صادرات پودر ماشینی ساگیس با قیمت استثنایی به عراق

پودر های ماشینی ساگیس از جمله مواد های شوینده ای هستند که به سایر کشور ها به خصوص عراق با قیمت استثنایی صادرات می شود.

قدرت لکه بری پودر ماشینی ساگیس

تولید کننده پودر های لباسشویی ساگیس، این محصول را در دو نوع دستی و ماشینی تولید می‌ کند، که نوع ماشینی این پودر ها قدرت لکه بری بیشتری نسبت به پودر های دستی دارد؛ در این مقاله، دلیل قدرت بالای لکه بری این محصول را بررسی خواهیم کرد.

برای ساخت و تولید پودر های ماشینی ساگیس از ماده‌ های مختلفی در ترکیبات این محصول استفاده شده است، تا با ایجاد شرایط مناسب و قدرت لکه بری، عمیق‌ ترین لکه‌ ها را از بین برد.

ماده‌ هایی که در شوینده های ماشینی استفاده می‌ شود، عبارت است از: سفید کننده‌ ها، سورفاکتانت ها، بلیچ ها، پلیمر ها، آنزیم‌ ها و غیره ، هدف اصلی این ماده ها تمیز کردن و از بین بردن لکه‌ های لباس‌ ها می‌ باشد؛ حال این ماده‌ ها را به طور کلی توضیح می‌ دهیم.

  • سفید کننده‌ ها

یکی از رایج‌ ترین و ساده‌ ترین سفید کننده‌ های به کار برده شده در پودر های ماشینی، آب اکسیژنه می‌ باشد؛ سفید کننده‌ ها با از بین بردن لکه‌ های رنگی موجود در سطح لباس، موجب تمیز تر و روشن‌ تر شدن لباس‌ ها می‌شوند؛ از دیگر سفید کننده‌ هایی که در پودر های ماشینی استفاده می‌ شوند، می توان به هیپوکلریت سدیم و سدیم کربنات اشاره کرد که هیپوکلریت سدیم بر پایه کلر می باشد و سدیم کربنات نیز یک ترکیب قلیایی شناخته شده است که به راحتی لکه‌ های موجود در سطح لباس را از بین می‌ برد.

  • سورفاکتانت ها

اصلی‌ ترین ماده موجود در پودر های ماشینی که در لکه بری این محصول نقش بسزایی دارد، سورفاکتانت ها هستند؛ این ماده ها در از بین بردن انواع لکه‌ ها به خصوص لکه‌ های چربی و مواد غذایی موثر هستند؛ لازم است بدانید در ترکیبات این محصول از انواع سورفکتانت ها استفاده می‌ شود تا انواع لکه‌ ها از بین برد.

  • پلیمر ها

در فرمولاسیون پودر های ماشینی از چند پلیمر مختلف استفاده شده است، که هر یک مخصوص از بین بردن لکه‌ های متفاوتی هستند؛ پلیمر ها اصولاً پس از عملیات سورفاکتانت ها شروع به فعالیت در زمینه از بین بردن لکه‌ ها می‌ کنند.

کربوکسی متیل سلولز یکی از پلیمر های مهم و ضروری در ترکیبات این محصول است که از نشست مجدد کثیفی در سطح لباس جلوگیری می‌ کند تا کثیفی‌ های جدا شده از سطح لباس، به لباس باز نگردد.

  • آنزیم ها

آنزیم‌ ها ماده‌ هایی با ساختار پروتئینی هستند؛ از این رو عمل کرد بسیار خوبی در از بین بردن لکه‌ های مواد غذایی دارند و از آنزیم‌ های مختلفی در این ترکیبات استفاده شده است؛ زیرا هر یک از آنزیم‌ ها وظیفه‌ ای در از بین بردن لکه‌ ها بر عهده دارند.

  • اسید سیتریک

اسید سیتریک ها یکی از اسید های آلی ملایم هستند و کاربرد این ماده در فرمولاسیون پودر های شوینده در از بین بردن بوی ناخوشایند و سختی‌ آب است.

  • دی اتیل استر

دی اتیل استر ها جزو ترکیبات آمونیوم هستند که با ایجاد نرمی در لباس‌ ها موجب صافی سطح لباس می‌ شود.

نحوه فروش پودر ماشینی ساگیس

پودر های شوینده لباس در دو دسته مایع و جامد تولید می‌ شوند که طبق آمار پودر ها دو برابر مایع‌ های لباسشویی فروش دارند و این موضوع در پودر های ماشینی ساگیس نیز صدق می‌ کند؛ نکته مهم نحوه فروش این پودر ها می باشد؛ زیرا به صورت مستقیم و غیر مستقیم فروخته می شوند.

■  روش غیر مستقیم

در روش غیر مستقیم شما باید از فروشندگانی که محصول را از فروشندگان دیگر خریداری کرده اند، خریداری کنید؛ یعنی شما محصول را از فروشنده‌ ای خرید می‌ کنید که محصول مورد نظر را به صورت زنجیره وار از چندین فروشنده دیگر خریداری کرده است.

در این روش قیمت محصولات تا حدودی بیشتر از خرید به روش مستقیم می‌ باشد و از همه مهم تر در این روش شما به تعداد محدودی از فروشگاه‌ های عرضه کننده این محصول دسترسی دارید؛ اما نکته بسیار مهم در این روش این است، که امکان دارد محصولی جعلی و تقلبی به شما عرضه شود؛ به همین علت برای خرید به روش غیر مستقیم، حتماً احتیاط و دقت کنید.

■ روش مستقیم

همان طور که از اسم این روش مشخص است، خرید به طور مستقیم از عرضه کنندگان اصلی و مراکز یا فروشگاه‌ های معتبر انجام می‌ شود.

شما می‌ توانید در این روش با خیالی آسوده محصولات مورد نیازتان را خریداری کنید؛ زیرا در این روش هیچ واسطه‌ گری وجود نداشته و محصول با قیمت بسیار مناسبی به مشتری عرضه می شود و از همه مهم تر در این روش شما می‌ توانید بدون هیچ محدودیتی، خرید خود را انجام دهید.

به طور کلی خرید و فروش مستقیم یکی از بهترین روش‌ ها برای خرید محصول مورد نظر می‌ باشد؛ زیرا محصول مورد نظر با قیمت درب کارخانه و نرخ اصلی به مصرف کننده عرضه می‌ شود.

قیمت جدید پودر ماشینی ساگیس

در سال‌ های گذشته و به خصوص در سال جدید قیمت پودر های ماشینی ساگیس بر اساس نرخ دلار، میزان عرضه و تقاضا، قیمت مواد اولیه، هزینه تولید، صادرات و واردات و وزن بسته ها تعیین قیمت شده است.

امروزه نه تنها این محصول بلکه، تمامی محصولات که در چرخه اقتصادی تولید و عرضه می‌ شوند بر اساس عوامل متعددی قیمت گذاری می‌ شوند، که می‌ توان گفت این عوامل در تعیین قیمت این محصولات دخیل بوده است.

به عنوان مثال؛ برای تولید و عرضه پودر های ماشینی با کیفیت، باید از مواد اولیه درجه 1 و مرغوب استفاده شود، پس زمانی که از مواد مرغوب برای تولید این محصول بکار برده می شود، مطمئناً محصول نهایی نیز از کیفیت بالایی برخوردار می‌ شود؛ پس می‌ توان گفت مواد اولیه درجه یک قیمت بیشتری نسبت به مواد درجه دو دارد.

همچنین عرضه و تقاضا، زمانی که میزان تقاضا محصول در سطح بازار های روستایی، ملی و بین المللی افزایش پیدا می‌ کند اما با این وجود میزان عرضه این محصول ثابت می‌ ماند، بازار این محصول را کمبود دارد؛ از این رو قیمت محصول دچار افزایش می‌ شود؛ همچنین این رابطه برعکس نیز می‌ باشد، یعنی زمانی که میزان عرضه افزایش پیدا کند و میزان تقاضا در بازار ثابت بماند، قیمت محصول کاهش پیدا می‌ کند.

پس با این وجود می‌ توان گفت تمامی عوامل ذکر شده در مطالب بالا به طور مستقیم و کامل بر روی قیمت محصولات تاثیر می‌ گذارد؛ از این رو بهترین روشی که می‌ توان با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه خرید کرد، خرید به روش مستقیم است؛ که امروزه یکی از پرطرفدار ترین روش‌ های عرضه محصولات در کل دنیا شناخته شده است؛ زیرا خرید از این روش سود زیادی برای مصرف کننده به همراه دارد.

در حال حاضر مجموعه‌ ای که در حال مشاهده هستید، یکی از گسترده‌ ترین مجموعه‌ های موجود در عرصه شوینده است که فعالیت های چشمگیری در کشور داشته است؛ با عرضه مستقیم پودر های ماشینی ساگیس به قیمت درب کارخانه آن هم بدون محدودیت در خرید و در نظر گرفتن مزایا برای خرید با حجم بالا، فعالیت خود را دو چندان کرده است.

بنابراین شما می‌ توانید پودر های ماشینی ساگیس را با در نظر گرفتن عاملین موثر در قیمت از 18.500 تومان تا 31.700 تومان در مجموعه ما خریداری کنید.

برای خرید مستقیم از مجموعه ما شما می‌ توانید از طریق وب سایت مجموعه و شماره تلفن‌ های ثبت شده با ما تماس بگیرید.

تماس بگیرید