صادرات پودر ماشینی زرلی در بسته بندی های جدید

پودر های ماشینی زرلی به عنوان محصولات صادراتی شناخته شده است که برای صادرات در بسته بندی های جدید، تولید می شوند.

پاکیزگی بیشتر با پودر ماشینی زرلی

پودر های ماشینی زرلی از قدرت پاک کنندگی بسیار بالایی برخوردارند؛ چرا که از مواد اولیه با کیفیت تولید شده و نسبت به سایر نمونه های مشابه از قدرت پاکیزگی بیشتری برخوردار می باشد.

در ادامه این مقاله می‌ خواهیم، علت پاکیزگی بیشتر پودر ماشینی زرلی را مورد بررسی قرار دهیم.

  • سورفاکتانت ها؛ ماده ای هستند که فعالیت بسیار بالایی به عنوان حد واسط بین هوا و آب یا روغن و آب دارند، که با کاهش کشش سطحی آب و با افزایش رطوبت سطح لباس در جدا سازی چرک از لباس و پاک کنندگی لباس نقش دارند.
  • بیلدر ها: بیلدر ها جزو اجزای عمده پودر‌ های لباسشویی به شمار می‌ آیند و باعث افزایش کارایی سورفاکتانت ها شده، تا سختی آب را از بین ببرند؛ با از بین بردن سختی آب به کارایی سورفاکتانت‌ ها کمک کرده و در افزایش پاک کنندگی نقش عمده ای دارند.
  • فسفونات ها: فسفونات ها جزو اسید های آلی هستند که از خواص کمپلسه کننده و شلاته کنندگی مناسبی برخوردارند؛ یعنی ذرات چک را پراکنده کرده و در نبود بلیچ ها نقش پاک کنندگی را بر عهده دارند.

  • اجزاء بلیچ: از بین بردن لکه‌ هایی مانند: قهوه، سس، شکلات، گوجه، آبمیوه، رنگ مو، لوازم آرایشی و غیره را بلیچ های موجود در پودر های ماشینی بر عهده دارند؛ این ماده در دو نوع کلردار و اکسیژن دار موجود اند که در پودر ها ترکیب هستند؛ با اکسید و بی‌ رنگ کردن لکه های موجود در سطح پارچه لکه‌ ها را حذف کرده و به لباس‌ ها درخشانی و پاکیزگی بیشتری می بخشند.
  • فعال کننده بلیچ: فعال کننده های بلیچ از ترکیبات آلی هستند که با بلیچ های اکسیژن‌ دار واکنش پیدا می‌ کنند، تا قدرت لکه بری و پاک کننده بلیچ های اکسیژن‌ دار را در دما های پایین تر از 60 درجه سانتی گراد، افزایش دهند.
  • اپتیکال برایتنر ها: لباس‌ های شسته شده حتی اگر کاملاً تمیز نیز باشند کمی زرد رنگ هستند؛ اپتیکال برایتنر ها موجود در پودر های ماشینی با ایجاد حال آبی رنگ، زردی سطح لباس‌ ها را از بین برده؛ همچنین این مواد در سفید کنندگی، پاک کنندگی و درخشان کننده کردن لباس‌ ها نقش چشمگیری دارد.
  • آنزیم ها: آنزیم‌ ها مولکول‌ های پروتئینی هستند که به دلیل دارا بودن ماهیت کاتالیکی در از بین بردن لکه‌ های پروتئینی، چربی و نشاسته‌ ای نقش بسزایی دارند؛ از این رو آنزیم‌ های پروتئاز، لیپاز و آمیلاز موجود در پودر های ماشینی در پاک کنندگی لکه‌ ها نقش مهمی دارند.

بسته بندی صادراتی پودر ماشینی زرلی

پودر های ماشینی زرلی به علت کیفیت و قدرت پاک کنندگی بسیار بالایی که دارند، جزو محصولات صادراتی محسوب می‌ شوند که برای صادرات در بسته‌ بندی‌ های جدید تولید می شوند.

پودر های صادراتی در بسته‌ بندی‌ های 500 گرمی و 10 کیلویی عرضه می‌ شوند و جنس بسته‌ بندی‌ ها کارتونی و پلاستیکی می‌ باشد که باید از مواد اولیه با کیفیت برای تولید این بسته‌ بندی‌ ها استفاده شود؛ به همین علت در کنار مقاوم بودن باید از نظر ظاهری زیبا و شیک باشند.

بسته‌ بندی این پودر ها باید از مقاومت بالایی برخوردار باشد؛ چرا که در جابجایی و انتقال از کشوری به کشور دیگر، کیفیت محصول حفظ شده و از نفوذ رطوبت به مواد موجود در بسته‌ بندی جلوگیری کند.

بر روی بسته‌ بندی باید تصاویری وجود داشته باشد که نوع پودر شوینده را نشان دهد، همچنین باید از رنگ‌ های نشاط آور که نشان دهنده تمیزی و پاکی هستند، در بسته ها استفاده شود.

در بسته‌ بندی پودر های ماشینی زرلی باید تاریخ تولید، تاریخ انقضا و قیمت آن با محاسبه ارزش افزوده درج شده باشد؛ همچنین وزن این پودر ها نیز در بسته‌ بندی باید ذکر شده باشد.

اسم برند تولید کننده نسبت به سایر نوشته ها  باید بزرگتر بوده و نوشته روی بسته‌ بندی ها باید 70 درصد فارسی بوده و 30 درصد آن به زبان انگلیسی یا لاتین باشد.

مصرف کنندگان خارجی در کنار کیفیت به نوع و شکل بسته بندی ها اهمیت فراوانی می‌ دهند؛ چرا که آنها معتقدند بسته بندی‌ های شکیل و زیبا میزان فروش را افزایش می‌ دهد؛ همچنین در حین خرید توجه مصرف کنندگان را به خود جلب می‌ کند؛ از این رو سعی دارند محصولاتی را خریداری کنند که در کنار کیفیت از بسته‌ بندی زیبایی نیز برخوردار باشند.

خرید پودر ماشینی زرلی 1000 گرمی

شما می‌ توانید پودر های ماشینی زرلی را در وزن های 500 تا 1000 گرمی خریداری کنید که برای خرید این پودر ها می‌ توانید به صورت حضوری و غیرحضوری اقدام کنید.

شما می‌ توانید از روش سنتی این محصول را خریداری کنید، که در این روش با مراجعه به بازار می‌ توانید از طریق فروشگاه‌ های عرضه کننده پودر های ماشینی این محصول را تهیه کنید؛ اما برای پیدا کردن این محصول باید زمان زیادی را صرف کنید؛ همچنین هزینه‌ های حمل و نقل نیز شامل حال شما می‌ شود.

البته می‌ توانید از رایج‌ ترین روش برای خرید این محصول اقدام کنید، که با مراجعه به بازار های الکترونیکی از طریق وب سایت‌ های اینترنتی نیز می‌ توانید این پودر ها را خریداری کنید که در این روش، شما در کوتاه‌ ترین زمان به این محصول دسترسی پیدا می‌ کنید و می‌ توانید این محصول را در تنوع بالا مشاهده کرده و از نظر قیمت با سایر فروشگاه‌ ها، مقایسه کنید.

عوامل متعددی وجود دارد که بر روی قیمت پودر های ماشینی زرلی تاثیرگذار هستند؛ برای مثال قیمت دلار، میزان تقاضا، نوع بسته‌ بندی، کیفیت محصول، نوع تولید کننده و غیره.

عوامل ذکر شده هر یک به تنهایی در تعیین قیمت و قیمت گذاری این محصول در سطح بازار های جهانی تاثیرگذار اند؛ همچنین باید به تولید گسترده این محصول توسط تولید کنندگان داخلی و خارجی توجه کنید؛ چرا که هر یک قیمت متفاوتی برای این محصول در نظر گرفته اند، به همین علت پودر های ماشینی در بازار با قیمت‌ های متفاوتی عرضه می‌ شود، شما نیز می‌ توانید برای اطلاع از قیمت این محصول با عرضه کنندگان اصلی تماس بگیرید.

برای اطلاع باید بدانید قیمت پودر های ماشینی زرلی در بسته‌ بندی‌ های 500 گرمی، 25 هزار تومان ذکر شده است؛ بنابراین باید بدانید وزن و نوع بسته‌ بندی در قیمت این محصولات تاثیر گذار می‌ باشند؛ یعنی هر چه وزن بسته‌ ها بیشتر بوده و بسته‌ بندی‌ ها نیز با کیفیت‌ تر باشد، قیمت محصول نیز بیشتر می شود.

مجموعه ما از عرضه کنندگان برتر پودر های ماشینی زرلی در ایران انتخاب شده است، که این محصول را به صورت گسترده بدون واسطه تهیه کرده و با قیمت بسیار مناسبی به مصرف کنندگان عرضه می کند.

شما می‌ توانید برای خرید و مشاوره به همین سایت مراجعه کنید و یا با شماره‌ های موجود در صفحه تماس برقرار کنید.

تماس بگیرید