیت محصول مورد نظر ایجاد شود؛ پس با این تفاسیر بهترین گزینه برای شستشوی لباس می باشد؛ چرا که می‌ توان از این محصول به صورت عمده خریداری کرده و در انبار نگهداری کرد.

■ بسته‌ بندی

این محصول در بسته‌ بندی‌ های کارتونی و پلاستیکی در بازار عرضه می‌ گردد؛ نوع بسته‌ بندی کارتونی این پودر ها به گونه‌ ای است که حمل و نقل، جابجایی و بلند کردن آن بسیار آسان است؛ همچنین برای نگهداری به فضای زیادی، نیاز ندارد؛ از طرفی بسته‌ بندی پلاستیکی محصول نیز دارای جای دست مناسب می باشد که می‌ توان به راحتی آن را بلند کرده و به علت بسته پلاستیکی می‌ توان آن را در هر فضایی کوچکی نگهداری کرد؛ چرا که این بسته‌ ها بسیار انعطاف پذیر اند.

■ مقرون به صرفه

این محصول برای شستشوی لباس بسیار مقرون به صرفه است؛ پودر های ماشینی به علت قدرت تمیز کنندگی بسیار بالایی که دارند نسبت به سایر شوینده‌ ها، برای شستشوی لباس در حجم کمتری استفاده می‌ شود.

■ قیمت ارزان

شوینده‌ های پودری از قیمت ارزان‌ تری برخوردار می باشد؛ باید بدانید شوینده ‌های پودری به مراتب قیمت بسیار مناسب‌ تر و ارزان‌ تری نسبت به شوینده‌ های البسه مایع دارند که قیمت ارزان این محصول نشان دهنده کیفیت پایین آن نمی‌ باشد.

باید توجه داشته باشید که از گذشته تا به امروز همواره پودر های شوینده البسه در رده اول شوینده های لباسشویی قرار دارند؛ زیرا این شوینده ها برای مصرف کننده مزایای فراوانی دارد؛ همچنین این محصول پس از اولین تولید تا به امروز عملکرد مطلوبی از خود نشان داده است؛ به همین علت طرفدار زیادی در عرصه مواد شوینده دارد.

پودر تک و پک

قیمت پودر ماشینی درخشان

امروزه پودر های ماشینی درخشان بر اساس عوامل تعیین کننده قیمت، قیمت گذاری می‌ شود؛ این عوامل ها به صورت مستقیم در قیمت محصول اثر گذار هستند؛ در مطالب زیر این عوامل را تا حدودی توضیح می‌ دهیم.

  • مواد اولیه

مواد اولیه یکی از عوامل موثر در قیمت پودر های ماشینی ددرخشان است؛ برای تولید محصولی با کیفیت، باید از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت برای تولید محصول مورد نظر استفاده کرد که استفاده از مواد درجه یک ، موجب افزایش کیفیت محصول نهایی می‌ شود؛ از طرفی نیز می‌ توان گفت برای داشتن محصول با کیفیت، باید از مواد اولیه درجه یک و مرغوب در تولید آن استفاده کرد؛ هر چه مواد اولیه مرغوب‌ تر باشد، قیمت آن نیز بیشتر است؛ از این رو می‌ توان گفت قیمت مواد اولیه تاثیر زیادی بر روی قیمت محصول دارد.

  • هزینه‌ های تولید

یکی دیگر از عواملی که در قیمت این محصول اثر گذار می‌ باشد، هزینه‌ های تولید است؛ هزینه‌ های تولید به هزینه‌ هایی گفته می‌ شود که در فرایند تولید یک محصول ایجاد می‌ شود؛ این هزینه ها شامل: هزینه‌ های نیروی انسانی، حمل و نقل، مواد اولیه و سایر هزینه‌ های مربوط به تولید می‌ باشد.

  • برند تولید کننده

برند تولید کننده از عوامل موثر در قیمت پودر های ماشینی درخشان است؛ امروز محصولاتی که توسط برند های معتبر و معروف تولید می‌ شوند از قیمت بالاتری نسبت به برند های نامعتبر و ناآشنا برخوردار هستند.

خرید اینترنتی پودر ماشینی درخشان

با خرید اینترنتی پودر های ماشینی درخشان در زمان و هزینه‌ های جانبی صرفه‌ جویی شده و محصول با قیمتی بسیار مناسب به مصرف کنندگان عرضه می‌ شود.

یکی از راه‌ های خرید که امروزه افراد زیادی را به خود جلب کرده است، خرید اینترنتی محصول می‌ باشد؛ با خرید اینترنتی مصرف کنندگان و مشتریان می‌ توانند از اتلاف وقت و هزینه‌ های جانبی جلوگیری کنند.

با خرید اینترنتی مصرف کننده می‌ تواند به راحتی و با چند کلیک به محصول مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند؛ لازم است بدانید در خرید اینترنتی هیچ محدودیت مکانی برای دسترسی به فروشگاه‌ های اینترنتی وجود ندارد؛ یعنی مصرف کننده می‌ تواند در هر مکانی که قرار دارد به فروشگاه‌ های اینترنتی موجود در سراسر دنیا دسترسی پیدا کند.

همچنین پس از دستیابی می‌ توان به دنیای تنوع محصول مورد نظر در فروشگاه اینترنتی، دسترسی پیدا کرده و پس از مقایسه کیفیت و قیمت در این فروشگاه، محصول مورد نظر را انتخاب و خریداری کند؛ لازم است بدانید قیمت این محصولات در خرید اینترنتی مناسب‌ تر و ارزان تر است؛ چرا که در این روش مشتریان محصول مورد نظر را از عرضه کنند اصلی به طور مستقیم خریداری می‌ کنند و از همه مهم تر هیچ دلالی در این خرید و فروش وجود ندارد.

لازم است بدانید مجموعه‌ ای که هم اکنون در حال مطالعه مطالب آن هستید، یکی فروشگاه‌ های اینترنتی عرضه کننده پودر های ماشینی درخشان در ایران است، که فعالیت بسیار گسترده و عمده ای در عرضه این محصول دارد و برای رفاه حال مشتریان عزیز، این محصول را با قیمت درب کارخانه به شما عزیزان عرضه می‌ کند.

شما می‌ توانید پودر های ماشینی درخشان را در مجموعه ما با قیمت 20,000 تومان الی 34,500 تومان خریداری کنید، که قیمت ذکر شده قیمت درب کارخانه این محصول است.

شما می‌ توانید از طریق راه‌ های ارتباطی همچون شماره تلفن و وب سایت مجموعه، برای خرید این محصول اقدامات لازم را انجام دهید؛ در صورت نیاز نیز می توانید از مشاوران فروش جهت خرید محصول اطلاعات مورد نیاز را کسب کنید.

تماس بگیرید